Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Actionquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
Eentje maar...beginnelingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Sjiek hae?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Al doende leert menquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Eentje maar...beginneling. Ik heb extra grote dubbele fietstassen en een mand voorop...dat is pas inkopen doen.
![]()
Ja, ik zag ze vanmiddag hier in Vlaardingen nog liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Nee, geen idee wat ze kosten. Ik zat er op mijn hurken naast om een leuke kleur tent uit te zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
Ze hebben prima luchtbedden! Volgens mij zijn ze een tientje ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Iets van 6,99..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
2 voor 6 euroquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Nee, leenbakker wel. 7,50quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
Hebben ze trouwens ook die deurgordijnen bestaande uit stroken horregaas (liefst in zwart/donkergrijs)?
Das nou jammer.quote:
Neeheej, je moet niet bij de bakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Ik ben vanmorgen geweest, hier lagen ze voor 6,99!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werk
Ik zei Meneer Bakker niet de bakker...koekenbakker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neeheej, je moet niet bij de bakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!
Die vinden mijn katten iets te leuk, een eerder exemplaar sloopten ze binnen een week.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werk
Neeheej, je moet niet bij de koekenbakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zei Meneer Bakker niet de bakker...koekenbakker.
Ja, dat is in principe handig, als je a) niet lomp bent zoals ik, b) geen vensterbank daar half op het kzijn hebt zitten en c) geen hond hebt die lomp isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...
http://www.action.nl/page/view/name/59-oranjequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
De eksjon heeft toch oranje shirts? Ook van die vrouwen shirts? Of alleen die afschuwelijke wijde mannen dingen?
Bij onze action waren er nog genoeg! Ik heb er een metquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef heaven7 het volgende:
He zijn die bikini's er nog?? Ik wilde zo;n regenboog maar ze waren volgens een vriendin niet meer te krijgen bij haar ActionIk kan zelf niet gaan wegens woonachtig buitenland
![]()
Alle oranjeshirts waren bij onze action hartstikke op vanmorgen. Wilde er eentje meenemen voor mijn vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
De eksjon heeft toch oranje shirts? Ook van die vrouwen shirts? Of alleen die afschuwelijke wijde mannen dingen?
Oke, die schmink shizzle heb ik nodig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
http://www.action.nl/page/view/name/59-oranje
Haha, die tekst, geweldig, zo Qweaquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Qwea het volgende:
http://www.henk.nl/261_69(...)dames-t-shirt-scoren
*zometeen naar Henk ten Hoor rent
Heb ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij onze action waren er nog genoeg! Ik heb er een metvlindertjes
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik vind hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
welke potjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben die fijne potjes nagellak (hier) niet meer, dit was een heftige middag
lees de zin nog eens?quote:
Lutquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben die fijne potjes nagellak (hier) niet meer, dit was een heftige middag
Via de Loesje webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik vind hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
TETTENquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hoofd, wat doe jequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef Miniem het volgende:
Net stiekem pics gemaakt van MaLo op het strand.![]()
Wel even haar hoofd verwijdert want daar viel niet op te fappen.
[ afbeelding ]
Wel een mooi lichaam hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn hoofd, wat doe je
En waar zijn de mooie vlindertjes op mijn bikini gebleven
Is dit vrouwentaal/geheimtaal of moet ik de tekst letterlijk opvatten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
De lampionnetjes zijn in de aanbieding.
Ik heb je hoofd er weer op gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn hoofd, wat doe je
En waar zijn de mooie vlindertjes op mijn bikini gebleven
quote:
Ik heb altijd al de jukbeenderen en de oogopslag van Angelina Jolie willen hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd er weer op gezet.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de jukbeenderen en de oogopslag van Angelina Jolie willen hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.![]()
[ afbeelding ]
De eenpersoons was 5 euro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
ik wil ook wel voor je kijken hoor. woon je bij mij in de buurt toevallig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bijvoorbeeld. En nou zie ik deze foto en word ik weer geconfronteerd met kleuren die ik nog niet had
Zaterdag in een andere Action kijken!
Toen ik er laatstwas lagen er nog drie, allen roze, en dat was nou net de kleur die ik wildequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Sokkepok het volgende:
Buh, ik probeer al een paar dagen die armband met drukknopen te scoren, maar ze zijn steeds uitverkocht -_-
Niet te hopen dat ze allemaal tegelijk ongesteld worden. Dat zou een enorme troep gevenquote:
De tweepersoons (klein, en niet die "dubbele") was elf nog iets. Heb hem gekocht, hij is alleen een beetje kort. Met mijn 1.70 liggen m'n voeten er steeds al bijna buitenquote:
Hier is hij er ook al tijden niet,alleen die met lavendel maar ik heb een vreselijke hekel aan die geurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef piepkuiken21 het volgende:
heb ik het over het hoofd gezien of is mijn scrubzout (magnolia) uit het assortiment?
En als je na 5 keer wassen nog steeds overal pluisjes tegen wilt komen, moet je ze zeker kopenquote:
I got it!!!quote:
microvezel doekjes geen idee dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:28 schreef tomaat52 het volgende:
Die zijn zo stuk. 1 keer langs de tandwielen, en ik heb geen doek meer over.![]()
Ja, 2 verschillende dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben ze bij de Action trouwens bidons
Ik vermijd de IKEA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb gastendoekjes van Ikea, 99 cent per stuk, superkwaliteit, heb ze al 3 jaar en nog steeds zien ze eruit als nieuw.
Liever katoenen doeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
microvezel doekjes geen idee dan?
Hebben ze trouwens ook bij de Action (of hadden, de laatste keer dat ik er was hadden ze ze. Ben er al een tijdje niet meer geweest)
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, 2 verschillende dacht ik.
Heb er vorig jaar een gekocht met zon draaidop, maar die is gewoonweg KUT.
Zon draaidop waar je een uur mee zit te kloten voordat hij erop zit.
Wat ga je precies maken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef Ynske het volgende:
net nog even binnengerend
nog een grasmat meegenomen, en punaises, waterballonnen en paperclips
4 euro
Jup, van deze:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef keesos het volgende:
Ze verkopen ook wel bierglazen toch?
Dan kan ik morgen ff heen
Nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Kun je beter naar de blokker gaan daar hebben ze de echte glazen van bijna alle merken voor een schappelijke prijs.
En zijn deze glazen dan niet goed genoeg ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Kun je beter naar de blokker gaan daar hebben ze de echte glazen van bijna alle merken voor een schappelijke prijs.
Volgens mij hebben ze ook fluitjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jup, van deze:
[ afbeelding ]
Kosten 3x niks.
Een wát op een wát?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef krullebol81 het volgende:
Vorige week hadden ze de nep noosa armbanden met de chunks erop. Ik heb twee setjes meegenomen. De bandjes zijn drie keer niks, maar de chunks zijn wel grappig. Passen op de originele noosa armband dus ik kan nu mooi afwisselen.
Een setje van armband en 6 chunks kostte 1.49 euro! Koopje!!
Geen idee waar ze het over heeft...ik ben niet hip.quote:
Je gaat het in 3D uitprinten en weer op je balkon/tuin zetten?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik baal als een stekker. mijn mooie violentoren is van het weekend kompleet uit elkaar gewaaid.
de bakjes zijn nog heel, maar mijn plantjes zijn geknakt en verlept ; het mooie is er meteen vanaf
gelukkig heb ik nog foto's van toen hij op zijn mooist was
Die heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef trovey het volgende:
Gisteren nog even de hele winkel doorgeweest...en teruggekomen met oorbelletjes van 79 cent.![]()
Wissel ja al af met knopjes Lut?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik ookZwarte roosjes/grijze knopjes/doorzichtige knopjes en een setje van drie roze.
Ik ben dus een roosje (blauw) kwijt....ergens in huis, hopelijk in bed want anders gaat het hopeloos worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik ookZwarte roosjes/grijze knopjes/doorzichtige knopjes en een setje van drie roze.
Bijna altijd knopjes eigenlijkquote:
Bed is hier eigenlijk gereserveerd voor haaknaalden.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna altijd knopjes eigenlijkEn dan naar een feestje oid uitpakken met grote hangers
Trovey je vindt hem vast nog, ik ben deze week twee naalden kwijtgeraakt en heb ze allebei gevonden. Ook eentje in bed (hoe hij daar kwam).
dan merk je gelijk hoe overpriced die dingen eigenlijk zijn he!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef krullebol81 het volgende:
Vorige week hadden ze de nep noosa armbanden met de chunks erop. Ik heb twee setjes meegenomen. De bandjes zijn drie keer niks, maar de chunks zijn wel grappig. Passen op de originele noosa armband dus ik kan nu mooi afwisselen.
Een setje van armband en 6 chunks kostte 1.49 euro! Koopje!!
Oh ja ik bedoelde ook of je diverse knopjes draagt, omdat je dat opnoemdequote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna altijd knopjes eigenlijkEn dan naar een feestje oid uitpakken met grote hangers
Voor 93,- kun je ook 4 lampen van 20,- hebben gekocht en dan nog wat klein prulquote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Metalfreak het volgende:
Er stond zaterdag een vrouw voor me aan de kassa die voor 93 euro bij de Action kocht, ik kon niet goed zien wat ze allemaal had, maar dan moet je toch die hele winkel leeg hebben gekocht of niet?
Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Metalfreak het volgende:
Er stond zaterdag een vrouw voor me aan de kassa die voor 93 euro bij de Action kocht, ik kon niet goed zien wat ze allemaal had, maar dan moet je toch die hele winkel leeg hebben gekocht of niet?
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.
Draagt Pisces29 een hoofddoekje?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.
De halve Action in Arnhem zit vol met hoofddoekjes en tokkies.quote:
En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..quote:
Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..![]()
En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..![]()
Het zit je wel hoog hè?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.
Dat ben ik dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.
Mag ik erover praten in je DM, ik moet het kwijt...quote:
Ja die zijn idd irritant!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
We gaan ook ietwat offtopic, maar goed. De huisvrouwtjes in dit topic zijn duidelijk de mannenquote:
Ja, prima dingquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ontopic: zijn die vouwstoelen die deze week in de aanbieding zijn wat?
Mooi, thanx! Maar 4,99!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, prima dingIk heb er ooit 1 gekocht voor een dagje (staan en zitten) op een evenement, ding heeft het altijd goed gedaan
En ik moet zeggen dat ik best verrast was dat het nog best goed zit ookquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry.De volgende keer zal ik me gedragen.
Dacht het niet, volgens mij wel zoiets gezien bij xenos. Not sure.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
Verkoopt de Action screen protectors voor de iPhone?
Zijn jetzt in de aanbieding bij de Blokker geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
http://www.blokker.de/quote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn jetzt in de aanbieding bij de Blokker geloof ik.
Dacht het wel..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
zeker weten, heb 2 pakjes van 3 protectors gescoord a 0,79 euro per stukquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
Ik denk het niet, al weet ik niet of dat voor elke galaxy geldt. Ik heb een Galaxy S2 en daar past geen screenprotector van de iPhone op.quote:
Ik heb een tijd geleden screenprotectors voor mijn S2 besteld op Dealextreme, die waren echt een crime om aan te brengen. Het kán aan mijn onhandigheid liggen maar het was extreem moeilijk om geen lucht of stof eronder te krijgen omdat de lijm heel sterk was. Maar dealextreme heeft volgens mij wel veel verschillende soorten.quote:
Ik heb nooit langer dan 10m gezien bij action. Je kan koppelstukjes kopen elders, of langere utpkabels of zelf 1 op maat maken met zo een eenvoudig aanknijptangetje maar ook dat moet je elders kopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand nog utp kabels gezien?
Hier hebben ze alleen van 10m
Kortere bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb nooit langer dan 10m gezien bij action. Je kan koppelstukjes kopen elders, of langere utpkabels of zelf 1 op maat maken met zo een eenvoudig aanknijptangetje maar ook dat moet je elders kopen.
Ik heb net nog twee screenprotectors uit China geplakt, het vereist inderdaad een beetje handigheid en je moet eerst met wasbenzine bijvoorbeeld het scherm ontvetten en schoonmaken. Uiteraard zorgen dat er geen stof op je schermpje zit voordat je die gaat plakken. Het is een secuur werkje om een goed resultaat te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden screenprotectors voor mijn S2 besteld op Dealextreme, die waren echt een crime om aan te brengen. Het kán aan mijn onhandigheid liggen maar het was extreem moeilijk om geen lucht of stof eronder te krijgen omdat de lijm heel sterk was. Maar dealextreme heeft volgens mij wel veel verschillende soorten.
Ze hebben alleen 10 mtr. Langere of kortere: zelfde verhaal als wat ik eerder schreef.quote:
Nu wel ja, eerst hadden ze ook kortere hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen 10 mtr. Langere of kortere: zelfde verhaal als wat ik eerder schreef.
Dat ligt aan jou of je bril.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef soapie het volgende:
Die 100 nieuwe dingen hebben ze nooit, of ligt dat aan mij....
Hier zie ik ze wel altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef soapie het volgende:
Die 100 nieuwe dingen hebben ze nooit, of ligt dat aan mij....
Prikborden heb ik nog nooit gezien, memoborden twijfel ik over, volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of de action memoborden of prikborden verkoopt?
Wat ik wil hebben is nooit in de winkel waar ik ga..... Beetje jammer!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zie ik ze wel altijd, al heb je nooit álles natuurlijk, elke vestiging is weer anders
ik zag m vanmiddag, maar ik heb er verder niet op gelet of er een bovenstuk bij zitquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Iemand die lamp van de aanbieding al gezien?
Wil graag weten of er een plafondstuk bij zit.
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef trovey het volgende:
Nekkussens binnen, ligt prima als extra kussentje in de nek op de bank.![]()
Verder anti-insectsponzen, niet direct voor insecten maar bij hardnekkige vlekken ook handig om zonder veel kracht de boel schoon te krijgen, wonderdweil als wateropvang voor de afwas (ja, geen afwasmachine hier), tandenstokers(die plastic exemplaren incl.flosdraad), hagelslag romige melk
, knorr stroganoff braadzak. hele grote kabelbinders (voor de krabplanken aan de kast), comfort BH's, glasreiniger de goedkope versie en 2 x solarbloem waarvan er eentje terugkan want de blaadjes doen het niet.
![]()
.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?
hebben ze die nu vast in het assortiment?
2 soorten wel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Personen of keuken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermeldenquote:
Eh, nee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 05:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermelden.
Keuken!
Zon exotische knoopcel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaal
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Woohoo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
ja ik twijfelde ook al of ze er uberhaubt zouden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prikborden heb ik nog nooit gezien, memoborden twijfel ik over, volgens mij ook niet.
Heb net zelf prikborden gekocht, bij Ikea. Zag ze ook bij de Blokker
Maar dan had ik wel 3 weken op mijn batterijtje moeten wachtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Bij de Blokker hebben ze meestal ook zo'n assortiment knoopcellen voor één euro, meestal zit daar wel een passende bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Of gewoon bij .....de Actionquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Ik heb ooit een pakje met allerlei verschillende maten knoopcellen gekocht daar. Hebben ze die pakje niet meer of zat daar de gewenste maat niet in?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik geweest en daar hadden ze dat formaat niet.
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan merk je gelijk hoe overpriced die dingen eigenlijk zijn he!
Waarschijnlijk zijn ze wel minder bol als de echte?? (ja ik weet wat chunks zijn, wie wil me aanraken?)
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
Toch leuk idd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.
Nope.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Miniem het volgende:
Verkoopt action deze kabels?
[ afbeelding ]
Kak, ik was nog steeds op zoekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Aha, dat kan een reden zijn dat ik ze hier niet heb gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Tijdelijk volgens mij, ik heb ze nooit gezien tot ze ineens in de winkel lagen en volgens mij liggen ze er niet eens meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft de action die kattenmandjes altijd of waren die tijdelijk
Was dat iets tijdelijks bij de appie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
had je een maand geleden bij de appie moeten kijken. die hadden toen van die ouderwetse koekblikken. en anders bij de kringloop kijken?
Kruidvat heeft vaak een rechthoekig, wit, blik met een Delfs Blauwe print te koop. En hij is al gevuld met speculaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Miendientje het volgende:
Hebben ze ook van die ouderwetse koektrommeltjes, van die rechthoekige of niet al te grote ronde? En dan het liefst in een typisch Nederlands printje?
Ja ik denk het wel, is die rechthoekig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft dat ook af en toe.
en volgens mij heb ik nog een blik liggen. zat ooit in een kerstpakket.
maar misschien heb ik dat al eens weggemikt.
ninja edit: niet dus. foto komt eraan.
[ afbeelding ]
bedoel je zoiets?
Ja, ik stuur je even een pmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
ja toch? alleen de hoeken zijn afgerond.
wou je m hebben? van mij mag je!
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woontquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef detulp050 het volgende:
Er komt een heel grote Action bij ons om de hoek(hier=groningen stad noord)
Dat wordt geld uitgeven
Dat schrijft ie toch net: groningen stad noord. Le-zen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woont
Er is een gerucht geweest over het wielewaalplein maar dat bedoel je vast niet omdat dat meer oost isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef detulp050 het volgende:
Er komt een heel grote Action bij ons om de hoek(hier=groningen stad noord)
Dat wordt geld uitgeven
Waarschijnlijk alleen in setjes. Dus met emmertjes enzo erbij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:57 schreef Koningin het volgende:
Vandaag ook weer een bezoek brengen aan de Action.
Kids hebben schepjes van de zandbak kapot gemaakt.
Neem aan dat ze die daar wel hebben.
groningen noord is ook maar 1 straatquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat schrijft ie toch net: groningen stad noord. Le-zen!
http://www.action.nl/winkelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef sharr het volgende:
Wil hier nog steeds een keer heen, maar kan hem niet vinden
Die in Spijkenisse is wel te doen lopend vanaf metro centrum.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar.. Spijkenisse, OV.. Het is een ramp. Nog maar eens goed zoeken dan..
Ja? Ik ben zo bang dat ik hem niet kan vindenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:25 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Die in Spijkenisse is wel te doen lopend vanaf metro centrum.
Vanaf de metro loop je richting het centrum vanaf de fietsenstalling (dus niet door het parkje). Dan loop je vanzelf tegen de city plaza parkeergarage aan en dan ga je rechts en de eerste links en dan gelijk rechts het paadje bij de halfords door en dan ben je er.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja? Ik ben zo bang dat ik hem niet kan vindenToch maar een keer proberen dan.
Thanks. Ga het van de week eens proberen dan, ben benieuwd naar de Actionquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Vanaf de metro loop je richting het centrum vanaf de fietsenstalling (dus niet door het parkje). Dan loop je vanzelf tegen de city plaza parkeergarage aan en dan ga je rechts en de eerste links en dan gelijk rechts het paadje bij de halfords door en dan ben je er.
Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Is de alu staand ventilator voor 30 euro wat? Valt ie niet om, blaast ie redelijk? Normaal kost zo een ding toch wat meer dan 30, niet dan?
Ik heb de witte van 10. Werkt keigoeiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.
Zo een ding met een staander in de vorm van + ? Heb liever die ietwat luxere chromen ding met ronde voet.quote:
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelatenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef Kloonhommel het volgende:
Die autolader heb ik ook voor mezelf (en mijn ouders gekocht), bevallen prima, zitten steviger vast dan die noname autoladers van een phonewinkel.
Ik heb ze al sinds Februari. Werken nog steeds perfect. Geen miskoop dus. Veel plezier ermeequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelaten
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Het verbaasd mij wel voor hoe weinig Action sommige dingen kan verkopen. Zoals de Syoss for men. Dat is sinds eeuwen overal te koop voor 4.99. Soms 2 halen 1 betalen en dat scheelt dan wel (2.49 per fles).quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Reitdiephaven!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woont
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Reitdiephaven!
http://www.action.nl/winkels/nieuwe-filialen
Nee hoor, deze week nog geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Vrouwen, altijd wat te klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:55 schreef Swiffer het volgende:
De Harpic Max neem ik in elk geval niet meer mee, deze is echt anders dan degene uit de supermarkt. Hij maakt niet schoon, maar vreet zich in de pot.. :S
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?
WAARSCHUWING: LAAT MAANVIS NEVERNOOITNIET ACHTER EEN PC PLAATSNEMEN, ANDERS KRIJG JE TOPICAIDS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!
dat is iets wat ik een tijdje geleden ook al postte idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Chemische reactie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist wel man, dat is leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgasquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Chemische reactie?![]()
Ik vind het wel handig, pot is zo weer schoon.
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgas...fantastisch voor je longen.
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...
Heb ook een keer chloorgas uit de wasmachine gehad...![]()
Ik loop dan direct de badkamer uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?In de buurt van de wc-pot zijn is al voldoende, die reactie gebeurt razendsnel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
Te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik loop dan direct de badkamer uit.
Verspilling allemaal.quote:
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.html
Schrijf tomaat52 dus nog niet af![]()
Zou ik ook doen, als dat spul 'over datum' is krijg je er vast niet zo snel iets van, zeker niet in de hoeveelheden die je daarvan gebruikt. Waarschijnlijk zal de kwaliteit langzaam maar zeker wat achteruit gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben de vloeibare zoetstof uit het assortiment gehaald
Veel minder een nasmaakje dan die van natrena (en 50 cent v.s. 3.50).
Heb bij een ander filiaal nog 2 flesjes kunnen bemachtigen (houdbaar tot juni 2012) dat gebruik ik wel totdat daar ook een smaakje aan komt
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
Ja die!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?
http://www.action.nl/top-100 en dan naar ongeveer halverwege scrollen. Staat een blijkbaar nieuwe scrub tussen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
You're welcome! Toevallig hadden Spees_Eend en ik twee uur geleden nog een hele Action-scrub-ervaring-uitwissel-gesprek dus 't zat nog vers in mijn geheugenquote:
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.quote:
Voor mezelf!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
Leuk, 3 of 4 om uit te kiezenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.
Oh die ga ik halenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |