Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Actionquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
Eentje maar...beginnelingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Sjiek hae?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Al doende leert menquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Eentje maar...beginneling. Ik heb extra grote dubbele fietstassen en een mand voorop...dat is pas inkopen doen.
![]()
Ja, ik zag ze vanmiddag hier in Vlaardingen nog liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Nee, geen idee wat ze kosten. Ik zat er op mijn hurken naast om een leuke kleur tent uit te zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
Ze hebben prima luchtbedden! Volgens mij zijn ze een tientje ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Iets van 6,99..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
2 voor 6 euroquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Nee, leenbakker wel. 7,50quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
Hebben ze trouwens ook die deurgordijnen bestaande uit stroken horregaas (liefst in zwart/donkergrijs)?
Das nou jammer.quote:
Neeheej, je moet niet bij de bakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Ik ben vanmorgen geweest, hier lagen ze voor 6,99!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werk
Ik zei Meneer Bakker niet de bakker...koekenbakker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neeheej, je moet niet bij de bakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!
Die vinden mijn katten iets te leuk, een eerder exemplaar sloopten ze binnen een week.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werk
Neeheej, je moet niet bij de koekenbakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zei Meneer Bakker niet de bakker...koekenbakker.
Ja, dat is in principe handig, als je a) niet lomp bent zoals ik, b) geen vensterbank daar half op het kzijn hebt zitten en c) geen hond hebt die lomp isquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...
http://www.action.nl/page/view/name/59-oranjequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
De eksjon heeft toch oranje shirts? Ook van die vrouwen shirts? Of alleen die afschuwelijke wijde mannen dingen?
Bij onze action waren er nog genoeg! Ik heb er een metquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef heaven7 het volgende:
He zijn die bikini's er nog?? Ik wilde zo;n regenboog maar ze waren volgens een vriendin niet meer te krijgen bij haar ActionIk kan zelf niet gaan wegens woonachtig buitenland
![]()
Alle oranjeshirts waren bij onze action hartstikke op vanmorgen. Wilde er eentje meenemen voor mijn vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
De eksjon heeft toch oranje shirts? Ook van die vrouwen shirts? Of alleen die afschuwelijke wijde mannen dingen?
Oke, die schmink shizzle heb ik nodig!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
http://www.action.nl/page/view/name/59-oranje
Haha, die tekst, geweldig, zo Qweaquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:55 schreef Qwea het volgende:
http://www.henk.nl/261_69(...)dames-t-shirt-scoren
*zometeen naar Henk ten Hoor rent
Heb ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beter haal je net zoals ik nu heb een schuifhordeur. Ben er content mee. Mijn kat blijft er gewoon vanaf, kijkt hooguit erdoorheen. Mijn broer had ook zo een strookjes hordeur, waardeloos, hij heeft nu ook een schuifhordeur en hij is er ook tevreden over...
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij onze action waren er nog genoeg! Ik heb er een metvlindertjes
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik vind hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
welke potjes?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben die fijne potjes nagellak (hier) niet meer, dit was een heftige middag
lees de zin nog eens?quote:
Lutquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben die fijne potjes nagellak (hier) niet meer, dit was een heftige middag
Via de Loesje webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik vind hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |