Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Actionquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
Eentje maar...beginnelingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Sjiek hae?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ik sta in de TT
![]()
[..]
Er hing gelukkig wel een fietstas aan mijn fiets! Uiteraard ook van de Action
Al doende leert menquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Eentje maar...beginneling. Ik heb extra grote dubbele fietstassen en een mand voorop...dat is pas inkopen doen.
![]()
Ja, ik zag ze vanmiddag hier in Vlaardingen nog liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Nee, geen idee wat ze kosten. Ik zat er op mijn hurken naast om een leuke kleur tent uit te zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
Ze hebben prima luchtbedden! Volgens mij zijn ze een tientje ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Ik moet een nieuw luchtbed. Volgens mij hadden ze een tijdje geleden van die intex luchtbedden, weet iemand of ze er nog zijn? Anders ga ik gewoon kijken of er een bij de blokker halen
Iets van 6,99..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
2 voor 6 euroquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Nee, leenbakker wel. 7,50quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
Hebben ze trouwens ook die deurgordijnen bestaande uit stroken horregaas (liefst in zwart/donkergrijs)?
Das nou jammer.quote:
Neeheej, je moet niet bij de bakker wezen maar bij de leenbakker. Lees nou eens goed!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Ik ben vanmorgen geweest, hier lagen ze voor 6,99!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef Meteoric het volgende:
Beter haal je kattenstaart dingen. Ik heb die van LB, beetje woei en het ding doet niet meer zijn werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Das nou jammer.Volgende keer dan maar bij meneer Bakker langs als ik in de buurt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |