Mijn vergeetmenietjes gaan als een speerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
echt joh... zelfs nu mijn kas op het balkon staat, blijf ik last hebben van die tyfusslakken![]()
![]()
gelukkig is het ze nog niet gelukt om in mijn actionkasjes te komen, dus daar staan mijn paprikaplantjes en mijn kruiden rustig en slakloos te ontkiemen.
geen spoor van de vergeetmenietjes, maar die vergeten op te komen, vrees ik.
ze noemen het niet voor niets alzheimerplantjes
morgen ga ik weer een zooi balkonkhaken scoren
en proberen geen verdere zooi mee te slepen

Hier zijn ze te koop voor niet al te veel al krijg je er wel verendkosten bij. Misschien veel tegelijk bestellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:08 schreef Miendientje het volgende:
Die gasflesjes (dus niet die prikblikjes) voor in zo'n brander in koffer waren hier niet leverbaar (en uitverkocht), iemand een idee waar je die dingen nog meer voor weinig geld kunt krijgen?

Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef krullebol81 het volgende:
hebben ze bij de action van die wegwerpbbq?

Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
weet je toevallig ook de prijs? Zal er straks dan even heen gaan.

kun je dan niet beter citrusolie nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze bij de action van die pure lavender-olie!? Dit ivm muggen enzo.

Best wel k*t ja...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
1.69 geloof ik?
ik heb een bad met opstaande rand gekocht en ik kom er net achter (NA het vullen natuurlijk) dat het al lek is...
beetje jammer

1,49 dacht ik. minder dan 2 euro iigquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
weet je toevallig ook de prijs? Zal er straks dan even heen gaan.

ja maar als je m niet vult kan je toch ook niet weten dat het lek is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
1.69 geloof ik?
ik heb een bad met opstaande rand gekocht en ik kom er net achter (NA het vullen natuurlijk) dat het al lek is...
beetje jammer

ja goed he, die bakken. 1,99 per bak !quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Dragonberry het volgende:
Zo, net maar weer eens naar de action geweest. Ik was naar het tuincentrum geweest, maar daar schrok ik me rot van wat de plantenbakken kosten! Dus toen bedacht ik dat ik hier weleens iets had gelezen over plantenbakken en ik kwam er toch nog langs
Hadden ze bij de action dus precies dezelfde bakken voor zo ongeveer de helft van de prijs![]()
De buit:
2x plantenbak
2x balkon bevestiging voor de bakken
basilicum en bielook plant setje
print papier
enveloppen
wc-eend
schuursponsen
En weer 15 euro kwijt.

Hmm ik hoop dat ik nu wel gewoon gelijk goede haken heb, het waren de laatste en ze waren nog duurder dan de bakken. Namelijk ¤2,49 per setjequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja goed he, die bakken. 1,99 per bak !
ik had toch geklaagd over het in elkaar zetten van die balkonhaken?
het blijkt dus gewoon dat ik 4 maandagmorgenmonsters had gekocht, want de 6 die ik vanmorgen in elkaar ging zetten, had ik in no time gemonteerd.
daar zaten helemaal geen klompen gestold plastic in zoals bij die eerst 4

Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze bij de action van die pure lavender-olie!? Dit ivm muggen enzo.

En toen was de halve winkel leeg?quote:

quote:

Bal(l)en.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik tikte wat aarde uit zo'n bal en daar kunnen ze dus blijkbaar niet erg tegen.
Nu moet ik weer naar de Action voor een nieuwe bal. Wat ontzettend vervelend toch!

ja hou maar op, schei maar uit. ik heb tot nu toe 12 plantenbakken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ik nu wel gewoon gelijk goede haken heb, het waren de laatste en ze waren nog duurder dan de bakken. Namelijk ¤2,49 per setje

ik zag ze ook bij de henk ten hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:11 schreef Bakkerd het volgende:
Ik ging vanochtend voor die leren armband met drukknopen die bij de nieuwste artikelen staat.. Was net bijgevuld maar meteen al op zei de verkoopster

quote:

Kan me niet herinneren ze ooit te hebben gezien maar ja, het is dan ook "mijn ding" (verschrikkelijke uitdrukkingquote:

Volquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Volle kar of 5 producten van ruim 20?

Passen precies als handbagage, in ieder geval de 'harde' trolleys. En ze zijn ideaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand misschien of die trolleykoffer van action fijn is en wat het formaat is? ik kan het formaat niet vinden, en wil hem gebruiken als handbagagekoffer..
Ik denk dat ik ze ook maar ga halen, hebben een plant op de kast in de keuken staan die nogal vaak vergeten is. En als ik dit zo lees zijn ze echt ideaal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik tikte wat aarde uit zo'n bal en daar kunnen ze dus blijkbaar niet erg tegen.
Nu moet ik weer naar de Action voor een nieuwe bal. Wat ontzettend vervelend toch!

Ik vind het waardeloze dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Passen precies als handbagage, in ieder geval de 'harde' trolleys. En ze zijn ideaal.
[..]
Ik denk dat ik ze ook maar ga halen, hebben een plant op de kast in de keuken staan die nogal vaak vergeten is. En als ik dit zo lees zijn ze echt ideaal!

Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
regenlaarsjes gekochtideaal voor mijn dikke
kuiten
en maar 7 euro

niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?

Laarzen veel hoger dan de enkel en mijn kuiten zijn ook geen goed idee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet eenszag ze liggen en dacht hey handig dat pas ik WEL
dus meteen maar mee

Hahaha ik dacht ff dat je een post over die waterbolletjes voor de planten had gequote...geeft wel een leuk effect i.c.m. wateroverlastquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?

quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ff dat je een post over die waterbolletjes voor de planten had gequote...geeft wel een leuk effect i.c.m. wateroverlast

ik heb hysterisch roze met bloemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
regenlaarsjes gekochtideaal voor mijn dikke
kuiten
en maar 7 euro

Je had er al 12, heb je zo een grote balkon of ben je gewoon beetje groenverslaafd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet weer naar de action, vrees ik.
ik moet meer bloembakken

Woon je toevallig naast mij en loop je steeds te klagen over mijn kat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
allebei denk ik.
ik heb tomatenplantjes gekweekt en die wil ik in de nieuwe bakken gaan zetten.
in die 12 bakken staan viooltjes

Praat je nou tegen "mijn ding"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ze ooit te hebben gezien maar ja, het is dan ook "mijn ding" (verschrikkelijke uitdrukking) niet.

Muggen houden ook niet van lavendelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dan niet beter citrusolie nemen?

Helaas hadden ze ze niet in mijn maat. Het vak lag alleen vol met XL en een paar XXL en M.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef SeeQ het volgende:
* strakke witte T-shirts V-hals (Tom O'Leary). Dank U action, dit soort shirts zoek ik al jaren.

Hmmm, heb ze in Vlaardingen niet gezien, eigenlijk alleen maar hoeslakens en dekbedovertrekken...quote:

quote:

Dat schijnt ook te helpen idd, maar lavendel vind ik zelf ook wat lekkerder ruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dan niet beter citrusolie nemen?
Thanks, dan wellicht morgen maar even bij de Blokker kijken.quote:

Ik zet gewoon de ventilator aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat schijnt ook te helpen idd, maar lavendel vind ik zelf ook wat lekkerder ruikenIs ook rustgevend volgens mij.
[..]
Thanks, dan wellicht morgen maar even bij de Blokker kijken.
Heb nu even zo'n stekker erin gedaan dat een geluid afgeeft, dus nu sowieso al niet echt veel last meer, maar ik los het liever op met een lekker geurtje.

Dat is vaak bij de Action, de "normale" maten zijn het eerst verdwenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Helaas hadden ze ze niet in mijn maat. Het vak lag alleen vol met XL en een paar XXL en M.
Wel fijne shirts, had de XL ff gepast.

quote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
ik wil een zwemmebad in de tuin. Iemand ervaring met die action dingen? En hebben ze er van die diepe?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
beetje jammer

Heel groot kan ik niet kwijt, maar welk merk?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft zo'n hele grote, en is heeeeeeeeeel relaxt

action heeft niet van die grote diepe zwembadenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
ik wil een zwemmebad in de tuin. Iemand ervaring met die action dingen? En hebben ze er van die diepe?

geen flauw idee. Vullen duurt wel onwijs lang.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel groot kan ik niet kwijt, maar welk merk?
Daar moeten van die chloor tabletten en een filter in. En eventueel afdekken met een zeil als je hem niet gebruikt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
lijkt me leuk hoor zo'n zwembad
maar wat ik me afvraag is dat niet veel werk om schoon te houden enzo?

als je het bijhoudt niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
lijkt me leuk hoor zo'n zwembad
maar wat ik me afvraag is dat niet veel werk om schoon te houden enzo?

Hoe diep is die? Ergens zoek ik er denk ik 1 met een trap?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action heeft niet van die grote diepe zwembaden
wij hebben er een van intex van 3,05 doorsnee met buizenframe.
[ afbeelding ]

Filter idd en chloortabsquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen flauw idee. Vullen duurt wel onwijs lang.
[..]
Daar moeten van die chloor tabletten en een filter in. En eventueel afdekken met een zeil als je hem niet gebruikt.

wat denk je? action natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe diep is die? Ergens zoek ik er denk ik 1 met een trap?
En wat een geniaal luchtbedwaar haal je die?

hebben!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat denk je? action natuurlijk(5,99 geloof ik)
die trap moet je dr los bij kopen (zoals eigenlijk alle zooi die bij het zwembad komt kijken zoals chloordrijver, chloortabletten, thermometer en meer van die zooi)
volgens mij het zwembad iets van 85 cm diep

Mocht je stuklopen op het niet kunnen vinden van wat je zoekt, probeer "zwembad" eens...quote:

Jep, iets van 3.79 ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef soapie het volgende:
Hebben zo ook zoiets:
[ afbeelding ]
Zo ja, kost da???

Even eenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
nee ik heb zelf katten, mijn buren niet
maar goed, ik ga me eens aankleden. ik moet naar de action
en speciaal voor kloonhommel: mijn balkon in aanbouw

Ze hebben wel tuinstoelen maar ze roesten nogal snel dus(die inklapbare metalen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een
Wat gaaf zeg
Heeft de action nog een beetje goede tuinstoelen? Verstelbaar ofzo

En morgen doe je het weer met auto en neem de de rest van de winkelinhoud mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vanmiddag even op de fiets naar de Action, wat ik eigenlijk nooit doe, aangezien ik een auto heb.![]()
En ik was echt van plan om alleen maar 1 doos met die waterballen te kopen. Maar ik zag dat die dingen heel hard gingen, dus nam ik er maar 2...
Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk mijn planten weer eens moest verpotten en nam gelijk vier plantenpotten mee...
Toen kwam ik langs de oranje spulletjes en kon mezelf niet bedwingen om toch maar het een en ander aan oranjespul mee te nemen.
Toen kwam ik langs een pad en daar lag een strandtent, zo eentje die je in een paar seconden op kon zetten dmv een paraplueffect, en dat voor maar ¤14!!
Nog een leuk poloshirt in het mandje gegooid terwijl ik onderweg naar de kassa was, terwijl ik voor de kassa stond te wachten nog een leuke sleutelhanger erbij gedaan.
En toen ik alles afgerekend had bedacht ik me ineens dat ik dat allemaal op de fiets mee moest nemen!!

quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vanmiddag even op de fiets naar de Action, wat ik eigenlijk nooit doe, aangezien ik een auto heb.![]()
En ik was echt van plan om alleen maar 1 doos met die waterballen te kopen. Maar ik zag dat die dingen heel hard gingen, dus nam ik er maar 2...
Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk mijn planten weer eens moest verpotten en nam gelijk vier plantenpotten mee...
Toen kwam ik langs de oranje spulletjes en kon mezelf niet bedwingen om toch maar het een en ander aan oranjespul mee te nemen.
Toen kwam ik langs een pad en daar lag een strandtent, zo eentje die je in een paar seconden op kon zetten dmv een paraplueffect, en dat voor maar ¤14!!
Nog een leuk poloshirt in het mandje gegooid terwijl ik onderweg naar de kassa was, terwijl ik voor de kassa stond te wachten nog een leuke sleutelhanger erbij gedaan.
En toen ik alles afgerekend had bedacht ik me ineens dat ik dat allemaal op de fiets mee moest nemen!!

quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef trovey het volgende:
[..]
En morgen doe je het weer met auto en neem de de rest van de winkelinhoud mee?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje voorgelezen aan mijn vriend en die dacht dat ik het had geschreven!
Nou weet ik niet wie sneu-er is Mazaru ..

Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:

De volgende keer koopt ze daar gewoon een aanhanger...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?

Fietstassen...extra grote en fietsmanden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |