ik heb hysterisch roze met bloemenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
regenlaarsjes gekochtideaal voor mijn dikke
kuiten
en maar 7 euro
Je had er al 12, heb je zo een grote balkon of ben je gewoon beetje groenverslaafd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet weer naar de action, vrees ik.
ik moet meer bloembakken
Woon je toevallig naast mij en loop je steeds te klagen over mijn kat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
allebei denk ik.
ik heb tomatenplantjes gekweekt en die wil ik in de nieuwe bakken gaan zetten.
in die 12 bakken staan viooltjes
Praat je nou tegen "mijn ding"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ze ooit te hebben gezien maar ja, het is dan ook "mijn ding" (verschrikkelijke uitdrukking) niet.
Muggen houden ook niet van lavendelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dan niet beter citrusolie nemen?
Helaas hadden ze ze niet in mijn maat. Het vak lag alleen vol met XL en een paar XXL en M.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:23 schreef SeeQ het volgende:
* strakke witte T-shirts V-hals (Tom O'Leary). Dank U action, dit soort shirts zoek ik al jaren.
Hmmm, heb ze in Vlaardingen niet gezien, eigenlijk alleen maar hoeslakens en dekbedovertrekken...quote:
quote:
Dat schijnt ook te helpen idd, maar lavendel vind ik zelf ook wat lekkerder ruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dan niet beter citrusolie nemen?
Thanks, dan wellicht morgen maar even bij de Blokker kijken.quote:
Ik zet gewoon de ventilator aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat schijnt ook te helpen idd, maar lavendel vind ik zelf ook wat lekkerder ruikenIs ook rustgevend volgens mij.
[..]
Thanks, dan wellicht morgen maar even bij de Blokker kijken.
Heb nu even zo'n stekker erin gedaan dat een geluid afgeeft, dus nu sowieso al niet echt veel last meer, maar ik los het liever op met een lekker geurtje.
Dat is vaak bij de Action, de "normale" maten zijn het eerst verdwenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Helaas hadden ze ze niet in mijn maat. Het vak lag alleen vol met XL en een paar XXL en M.
Wel fijne shirts, had de XL ff gepast.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
ik wil een zwemmebad in de tuin. Iemand ervaring met die action dingen? En hebben ze er van die diepe?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een bad met opstaande rand gekocht en ik kom er net achter (NA het vullen natuurlijk) dat het al lek is...
beetje jammer
Heel groot kan ik niet kwijt, maar welk merk?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft zo'n hele grote, en is heeeeeeeeeel relaxt
action heeft niet van die grote diepe zwembadenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
ik wil een zwemmebad in de tuin. Iemand ervaring met die action dingen? En hebben ze er van die diepe?
geen flauw idee. Vullen duurt wel onwijs lang.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel groot kan ik niet kwijt, maar welk merk?
Daar moeten van die chloor tabletten en een filter in. En eventueel afdekken met een zeil als je hem niet gebruikt.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
lijkt me leuk hoor zo'n zwembad
maar wat ik me afvraag is dat niet veel werk om schoon te houden enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |