Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze bij de action van die pure lavender-olie!? Dit ivm muggen enzo.
En toen was de halve winkel leeg?quote:
quote:
Bal(l)en.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik tikte wat aarde uit zo'n bal en daar kunnen ze dus blijkbaar niet erg tegen.
Nu moet ik weer naar de Action voor een nieuwe bal. Wat ontzettend vervelend toch!
ja hou maar op, schei maar uit. ik heb tot nu toe 12 plantenbakken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ik nu wel gewoon gelijk goede haken heb, het waren de laatste en ze waren nog duurder dan de bakken. Namelijk ¤2,49 per setje
ik zag ze ook bij de henk ten hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:11 schreef Bakkerd het volgende:
Ik ging vanochtend voor die leren armband met drukknopen die bij de nieuwste artikelen staat.. Was net bijgevuld maar meteen al op zei de verkoopster
quote:
Kan me niet herinneren ze ooit te hebben gezien maar ja, het is dan ook "mijn ding" (verschrikkelijke uitdrukkingquote:
Volquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Volle kar of 5 producten van ruim 20?
Passen precies als handbagage, in ieder geval de 'harde' trolleys. En ze zijn ideaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand misschien of die trolleykoffer van action fijn is en wat het formaat is? ik kan het formaat niet vinden, en wil hem gebruiken als handbagagekoffer..
Ik denk dat ik ze ook maar ga halen, hebben een plant op de kast in de keuken staan die nogal vaak vergeten is. En als ik dit zo lees zijn ze echt ideaal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik tikte wat aarde uit zo'n bal en daar kunnen ze dus blijkbaar niet erg tegen.
Nu moet ik weer naar de Action voor een nieuwe bal. Wat ontzettend vervelend toch!
Ik vind het waardeloze dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Passen precies als handbagage, in ieder geval de 'harde' trolleys. En ze zijn ideaal.
[..]
Ik denk dat ik ze ook maar ga halen, hebben een plant op de kast in de keuken staan die nogal vaak vergeten is. En als ik dit zo lees zijn ze echt ideaal!
Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
regenlaarsjes gekochtideaal voor mijn dikke
kuiten
en maar 7 euro
niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?
Laarzen veel hoger dan de enkel en mijn kuiten zijn ook geen goed idee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet eenszag ze liggen en dacht hey handig dat pas ik WEL
dus meteen maar mee
Hahaha ik dacht ff dat je een post over die waterbolletjes voor de planten had gequote...geeft wel een leuk effect i.c.m. wateroverlastquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij zat in een gebied met wateroverlast deze week?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ff dat je een post over die waterbolletjes voor de planten had gequote...geeft wel een leuk effect i.c.m. wateroverlast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |