Mijn vergeetmenietjes gaan als een speerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
echt joh... zelfs nu mijn kas op het balkon staat, blijf ik last hebben van die tyfusslakken![]()
![]()
gelukkig is het ze nog niet gelukt om in mijn actionkasjes te komen, dus daar staan mijn paprikaplantjes en mijn kruiden rustig en slakloos te ontkiemen.
geen spoor van de vergeetmenietjes, maar die vergeten op te komen, vrees ik.
ze noemen het niet voor niets alzheimerplantjes
morgen ga ik weer een zooi balkonkhaken scoren
en proberen geen verdere zooi mee te slepen
Hier zijn ze te koop voor niet al te veel al krijg je er wel verendkosten bij. Misschien veel tegelijk bestellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:08 schreef Miendientje het volgende:
Die gasflesjes (dus niet die prikblikjes) voor in zo'n brander in koffer waren hier niet leverbaar (en uitverkocht), iemand een idee waar je die dingen nog meer voor weinig geld kunt krijgen?
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef krullebol81 het volgende:
hebben ze bij de action van die wegwerpbbq?
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
weet je toevallig ook de prijs? Zal er straks dan even heen gaan.
kun je dan niet beter citrusolie nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze bij de action van die pure lavender-olie!? Dit ivm muggen enzo.
Best wel k*t ja...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
1.69 geloof ik?
ik heb een bad met opstaande rand gekocht en ik kom er net achter (NA het vullen natuurlijk) dat het al lek is...
beetje jammer
1,49 dacht ik. minder dan 2 euro iigquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
weet je toevallig ook de prijs? Zal er straks dan even heen gaan.
ja maar als je m niet vult kan je toch ook niet weten dat het lek is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
1.69 geloof ik?
ik heb een bad met opstaande rand gekocht en ik kom er net achter (NA het vullen natuurlijk) dat het al lek is...
beetje jammer
ja goed he, die bakken. 1,99 per bak !quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Dragonberry het volgende:
Zo, net maar weer eens naar de action geweest. Ik was naar het tuincentrum geweest, maar daar schrok ik me rot van wat de plantenbakken kosten! Dus toen bedacht ik dat ik hier weleens iets had gelezen over plantenbakken en ik kwam er toch nog langs
Hadden ze bij de action dus precies dezelfde bakken voor zo ongeveer de helft van de prijs![]()
De buit:
2x plantenbak
2x balkon bevestiging voor de bakken
basilicum en bielook plant setje
print papier
enveloppen
wc-eend
schuursponsen
En weer 15 euro kwijt.
Hmm ik hoop dat ik nu wel gewoon gelijk goede haken heb, het waren de laatste en ze waren nog duurder dan de bakken. Namelijk ¤2,49 per setjequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja goed he, die bakken. 1,99 per bak !
ik had toch geklaagd over het in elkaar zetten van die balkonhaken?
het blijkt dus gewoon dat ik 4 maandagmorgenmonsters had gekocht, want de 6 die ik vanmorgen in elkaar ging zetten, had ik in no time gemonteerd.
daar zaten helemaal geen klompen gestold plastic in zoals bij die eerst 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |