als je het bijhoudt niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
lijkt me leuk hoor zo'n zwembad
maar wat ik me afvraag is dat niet veel werk om schoon te houden enzo?
Hoe diep is die? Ergens zoek ik er denk ik 1 met een trap?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action heeft niet van die grote diepe zwembaden
wij hebben er een van intex van 3,05 doorsnee met buizenframe.
[ afbeelding ]
Filter idd en chloortabsquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen flauw idee. Vullen duurt wel onwijs lang.
[..]
Daar moeten van die chloor tabletten en een filter in. En eventueel afdekken met een zeil als je hem niet gebruikt.
wat denk je? action natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe diep is die? Ergens zoek ik er denk ik 1 met een trap?
En wat een geniaal luchtbedwaar haal je die?
hebben!quote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat denk je? action natuurlijk(5,99 geloof ik)
die trap moet je dr los bij kopen (zoals eigenlijk alle zooi die bij het zwembad komt kijken zoals chloordrijver, chloortabletten, thermometer en meer van die zooi)
volgens mij het zwembad iets van 85 cm diep
Mocht je stuklopen op het niet kunnen vinden van wat je zoekt, probeer "zwembad" eens...quote:
Jep, iets van 3.79 ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef soapie het volgende:
Hebben zo ook zoiets:
[ afbeelding ]
Zo ja, kost da???
Even eenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
nee ik heb zelf katten, mijn buren niet
maar goed, ik ga me eens aankleden. ik moet naar de action
en speciaal voor kloonhommel: mijn balkon in aanbouw
Ze hebben wel tuinstoelen maar ze roesten nogal snel dus(die inklapbare metalen dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een
Wat gaaf zeg
Heeft de action nog een beetje goede tuinstoelen? Verstelbaar ofzo
En morgen doe je het weer met auto en neem de de rest van de winkelinhoud mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vanmiddag even op de fiets naar de Action, wat ik eigenlijk nooit doe, aangezien ik een auto heb.![]()
En ik was echt van plan om alleen maar 1 doos met die waterballen te kopen. Maar ik zag dat die dingen heel hard gingen, dus nam ik er maar 2...
Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk mijn planten weer eens moest verpotten en nam gelijk vier plantenpotten mee...
Toen kwam ik langs de oranje spulletjes en kon mezelf niet bedwingen om toch maar het een en ander aan oranjespul mee te nemen.
Toen kwam ik langs een pad en daar lag een strandtent, zo eentje die je in een paar seconden op kon zetten dmv een paraplueffect, en dat voor maar ¤14!!
Nog een leuk poloshirt in het mandje gegooid terwijl ik onderweg naar de kassa was, terwijl ik voor de kassa stond te wachten nog een leuke sleutelhanger erbij gedaan.
En toen ik alles afgerekend had bedacht ik me ineens dat ik dat allemaal op de fiets mee moest nemen!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vanmiddag even op de fiets naar de Action, wat ik eigenlijk nooit doe, aangezien ik een auto heb.![]()
En ik was echt van plan om alleen maar 1 doos met die waterballen te kopen. Maar ik zag dat die dingen heel hard gingen, dus nam ik er maar 2...
Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk mijn planten weer eens moest verpotten en nam gelijk vier plantenpotten mee...
Toen kwam ik langs de oranje spulletjes en kon mezelf niet bedwingen om toch maar het een en ander aan oranjespul mee te nemen.
Toen kwam ik langs een pad en daar lag een strandtent, zo eentje die je in een paar seconden op kon zetten dmv een paraplueffect, en dat voor maar ¤14!!
Nog een leuk poloshirt in het mandje gegooid terwijl ik onderweg naar de kassa was, terwijl ik voor de kassa stond te wachten nog een leuke sleutelhanger erbij gedaan.
En toen ik alles afgerekend had bedacht ik me ineens dat ik dat allemaal op de fiets mee moest nemen!!
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef trovey het volgende:
[..]
En morgen doe je het weer met auto en neem de de rest van de winkelinhoud mee?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje voorgelezen aan mijn vriend en die dacht dat ik het had geschreven!
Nou weet ik niet wie sneu-er is Mazaru ..
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:33 schreef mazaru het volgende:
De volgende keer koopt ze daar gewoon een aanhanger...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
Fietstassen...extra grote en fietsmanden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk een fietsmand gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |