ja ik twijfelde ook al of ze er uberhaubt zouden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prikborden heb ik nog nooit gezien, memoborden twijfel ik over, volgens mij ook niet.
Heb net zelf prikborden gekocht, bij Ikea. Zag ze ook bij de Blokker
Maar dan had ik wel 3 weken op mijn batterijtje moeten wachtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Bij de Blokker hebben ze meestal ook zo'n assortiment knoopcellen voor één euro, meestal zit daar wel een passende bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Of gewoon bij .....de Actionquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Ik heb ooit een pakje met allerlei verschillende maten knoopcellen gekocht daar. Hebben ze die pakje niet meer of zat daar de gewenste maat niet in?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik geweest en daar hadden ze dat formaat niet.
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan merk je gelijk hoe overpriced die dingen eigenlijk zijn he!
Waarschijnlijk zijn ze wel minder bol als de echte?? (ja ik weet wat chunks zijn, wie wil me aanraken?)
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
Toch leuk idd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.
Nope.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Miniem het volgende:
Verkoopt action deze kabels?
[ afbeelding ]
Kak, ik was nog steeds op zoekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Aha, dat kan een reden zijn dat ik ze hier niet heb gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Tijdelijk volgens mij, ik heb ze nooit gezien tot ze ineens in de winkel lagen en volgens mij liggen ze er niet eens meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft de action die kattenmandjes altijd of waren die tijdelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |