Dacht het niet, volgens mij wel zoiets gezien bij xenos. Not sure.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
Verkoopt de Action screen protectors voor de iPhone?
Zijn jetzt in de aanbieding bij de Blokker geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
http://www.blokker.de/quote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn jetzt in de aanbieding bij de Blokker geloof ik.
Dacht het wel..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
zeker weten, heb 2 pakjes van 3 protectors gescoord a 0,79 euro per stukquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Miam het volgende:
Ik denk het niet, al weet ik niet of dat voor elke galaxy geldt. Ik heb een Galaxy S2 en daar past geen screenprotector van de iPhone op.quote:
Ik heb een tijd geleden screenprotectors voor mijn S2 besteld op Dealextreme, die waren echt een crime om aan te brengen. Het kán aan mijn onhandigheid liggen maar het was extreem moeilijk om geen lucht of stof eronder te krijgen omdat de lijm heel sterk was. Maar dealextreme heeft volgens mij wel veel verschillende soorten.quote:
Ik heb nooit langer dan 10m gezien bij action. Je kan koppelstukjes kopen elders, of langere utpkabels of zelf 1 op maat maken met zo een eenvoudig aanknijptangetje maar ook dat moet je elders kopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand nog utp kabels gezien?
Hier hebben ze alleen van 10m
Kortere bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb nooit langer dan 10m gezien bij action. Je kan koppelstukjes kopen elders, of langere utpkabels of zelf 1 op maat maken met zo een eenvoudig aanknijptangetje maar ook dat moet je elders kopen.
Ik heb net nog twee screenprotectors uit China geplakt, het vereist inderdaad een beetje handigheid en je moet eerst met wasbenzine bijvoorbeeld het scherm ontvetten en schoonmaken. Uiteraard zorgen dat er geen stof op je schermpje zit voordat je die gaat plakken. Het is een secuur werkje om een goed resultaat te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden screenprotectors voor mijn S2 besteld op Dealextreme, die waren echt een crime om aan te brengen. Het kán aan mijn onhandigheid liggen maar het was extreem moeilijk om geen lucht of stof eronder te krijgen omdat de lijm heel sterk was. Maar dealextreme heeft volgens mij wel veel verschillende soorten.
Ze hebben alleen 10 mtr. Langere of kortere: zelfde verhaal als wat ik eerder schreef.quote:
Nu wel ja, eerst hadden ze ook kortere hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen 10 mtr. Langere of kortere: zelfde verhaal als wat ik eerder schreef.
Dat ligt aan jou of je bril.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef soapie het volgende:
Die 100 nieuwe dingen hebben ze nooit, of ligt dat aan mij....
Hier zie ik ze wel altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef soapie het volgende:
Die 100 nieuwe dingen hebben ze nooit, of ligt dat aan mij....
Prikborden heb ik nog nooit gezien, memoborden twijfel ik over, volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of de action memoborden of prikborden verkoopt?
Wat ik wil hebben is nooit in de winkel waar ik ga..... Beetje jammer!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zie ik ze wel altijd, al heb je nooit álles natuurlijk, elke vestiging is weer anders
ik zag m vanmiddag, maar ik heb er verder niet op gelet of er een bovenstuk bij zitquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Iemand die lamp van de aanbieding al gezien?
Wil graag weten of er een plafondstuk bij zit.
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef trovey het volgende:
Nekkussens binnen, ligt prima als extra kussentje in de nek op de bank.![]()
Verder anti-insectsponzen, niet direct voor insecten maar bij hardnekkige vlekken ook handig om zonder veel kracht de boel schoon te krijgen, wonderdweil als wateropvang voor de afwas (ja, geen afwasmachine hier), tandenstokers(die plastic exemplaren incl.flosdraad), hagelslag romige melk
, knorr stroganoff braadzak. hele grote kabelbinders (voor de krabplanken aan de kast), comfort BH's, glasreiniger de goedkope versie en 2 x solarbloem waarvan er eentje terugkan want de blaadjes doen het niet.
![]()
.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?
hebben ze die nu vast in het assortiment?
2 soorten wel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Personen of keuken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermeldenquote:
Eh, nee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 05:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermelden.
Keuken!
Zon exotische knoopcel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaal
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Woohoo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |