ik zag m vanmiddag, maar ik heb er verder niet op gelet of er een bovenstuk bij zitquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Iemand die lamp van de aanbieding al gezien?
Wil graag weten of er een plafondstuk bij zit.
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef trovey het volgende:
Nekkussens binnen, ligt prima als extra kussentje in de nek op de bank.![]()
Verder anti-insectsponzen, niet direct voor insecten maar bij hardnekkige vlekken ook handig om zonder veel kracht de boel schoon te krijgen, wonderdweil als wateropvang voor de afwas (ja, geen afwasmachine hier), tandenstokers(die plastic exemplaren incl.flosdraad), hagelslag romige melk
, knorr stroganoff braadzak. hele grote kabelbinders (voor de krabplanken aan de kast), comfort BH's, glasreiniger de goedkope versie en 2 x solarbloem waarvan er eentje terugkan want de blaadjes doen het niet.
![]()
.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die comfortbh's, is dat zoeen ahhbra?
hebben ze die nu vast in het assortiment?
2 soorten wel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Personen of keuken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef sigme het volgende:
Weet iemand of de Action ook weegschalen verhoopt?
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermeldenquote:
Eh, nee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eksjun..![]()
Leuk spul allemaal, en goedkoop maar alles is na 2 weken kapot.
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 05:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was handig geweest om erbij te vermelden.
Keuken!
Zon exotische knoopcel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, keukenweegschalen heb ik zien liggen. Zowel digitaal als analoog geloof ik. Die digitale weegschalen van de Action zijn nog goedkoper dan een nieuw batterijtje voor mijn keukenweegschaal
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Woohoo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik bedacht me net, nog maar 2 maanden en dan kunnen we weer genieten van de kerstspullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |