Wat ga je precies maken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef Ynske het volgende:
net nog even binnengerend
nog een grasmat meegenomen, en punaises, waterballonnen en paperclips
4 euro

Jup, van deze:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef keesos het volgende:
Ze verkopen ook wel bierglazen toch?
Dan kan ik morgen ff heen

Nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Kun je beter naar de blokker gaan daar hebben ze de echte glazen van bijna alle merken voor een schappelijke prijs.

En zijn deze glazen dan niet goed genoeg ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Kun je beter naar de blokker gaan daar hebben ze de echte glazen van bijna alle merken voor een schappelijke prijs.

Volgens mij hebben ze ook fluitjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jup, van deze:
[ afbeelding ]
Kosten 3x niks.

Een wát op een wát?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef krullebol81 het volgende:
Vorige week hadden ze de nep noosa armbanden met de chunks erop. Ik heb twee setjes meegenomen. De bandjes zijn drie keer niks, maar de chunks zijn wel grappig. Passen op de originele noosa armband dus ik kan nu mooi afwisselen.
Een setje van armband en 6 chunks kostte 1.49 euro! Koopje!!

Geen idee waar ze het over heeft...ik ben niet hip.quote:

Je gaat het in 3D uitprinten en weer op je balkon/tuin zetten?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik baal als een stekker. mijn mooie violentoren is van het weekend kompleet uit elkaar gewaaid.
de bakjes zijn nog heel, maar mijn plantjes zijn geknakt en verlept ; het mooie is er meteen vanaf
gelukkig heb ik nog foto's van toen hij op zijn mooist was

Die heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef trovey het volgende:
Gisteren nog even de hele winkel doorgeweest...en teruggekomen met oorbelletjes van 79 cent.![]()

Wissel ja al af met knopjes Lut?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik ookZwarte roosjes/grijze knopjes/doorzichtige knopjes en een setje van drie roze.

Ik ben dus een roosje (blauw) kwijt....ergens in huis, hopelijk in bed want anders gaat het hopeloos worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik ookZwarte roosjes/grijze knopjes/doorzichtige knopjes en een setje van drie roze.

Bijna altijd knopjes eigenlijkquote:

Bed is hier eigenlijk gereserveerd voor haaknaalden.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna altijd knopjes eigenlijkEn dan naar een feestje oid uitpakken met grote hangers
Trovey je vindt hem vast nog, ik ben deze week twee naalden kwijtgeraakt en heb ze allebei gevonden. Ook eentje in bed (hoe hij daar kwam).

dan merk je gelijk hoe overpriced die dingen eigenlijk zijn he!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef krullebol81 het volgende:
Vorige week hadden ze de nep noosa armbanden met de chunks erop. Ik heb twee setjes meegenomen. De bandjes zijn drie keer niks, maar de chunks zijn wel grappig. Passen op de originele noosa armband dus ik kan nu mooi afwisselen.
Een setje van armband en 6 chunks kostte 1.49 euro! Koopje!!

Oh ja ik bedoelde ook of je diverse knopjes draagt, omdat je dat opnoemdequote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna altijd knopjes eigenlijkEn dan naar een feestje oid uitpakken met grote hangers

Voor 93,- kun je ook 4 lampen van 20,- hebben gekocht en dan nog wat klein prulquote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Metalfreak het volgende:
Er stond zaterdag een vrouw voor me aan de kassa die voor 93 euro bij de Action kocht, ik kon niet goed zien wat ze allemaal had, maar dan moet je toch die hele winkel leeg hebben gekocht of niet?

Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Metalfreak het volgende:
Er stond zaterdag een vrouw voor me aan de kassa die voor 93 euro bij de Action kocht, ik kon niet goed zien wat ze allemaal had, maar dan moet je toch die hele winkel leeg hebben gekocht of niet?

quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.

Draagt Pisces29 een hoofddoekje?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je niet ff hebt gecheckt of je achter Pisces29 stond. Gewoon de volgende keer zachtjes maar net hoorbaar genoeg: Hoi Pisces29 zeggen. Best een goeie kans dat zij het is. Zeker als het erop lijkt dat ze de hele winkel heeft leeggekocht.

De halve Action in Arnhem zit vol met hoofddoekjes en tokkies.quote:

En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..quote:

Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..![]()

En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En schreeuwende/jankende/krijsende kutkinderen..![]()

Het zit je wel hoog hè?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.

Dat ben ik dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog die koopgekke huisvrouwtjes die eigenlijk maar voor 1 afwasborsteltje kwamen maar uiteindelijk weggaan met 55 euro aan boodschappen in 2 brede volle shopper tassen.

Mag ik erover praten in je DM, ik moet het kwijt...quote:

Ja die zijn idd irritant!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]

We gaan ook ietwat offtopic, maar goed. De huisvrouwtjes in dit topic zijn duidelijk de mannenquote:

Ja, prima dingquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ontopic: zijn die vouwstoelen die deze week in de aanbieding zijn wat?

Mooi, thanx! Maar 4,99!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, prima dingIk heb er ooit 1 gekocht voor een dagje (staan en zitten) op een evenement, ding heeft het altijd goed gedaan

En ik moet zeggen dat ik best verrast was dat het nog best goed zit ookquote:

quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry.De volgende keer zal ik me gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |