ja ik twijfelde ook al of ze er uberhaubt zouden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prikborden heb ik nog nooit gezien, memoborden twijfel ik over, volgens mij ook niet.
Heb net zelf prikborden gekocht, bij Ikea. Zag ze ook bij de Blokker
Maar dan had ik wel 3 weken op mijn batterijtje moeten wachtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Bij de Blokker hebben ze meestal ook zo'n assortiment knoopcellen voor één euro, meestal zit daar wel een passende bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo'n minibatterijtje kostte 8,95 per stuk bij de Blokker!
Of gewoon bij .....de Actionquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kun je ook voor een paar cent kopen bij DX.
Ik heb ooit een pakje met allerlei verschillende maten knoopcellen gekocht daar. Hebben ze die pakje niet meer of zat daar de gewenste maat niet in?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik geweest en daar hadden ze dat formaat niet.
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan merk je gelijk hoe overpriced die dingen eigenlijk zijn he!
Waarschijnlijk zijn ze wel minder bol als de echte?? (ja ik weet wat chunks zijn, wie wil me aanraken?)
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
Toch leuk idd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
je ziet idd wel kwaliteit verschil, maar ik vind die van de action leuk voor de afwisseling.
http://www.maccia.nl/KHTLI/23417/2012/06/noosa-armbanden-action/ voor degene die niet weten wat chunks zijn
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet de Action die hebben, mmmh zeker overheen gekeken dan.
Nope.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Miniem het volgende:
Verkoopt action deze kabels?
[ afbeelding ]
Kak, ik was nog steeds op zoekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Aha, dat kan een reden zijn dat ik ze hier niet heb gezien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik las vandaag op facebook dat de armbanden uit de handel zijn gehaald omdat ze teveel op de echte lijken. Erg jammer!
Tijdelijk volgens mij, ik heb ze nooit gezien tot ze ineens in de winkel lagen en volgens mij liggen ze er niet eens meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft de action die kattenmandjes altijd of waren die tijdelijk
Was dat iets tijdelijks bij de appie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
had je een maand geleden bij de appie moeten kijken. die hadden toen van die ouderwetse koekblikken. en anders bij de kringloop kijken?
Kruidvat heeft vaak een rechthoekig, wit, blik met een Delfs Blauwe print te koop. En hij is al gevuld met speculaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Miendientje het volgende:
Hebben ze ook van die ouderwetse koektrommeltjes, van die rechthoekige of niet al te grote ronde? En dan het liefst in een typisch Nederlands printje?
Ja ik denk het wel, is die rechthoekig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft dat ook af en toe.
en volgens mij heb ik nog een blik liggen. zat ooit in een kerstpakket.
maar misschien heb ik dat al eens weggemikt.
ninja edit: niet dus. foto komt eraan.
[ afbeelding ]
bedoel je zoiets?
Ja, ik stuur je even een pmquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
ja toch? alleen de hoeken zijn afgerond.
wou je m hebben? van mij mag je!
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woontquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef detulp050 het volgende:
Er komt een heel grote Action bij ons om de hoek(hier=groningen stad noord)
Dat wordt geld uitgeven
Dat schrijft ie toch net: groningen stad noord. Le-zen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woont
Er is een gerucht geweest over het wielewaalplein maar dat bedoel je vast niet omdat dat meer oost isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef detulp050 het volgende:
Er komt een heel grote Action bij ons om de hoek(hier=groningen stad noord)
Dat wordt geld uitgeven
Waarschijnlijk alleen in setjes. Dus met emmertjes enzo erbij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:57 schreef Koningin het volgende:
Vandaag ook weer een bezoek brengen aan de Action.
Kids hebben schepjes van de zandbak kapot gemaakt.
Neem aan dat ze die daar wel hebben.
groningen noord is ook maar 1 straatquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat schrijft ie toch net: groningen stad noord. Le-zen!
http://www.action.nl/winkelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef sharr het volgende:
Wil hier nog steeds een keer heen, maar kan hem niet vinden
Die in Spijkenisse is wel te doen lopend vanaf metro centrum.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar.. Spijkenisse, OV.. Het is een ramp. Nog maar eens goed zoeken dan..
Ja? Ik ben zo bang dat ik hem niet kan vindenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:25 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Die in Spijkenisse is wel te doen lopend vanaf metro centrum.
Vanaf de metro loop je richting het centrum vanaf de fietsenstalling (dus niet door het parkje). Dan loop je vanzelf tegen de city plaza parkeergarage aan en dan ga je rechts en de eerste links en dan gelijk rechts het paadje bij de halfords door en dan ben je er.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja? Ik ben zo bang dat ik hem niet kan vindenToch maar een keer proberen dan.
Thanks. Ga het van de week eens proberen dan, ben benieuwd naar de Actionquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:36 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Vanaf de metro loop je richting het centrum vanaf de fietsenstalling (dus niet door het parkje). Dan loop je vanzelf tegen de city plaza parkeergarage aan en dan ga je rechts en de eerste links en dan gelijk rechts het paadje bij de halfords door en dan ben je er.
Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Is de alu staand ventilator voor 30 euro wat? Valt ie niet om, blaast ie redelijk? Normaal kost zo een ding toch wat meer dan 30, niet dan?
Ik heb de witte van 10. Werkt keigoeiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.
Zo een ding met een staander in de vorm van + ? Heb liever die ietwat luxere chromen ding met ronde voet.quote:
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelatenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef Kloonhommel het volgende:
Die autolader heb ik ook voor mezelf (en mijn ouders gekocht), bevallen prima, zitten steviger vast dan die noname autoladers van een phonewinkel.
Ik heb ze al sinds Februari. Werken nog steeds perfect. Geen miskoop dus. Veel plezier ermeequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelaten
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Het verbaasd mij wel voor hoe weinig Action sommige dingen kan verkopen. Zoals de Syoss for men. Dat is sinds eeuwen overal te koop voor 4.99. Soms 2 halen 1 betalen en dat scheelt dan wel (2.49 per fles).quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Reitdiephaven!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woont
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Reitdiephaven!
http://www.action.nl/winkels/nieuwe-filialen
Nee hoor, deze week nog geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Vrouwen, altijd wat te klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:55 schreef Swiffer het volgende:
De Harpic Max neem ik in elk geval niet meer mee, deze is echt anders dan degene uit de supermarkt. Hij maakt niet schoon, maar vreet zich in de pot.. :S
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?
WAARSCHUWING: LAAT MAANVIS NEVERNOOITNIET ACHTER EEN PC PLAATSNEMEN, ANDERS KRIJG JE TOPICAIDS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!
dat is iets wat ik een tijdje geleden ook al postte idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Chemische reactie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist wel man, dat is leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgasquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Chemische reactie?![]()
Ik vind het wel handig, pot is zo weer schoon.
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgas...fantastisch voor je longen.
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...
Heb ook een keer chloorgas uit de wasmachine gehad...![]()
Ik loop dan direct de badkamer uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?In de buurt van de wc-pot zijn is al voldoende, die reactie gebeurt razendsnel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
Te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik loop dan direct de badkamer uit.
Verspilling allemaal.quote:
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.html
Schrijf tomaat52 dus nog niet af![]()
Zou ik ook doen, als dat spul 'over datum' is krijg je er vast niet zo snel iets van, zeker niet in de hoeveelheden die je daarvan gebruikt. Waarschijnlijk zal de kwaliteit langzaam maar zeker wat achteruit gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben de vloeibare zoetstof uit het assortiment gehaald
Veel minder een nasmaakje dan die van natrena (en 50 cent v.s. 3.50).
Heb bij een ander filiaal nog 2 flesjes kunnen bemachtigen (houdbaar tot juni 2012) dat gebruik ik wel totdat daar ook een smaakje aan komt
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
Ja die!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?
http://www.action.nl/top-100 en dan naar ongeveer halverwege scrollen. Staat een blijkbaar nieuwe scrub tussen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
You're welcome! Toevallig hadden Spees_Eend en ik twee uur geleden nog een hele Action-scrub-ervaring-uitwissel-gesprek dus 't zat nog vers in mijn geheugenquote:
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.quote:
Voor mezelf!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
Leuk, 3 of 4 om uit te kiezenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.
Oh die ga ik halenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |