Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...
Heb ook een keer chloorgas uit de wasmachine gehad...![]()
Ik loop dan direct de badkamer uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?In de buurt van de wc-pot zijn is al voldoende, die reactie gebeurt razendsnel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
Te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik loop dan direct de badkamer uit.
Verspilling allemaal.quote:
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.html
Schrijf tomaat52 dus nog niet af![]()
Zou ik ook doen, als dat spul 'over datum' is krijg je er vast niet zo snel iets van, zeker niet in de hoeveelheden die je daarvan gebruikt. Waarschijnlijk zal de kwaliteit langzaam maar zeker wat achteruit gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben de vloeibare zoetstof uit het assortiment gehaald
Veel minder een nasmaakje dan die van natrena (en 50 cent v.s. 3.50).
Heb bij een ander filiaal nog 2 flesjes kunnen bemachtigen (houdbaar tot juni 2012) dat gebruik ik wel totdat daar ook een smaakje aan komt
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
Ja die!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?
http://www.action.nl/top-100 en dan naar ongeveer halverwege scrollen. Staat een blijkbaar nieuwe scrub tussen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
You're welcome! Toevallig hadden Spees_Eend en ik twee uur geleden nog een hele Action-scrub-ervaring-uitwissel-gesprek dus 't zat nog vers in mijn geheugenquote:
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.quote:
Voor mezelf!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
Leuk, 3 of 4 om uit te kiezenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.
Oh die ga ik halenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |