Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Is de alu staand ventilator voor 30 euro wat? Valt ie niet om, blaast ie redelijk? Normaal kost zo een ding toch wat meer dan 30, niet dan?
Ik heb de witte van 10. Werkt keigoeiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als je 'm op voluit zet blaast ie zichzelf om.
Zo een ding met een staander in de vorm van + ? Heb liever die ietwat luxere chromen ding met ronde voet.quote:
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelatenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:05 schreef Kloonhommel het volgende:
Die autolader heb ik ook voor mezelf (en mijn ouders gekocht), bevallen prima, zitten steviger vast dan die noname autoladers van een phonewinkel.
Ik heb ze al sinds Februari. Werken nog steeds perfect. Geen miskoop dus. Veel plezier ermeequote:Op donderdag 28 juni 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was hier ook de reden, die van de BC is aan beide kanten van de kabel al losgelaten
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Het verbaasd mij wel voor hoe weinig Action sommige dingen kan verkopen. Zoals de Syoss for men. Dat is sinds eeuwen overal te koop voor 4.99. Soms 2 halen 1 betalen en dat scheelt dan wel (2.49 per fles).quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Reitdiephaven!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waar? * Miendientje in Groningen stad noord woont
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Reitdiephaven!
http://www.action.nl/winkels/nieuwe-filialen
Nee hoor, deze week nog geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Dames, wat is er aan de hand? Uitgekeken op Action of zo?
Vrouwen, altijd wat te klagen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:25 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Goede zaak, helaas niet zo heel erg bij mij in de buurt.
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:55 schreef Swiffer het volgende:
De Harpic Max neem ik in elk geval niet meer mee, deze is echt anders dan degene uit de supermarkt. Hij maakt niet schoon, maar vreet zich in de pot.. :S
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De harpic is toch niets anders dan een soort ontkalker? Je gebruikt naast Harpic toch ook bleekmiddel toch?
WAARSCHUWING: LAAT MAANVIS NEVERNOOITNIET ACHTER EEN PC PLAATSNEMEN, ANDERS KRIJG JE TOPICAIDS.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WAARSCHUWING: DOE NOOIT HARPIC EN BLEEKMIDDEL TEGELIJKERTIJD IN DE ZELFDE POT!
dat is iets wat ik een tijdje geleden ook al postte idd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Al een tijd. Ik zie alleen maar dezelfde dingen. Vroeger was dat toch anders. Neemt niet weg dat ik er veel dingen haal zoals grote flessen Dove douchegel, scheerschuim voor man, desinfecterende handgel, natte schoonmaakdoekjes en nep Swiffers doekjes voor de vloer.
Chemische reactie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist wel man, dat is leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgasquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Chemische reactie?![]()
Ik vind het wel handig, pot is zo weer schoon.
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, lekker chloorgas...fantastisch voor je longen.
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga ook iet met m'n hoofd boven de pot hangen...
Heb ook een keer chloorgas uit de wasmachine gehad...![]()
Ik loop dan direct de badkamer uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij spuit het in de wc-pot terwijl je buiten de wc staat of zo?In de buurt van de wc-pot zijn is al voldoende, die reactie gebeurt razendsnel.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
Te laat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik loop dan direct de badkamer uit.
Verspilling allemaal.quote:
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:25 schreef Miniem het volgende:
Vandaar heeft tomaat zon misvormt hoofd.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mooie goed uitziende tomaten zijn het minst lekkerst. http://www.nu.nl/wetenschap/2847036/mooie-tomaat-minder-zoet.html
Schrijf tomaat52 dus nog niet af![]()
Zou ik ook doen, als dat spul 'over datum' is krijg je er vast niet zo snel iets van, zeker niet in de hoeveelheden die je daarvan gebruikt. Waarschijnlijk zal de kwaliteit langzaam maar zeker wat achteruit gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben de vloeibare zoetstof uit het assortiment gehaald
Veel minder een nasmaakje dan die van natrena (en 50 cent v.s. 3.50).
Heb bij een ander filiaal nog 2 flesjes kunnen bemachtigen (houdbaar tot juni 2012) dat gebruik ik wel totdat daar ook een smaakje aan komt
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
Ja die!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker de Diva scrub? Die is echt fijn! Hebben ze die niet meer bij de action?
http://www.action.nl/top-100 en dan naar ongeveer halverwege scrollen. Staat een blijkbaar nieuwe scrub tussen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip als het gaat om het scrubzout van de Action?
Ik heb bij 3 filialen gekeken, maar het ligt er niet (meer). Iemand enig idee waar je iets soortgelijks kunt kopen, waarbij je niet meteen een tientje per pot kwijt bent?
You're welcome! Toevallig hadden Spees_Eend en ik twee uur geleden nog een hele Action-scrub-ervaring-uitwissel-gesprek dus 't zat nog vers in mijn geheugenquote:
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.quote:
Voor mezelf!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
Leuk, 3 of 4 om uit te kiezenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister nog even geweest, en het 'normale' scrubzout is er niet meer. Wel 3 of 4 nieuwe geuren, zelfde formaat pot, ander merk.
Oh die ga ik halenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Miendientje het volgende:
Als ik een dochter had dan kreeg ze deze:
[ afbeelding ]
¤2,99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |