TETTENquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, hoort eigenlijk niet in dit topic, maar ik vind hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
Mijn hoofd, wat doe jequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef Miniem het volgende:
Net stiekem pics gemaakt van MaLo op het strand.![]()
Wel even haar hoofd verwijdert want daar viel niet op te fappen.
[ afbeelding ]
Wel een mooi lichaam hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn hoofd, wat doe je
En waar zijn de mooie vlindertjes op mijn bikini gebleven
Is dit vrouwentaal/geheimtaal of moet ik de tekst letterlijk opvatten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
De lampionnetjes zijn in de aanbieding.
Ik heb je hoofd er weer op gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn hoofd, wat doe je
En waar zijn de mooie vlindertjes op mijn bikini gebleven
quote:
Ik heb altijd al de jukbeenderen en de oogopslag van Angelina Jolie willen hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd er weer op gezet.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de jukbeenderen en de oogopslag van Angelina Jolie willen hebben
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb altijd al naast Angelina Jolie willen staan.![]()
[ afbeelding ]
De eenpersoons was 5 euro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:10 schreef Meteoric het volgende:
Beter, bedankt! Misschien een beetje veel gevraagd, maar weet je nog een soort prijsindicatie?ga morgen wel kijken in Utrecht!
ik wil ook wel voor je kijken hoor. woon je bij mij in de buurt toevallig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bijvoorbeeld. En nou zie ik deze foto en word ik weer geconfronteerd met kleuren die ik nog niet had
Zaterdag in een andere Action kijken!
Toen ik er laatstwas lagen er nog drie, allen roze, en dat was nou net de kleur die ik wildequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Sokkepok het volgende:
Buh, ik probeer al een paar dagen die armband met drukknopen te scoren, maar ze zijn steeds uitverkocht -_-
Niet te hopen dat ze allemaal tegelijk ongesteld worden. Dat zou een enorme troep gevenquote:
De tweepersoons (klein, en niet die "dubbele") was elf nog iets. Heb hem gekocht, hij is alleen een beetje kort. Met mijn 1.70 liggen m'n voeten er steeds al bijna buitenquote:
Hier is hij er ook al tijden niet,alleen die met lavendel maar ik heb een vreselijke hekel aan die geurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef piepkuiken21 het volgende:
heb ik het over het hoofd gezien of is mijn scrubzout (magnolia) uit het assortiment?
En als je na 5 keer wassen nog steeds overal pluisjes tegen wilt komen, moet je ze zeker kopenquote:
I got it!!!quote:
microvezel doekjes geen idee dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:28 schreef tomaat52 het volgende:
Die zijn zo stuk. 1 keer langs de tandwielen, en ik heb geen doek meer over.![]()
Ja, 2 verschillende dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben ze bij de Action trouwens bidons
Ik vermijd de IKEA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb gastendoekjes van Ikea, 99 cent per stuk, superkwaliteit, heb ze al 3 jaar en nog steeds zien ze eruit als nieuw.
Liever katoenen doeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
microvezel doekjes geen idee dan?
Hebben ze trouwens ook bij de Action (of hadden, de laatste keer dat ik er was hadden ze ze. Ben er al een tijdje niet meer geweest)
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, 2 verschillende dacht ik.
Heb er vorig jaar een gekocht met zon draaidop, maar die is gewoonweg KUT.
Zon draaidop waar je een uur mee zit te kloten voordat hij erop zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |