SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Slim of niet. Het is ervoor gemaakt. Het werkt ook gewoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het wel slim om je foon erin te frutten? (ivm condensvorming).
ik heb zelf korte broekjes van de Bristol (en ook een shirtje). Werkt prima! Moet alleen wel opletten dat ik strak zittend ondergoed aan heb, anders heeft mijn ondergoed de neiging af te zakken waardoor het voelt alsof dat loopbroekje afzakt. Heel irritant gevoel
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ik had nog wel zo'n leuke TT bedacht![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
heb nu dat beeld warbij je elke keer je broek op loop te trekken tijdens het lopen..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het wel slim om je foon erin te frutten? (ivm condensvorming).
ik heb zelf korte broekjes van de Bristol (en ook een shirtje). Werkt prima! Moet alleen wel opletten dat ik strak zittend ondergoed aan heb, anders heeft mijn ondergoed de neiging af te zakken waardoor het voelt alsof dat loopbroekje afzakt. Heel irritant gevoel
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou ja, ik zeg maar: het zou zonde zijn als je condensvorming krijgt in je foon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Slim of niet. Het is ervoor gemaakt. Het werkt ook gewoon.Niet meer actief op Fok!![]()
Dit is meer een SC dan een tips and tricks topic
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zoooooo Sexy heeft zijn eerste rondje na die helse blessure er ook weer opzitten.
Merk wel dat je met een rustiger tempo iets meer op je middenvoet moet landen![]()
Geen idee hoe ver ik ben gegaan though, gewoon chill volgens schema. Al heb ik wel 18 keer een ren rondje gedaan i.pv. 10![]()
![]()
Nee, want ik draag goed zittend ondergoedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb nu dat beeld warbij je elke keer je broek op loop te trekken tijdens het lopen...
Niet meer actief op Fok!![]()
Gezellig toch? Praten over hardlopen is bijna net zo leuk als het doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef justmattie het volgende:
Dit is meer een SC dan een tips and tricks topicNiet meer actief op Fok!![]()
Ach, ik krijg mijn kans ooit nog wel eensquote:als ik hem dan niet vergeten ben
+1... SC FTW ...maar vragen zijn altijd welkom hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezellig toch? Praten over hardlopen is bijna net zo leuk als het doen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is soms bijna niet bij te houdenJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Post hem dan even, dan gebruik ik hem de volgende keer miss als ik weer de OP hebquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, ik krijg mijn kans ooit nog wel eensals ik hem dan niet vergeten ben
.
Oh, ik ben heel blij dat ik weer pijnvrij ben. Hopelijk is dat morgenochtend nog steeds zo!
Slow chat. Staat niet echt in vergelijking met deze reeks, maar dat terzijdequote:
Dan krijgen we straks een afsplitsing zoals die er ook bijna in Slank was geweest. Een Hardlopen-slowchattopic en een topic waarin alleen over hardlopen wordt gesprokenquote:.
"One does not simply run without a schedule"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post hem dan even, dan gebruik ik hem de volgende keer miss als ik weer de OP heb.
Oh, ik ben heel blij dat ik weer pijnvrij ben. Hopelijk is dat morgenochtend nog steeds zo!
Oh ja, die is wel leukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
"One does not simply run without a schedule".
Hebben jullie mijn sig al gezien?(aangepast n.a.v. een liedje van Bon Jovi
)
Nee, geen twee topicsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks een afsplitsing zoals die er ook bijna in Slank was geweest. Een Hardlopen-slowchattopic en een topic waarin alleen over hardlopen wordt gesproken.
run always without a schedulequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
"One does not simply run without a schedule"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
die zijn er al, alleen is de ene op sterven na dood...hardlopers zijn...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb me nog nooit aan een schema gehouden en ik moet zeggen...een jaar na mijn herstart vorder ik aardigquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik baal een beetje, zou heel graag nog even lopen vanavond maar mn knie laat het niet toe.
De afgelopen keren had ik ook al last van die knie, direct na het lopen en ik heb dan vooral last met traplopen. Even googlen leert me dat dit typisch een 'lopers-knie' is, balen, het ging net zo lekker. Wat zouden jullie doen?
Daarnet toen ik dacht nog even een blokje om te gaan voelde ik het alweer bij de warming-up. Misschien probeer ik volgende week nog een rondje, of in het weekend...![]()
dit zou een betere TT zijn...
Te langquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit zou een betere TT zijn...
[ afbeelding ]
Hardlopen even op een medium-pitje. Het is súper warm en m'n studieprioriteiten nemen veel tijd weg op 't momentmorgen en donderdagavond wel spinnen en ik doe elke dag m'n cardio/abs/strength work-out. Na dinsdag weer erop uit, hopelijk wordt het dan ook wat minder warm
Ja doei.![]()
In Engeland regent het toch altijd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hardlopen even op een medium-pitje. Het is súper warm en m'n studieprioriteiten nemen veel tijd weg op 't momentmorgen en donderdagavond wel spinnen en ik doe elke dag m'n cardio/abs/strength work-out. Na dinsdag weer erop uit, hopelijk wordt het dan ook wat minder warm
Ja, en in Nederland loopt iedereen op klompen te blowen met een oranje leeuw op 't hoofd!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
In Engeland regent het toch altijd?Ja doei.![]()
In Friesland hebben we een kiel omquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en in Nederland loopt iedereen op klompen te blowen met een oranje leeuw op 't hoofd!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Oh, dacht ik even uniek te zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en in Nederland loopt iedereen op klompen te blowen met een oranje leeuw op 't hoofd!![]()
![]()
Het weer hier de komende week:
http://meteox.co.uk/forec(...)1&c=united%20kingdom
En m'n benen zijn flink verbrand ondanks smeren, lijkt een beetje op 'n allergische reactie![]()
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en in Nederland loopt iedereen op klompen te blowen met een oranje leeuw op 't hoofd!
Wat een vreselijk koud weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
En m'n benen zijn flink verbrand ondanks smeren, lijkt een beetje op 'n allergische reactie![]()
Snel de muts en wanten weer van zolder halen
![]()
![]()
In Friesland is iedereen dwars, zie ik wel weer.quote:Lekker weer, net iets koeler dan hier. I like!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
En m'n benen zijn flink verbrand ondanks smeren, lijkt een beetje op 'n allergische reactie
Voor gewoon normale activiteiten vind ik 't heerlijk hoor, dit weerMag 't zelfs nog wel wat warmer! Maar voor hardlopen, dan functioneer ik tot 15 graden 't beste, daarna neemt 't snel af
Ja doei.![]()
als we het toch over stereotypes hebben...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en in Nederland loopt iedereen op klompen te blowen met een oranje leeuw op 't hoofd!
New Zealand
Ik mis je schaap in wolfskleren UIquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
In Friesland is iedereen dwars, zie ik wel weer.
[..]
Lekker weer, net iets koeler dan hier. I like!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !.
Ik heb al jaren zonneallergie. De enige remedie is gewoon bloot blijven stellen aan de zon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Hoef ik niet te draaien, weest wel. Ik kom al uute stad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Je toetsenbord is stukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Fries toetsenbord. Dan krijg je datquote:
hier dito: ik slikte altijd dit: http://www.urtizon.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zonneallergie. De enige remedie is gewoon bloot blijven stellen aan de zon.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Had ik ook, hielp geen flikker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier dito: ik slikte altijd dit: http://www.urtizon.nl/![]()
Ah, een DOA dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fries toetsenbord. Dan krijg je datVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoef ik niet te draaien, weest wel. Ik kom al uute stad.Nice, ik woon er ook maar dat wist je mss al van het Ljouwert topiquequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fries toetsenbord. Dan krijg je dat![]()
![]()
't hielp mij vooral tegen de jeuk, de uitslag bleef wel, maar binnen de perken iig.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Duwattess?quote:Ow ja! Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Nice, ik woon er ook maar dat wist je mss al van het Ljouwert topique
DOA is dead on arrival.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegtIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar volgens mij zag ik je laatst lopen joh, konijntje aan een riempje , dikke G kleren aan. Chillen in het centrumquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegt![]()
![]()
We typen niet in Friesland. We slaan met stenen tegen elkaar , grommen en betalen met aardappels.quote:![]()
Weer iets geleerdquote:
Ik ben geen negerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar volgens mij zag ik je laatst lopen joh, konijntje aan een riempje , dikke G kleren aan. Chillen in het centrum
En die foto stond laatst op 9gag, geloof ik
Dead On Arrival. Dus sowieso al stukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegt
Nee dat is een of andere gek in leeuwarden, die heeft altijd een konijntje bij zich. Zegt niks, doet niks. Maar z'n konijntje is alles voor hem.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer iets geleerd
[..]
Ik ben geen neger
En die foto stond laatst op 9gag, geloof ik
En wanneer gaan we die zooi bij dat occupy is platgooien ?![]()
![]()
Ik ben zo blij dat Occupy Rotterdam weg is. Probeerde er altijd met een pokerface langs te lopen (zeker als ik zakelijk gekleed ben), maar toen zo'n vent begon te zingen over de economie was dat toch best moeilijk
Pokerface tegen het lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ben zo blij dat Occupy Rotterdam weg is. Probeerde er altijd met een pokerface langs te lopen (zeker als ik zakelijk gekleed ben), maar toen zo'n vent begon te zingen over de economie was dat toch best moeilijk![]()
![]()
![]()
Tijdens Koninginnedag waren ze terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pokerface tegen het lachen![]()
[ afbeelding ]Was er een verkleed als Beatrix en die zat te miepen over te weinig geld en dat ze toch zeker een 5e Ferrari nodig had en blabla
Je zou bijna medelijden met ze krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tijdens Koninginnedag waren ze terugWas er een verkleed als Beatrix en die zat te miepen over te weinig geld en dat ze toch zeker een 5e Ferrari nodig had en blabla
Wat zullen ze wel niet roken daar
![]()
![]()
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Succes! Ik heb hem vanmorgen gedaan. Eitje. Kost een kwartiertjeHet begin viel wel een beetje tegen, maar na enkele minuten ging het weer goed!
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?![]()
Een glas water en een banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.Het begin viel wel een beetje tegen, maar na enkele minuten ging het weer goed!
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?
Als ik dinsdag ochtend voor het werk loop dan is het meestal niks... Mind you, de trainingen zijn niet heel lang op dinsdag ochtend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.Het begin viel wel een beetje tegen, maar na enkele minuten ging het weer goed!
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?![]()
Pff, vandaag een kast in elkaar gezet en nu heb ik wel een beetje last van mijn been. Voelde hem gisteren en vandaag al een beetje, maar nu is het erger. Hopelijk is het morgen weg zodat ik een rondje kan rennen. Op naar les 2 van Evy
Feyenoord Rotterdam![]()
Melk met cruesli/cornflakes, als ik zin heb 2 maal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?
Maar ik loop niet direct, meestal wacht ik daarna een half uur.![]()
Bij mij valt een zelf gemaakte vruchten smoothie ook wel goed. Even de avond er voor maken...een glas dan lopen en dan de rest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.![]()
Nope, flink plassen, rekken en goannnnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
TMIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht trouwens wel eerst tot ik gepoept heb.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zeer nuttige tip, lijkt me zo met wat we hier en in een ander topic een tijdje geleden hebben gezien.![]()
Ohai!
Jeetje wat was het warm! Maar Evy 22 ging goed en ik voel me heel trots. Heb het gevoel dat het nu veel beter gaat dan de vorige paar keren dat ik het deed, alsof het makkelijker is en ik veel gemotiveerder ben! Denk dat het ook wel helpt dat nu iedere 3 lessen hetzelfde zijn, voor het weer zwaarder wordt. Werkt voor mij een stuk beter.
Iets over de 5 km gelopen in 35 minuten, met 5 minuten wandelen erbij. Wel nog een half uur een rood hoofd gehad. Nu alweer zin in Donderdag!![]()
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Zeer nuttige tip, lijkt me zo met wat we hier en in een ander topic een tijdje geleden hebben gezien.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:28 schreef slacker_nl het volgende:
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..
En joh, iedereen poept.![]()
preceies het zelfde hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Melk met cruesli/cornflakes, als ik zin heb 2 maal.
Maar ik loop niet direct, meestal wacht ik daarna een half uur.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de koningin niet, die druktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En heeft 10 vingers en 1 maag om te vullen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.
Hmm ik zie het meer als, alle balast overboord gooien zodat je er onderweg geen last meer van krijgt![]()
En wow er zijn 117 leden en 135 mensen online, op dit tijdstip![]()
![]()
Mogguh. Ik wacht na het eten 1,5 uur met lopen.
Net weer gekoeld en ging redelijk goed de trappen af bij het station dus vanavond klein stukje proberen weer. Heel rustig. Moest al een klein stukje rennen om de trein te halen em dat ging wel oke dus ik ben benieuwd. Doet iig amper nog pijn als ik erop druk.Niet meer actief op Fok!![]()
Kan waarschijnlijk niet van beetsterzwaag naar drachten lopen dit weekend (10 km) em daar had ik me echt enorm op verheugd. Maar ja, wil voor de 10 km in amersfoort over 2,5 week wel weer helemaal fit zijn. Die loop in Drachten loopt niet weg
.
Vrijwel direct jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.Is een van de weinige dingen die ik van te voren kan eten zonder dat ik tijdens het rennen het gevoel heb dat iemand met een mes in mijn buik zit te steken
Goedemorgen, zo ben ik vanochtend ook begonnen, met een glas water en een banaan. Half 6 was wel vroeg, maar omdat het buiten al licht was vond ik het nou ook niet zo lastig om er uit te komen. Nu drie dagen rust en zondag maar weer in de ochtend.![]()
![]()
Heb je daar heel bewust voor gekozen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:54 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn schema heeft om de week maar 2 dagen hardlopen. Een herstelweek.
Ik zocht naar een 15 km beginnerschema op runinfo.nl. Daar kwam ik het schema tegen die ik nu gebruik. Het liefst loop ik drie dagen omdat het gewoon leuk is, maar als beginner de tijd nemen om te herstellen is ook geen slecht idee.
Mijn beginnersschema halve marathon waar ik over een paar weken mee begin heeft om de week 4 dagen.![]()
Lijkt me helemaal niks, maar dat is gelukkig geheel persoonlijk
Oh ik heb zo'n zin om de koffer in de auto te mikken en naar mijn bestemming te gaan. Even weer wat foto's bekeken en wauwGaat wel even wennen worden om geen laptop bij me te hebben
Welkom terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:19 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen!
We zijn weer thuisen zo weer naar m'n werk
Hoe was het?
Thanksquote:
Was ge-wel-digWat een prachtig land is het toch! Hardlopen daar was echt bijzonder, al die bergen om je heen..
![]()
Wauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks
Was ge-wel-digWat een prachtig land is het toch! Hardlopen daar was echt bijzonder, al die bergen om je heen..
Dan is het idd weer even een tegenvaller om terug te zijn
Momenteel een graad of 15 hier, zit nu dus rustig aan de boterham en dan rond half 9 de schoentjes aan. Over 2/3 uur is het geen doen meer ben ik bang.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nu is het inderdaad lekker om te lopen, ik ben er achter dat ik ook beter met deze temperaturen of 's morgens vroeg moet gaan of 's avonds als het weer wat meer is afgekoeld.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
nog steeds pijnvrij?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeg dat nou niehietquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
Nu is het inderdaad lekker om te lopen, ik ben er achter dat ik ook beter met deze temperaturen of 's morgens vroeg moet gaan of 's avonds als het weer wat meer is afgekoeld.Ik wil vanmiddag gaan lopen
Nee, niet helemaal. Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik pijnvrij genoeg ben om weer te beginnen, maar ik wil vandaag of morgen wel echt weer even proberen. Gewoon wandelen = geen last, trap af wel een beetje. Kan natuurlijk vanavond gewoon gaan en als ik voel dat de pijn toeneemt meteen weer stoppen. No harm done danquote:.
Verder zei een collega dat in Bataviastad in de hele maand mei Craft-kleding te koop is met 70% korting. Dus ik ga daar vrijdag eens langs. Even kijken of ik nog interessante dingen tegenkom (thermo-ondergoed voor de winter, alvast).
Lopen gaat prima, heb het laatste stuk lekker gewandeld gisterquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehietIk wil vanmiddag gaan lopen
Ik ging gister echt kapot door de hitte, had het rondje al korter gemaakt, maar ben na 6,5 km gestopt en rustig naar huis gelopen. Ik liep nu wel (zag ik achteraf) op het tempo voor de langere duurlopen, maar erg lang is het niet geworden
http://www.endomondo.com/workouts/57565065
Maar het verschilt per persoon hoe je reageert op de warmte en ik liep zonder enige beschutting pal in de zon en had het gevoel dat ik een verkeerd shirt had aangetrokken (ademt voor geen meter), dus als je lekker beschut in luchtige kleding kan lopen, moet je het zeker doen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehietIk wil vanmiddag gaan lopen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
en tot hoelaat houden die aan? :/ ik wilde vanavond tussen acht en negen gaan :/quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.
Voornamelijk in de zuidoostelijke helft van het land, heb ik begrepen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat voorspelden ze voor gister ook, maar heb geen regendruppel gezienquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus kijk het gewoon aan zou ik zeggen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vind het een prima idee om 's morgens te gaan hardlopen. Wil dit morgenochtend eens proberen (kijken of het lukt). En daarna werken.
Ik merk dat als ik ga hardlopen met zonnebril op, ik gewoon hoofdpijn krijgalsof mijn hoofd opzwelt
goed drinken voor het lopen lijkt me ook geen overbodige luxe.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen liep ik om 5:15 uur al buiten... heerlijk was het..."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
Ik ben blij dat ik nog geen last van pijntjes heb, heb wel vaak een gevoelige knie, maar dat is het resultaat van 15 jaar korfballen en wat blessures daaraan. Maar dat trekt wel weer weg, maar gezien mijn cijfers van de laatste weken, moet ik wel opletten...
Dat vetgedrukte is niet voor niks hè? Wacht nou gewoon nog een paar dagen tot dat ook weg is. Dan weet je zeker dat je het niet (weer) overbelast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik pijnvrij genoeg ben om weer te beginnen, maar ik wil vandaag of morgen wel echt weer even proberen. Gewoon wandelen = geen last, trap af wel een beetje. Kan natuurlijk vanavond gewoon gaan en als ik voel dat de pijn toeneemt meteen weer stoppen. No harm done dan.
Verder zei een collega dat in Bataviastad in de hele maand mei Craft-kleding te koop is met 70% korting. Dus ik ga daar vrijdag eens langs. Even kijken of ik nog interessante dingen tegenkom (thermo-ondergoed voor de winter, alvast).
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is niet voor niks hè? Wacht nou gewoon nog een paar dagen tot dat ook weg is. Dan weet je zeker dat je het niet (weer) overbelast..
Hoop dat ik voldoende hersteld ben voor de wedstrijd in Amersfoort op 10 juni. Moet ik wel zondag of maandag weer kunnen lopen.
Gadverdamme zeg, wat word ik hier stik- en stikchagrijnig van.
je hoeft ook niet stil te zitten, sterker nog .. om de discipline van om de dag trainen vol te houden is het wel van belang dat je er op gaat, maar gewoon een stevige wandeling is prima. 't is niet wat je wil, maar je blijft wel in beweging. Mij hielp het prima om sneller over m'n blessure heen te komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnen.
Hoop dat ik voldoende hersteld ben voor de wedstrijd in Amersfoort op 10 juni. Moet ik wel zondag of maandag weer kunnen lopen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik moet vooral niet gaan googlen op hoe ik hiermee om moet gaan, want dan kan ik wel huilen.
Ik ga gewoon weer beginnen als ik pijnvrij ben met een paar kilometer en dan hopen dat ik pijnvrij blijf. Anders kan ik fluiten naar Amersfoort en ook fluiten naar de HM. Gvd. Bijna 2 jaar aan het lopen en dan ineens dit.Niet meer actief op Fok!![]()
En je conditie en je spierbelasting is ook echt niet na een weekje rust meteen weg hoor, ik snap dat je er niet vrolijk van wordt, maar je kan het beste naar je lichaam luisteren, anders blijf je er mee tobben, terwijl je er met rust weer helemaal vanaf kan komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnen.
Les 7 ging best prima, alleen opnieuw een dipje halverwege dus daar moet ik echt aan gaan werken. Wel weer felicitaties, nu van Tiger Woods, met mijn snelste mijl tot nu toe: 9m07s.
24m49s, 3,98km, 6:14min/km, 285 cal.
Vanaf les 9 worden er stukken van 4 en 5 minuten gelopen, dus dat wordt echt zwaar..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Les 7 ging best prima, alleen opnieuw een dipje halverwege dus daar moet ik echt aan gaan werken. Wel weer felicitaties, nu van Tiger Woods, met mijn snelste mijl tot nu toe: 9m07s.
24m49s, 3,98km, 6:14min/km, 285 cal.
Vanaf les 9 worden er stukken van 4 en 5 minuten gelopen, dus dat wordt echt zwaar.. dan wordt het pas echt leuk![]()
En Viking, het komt wel goed meis. Nog even rusten en dan weer opbouwen, je bent niet alles kwijt binnen een week.![]()
Googlen is niet verstandig. Zelfs een eenvoudig muggenbult kan je dan het idee geven dat je nog maar 15 min te leven hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik moet vooral niet gaan googlen op hoe ik hiermee om moet gaan, want dan kan ik wel huilen.
Ik ga gewoon weer beginnen als ik pijnvrij ben met een paar kilometer en dan hopen dat ik pijnvrij blijf. Anders kan ik fluiten naar Amersfoort en ook fluiten naar de HM. Gvd. Bijna 2 jaar aan het lopen en dan ineens dit.
's avonds laat hardlopen is niet zo'n goed idee. Ik was vanochtend zó moe dat ik niet wilde opstaan.![]()
![]()
nou ben vandaag bij de dokter geweest waarschijnlijk de pezen onder m'n knie overbelast/geirriteerd
nog 2 weken niet lopen voor mij.....![]()
![]()
interessant stukje:http://www.runningholland(...)n-van-blessures.htmlquote:Over het algemeen wordt er niet te vroeg gestart, sterker nog, vaak wordt er te lang gewacht met starten van het revalidatieprogramma. Je zou kunnen zeggen dat het aantal hersteltrainingen bepalend is voor de duur van het herstel van de blessure. Een blessure heeft geen tijd nodig om te herstellen maar heeft aandacht nodig. Iemand die 3 hersteltrainingen per dag doet kan na drie dagen zijn hersteld van een zelfde blessure als iemand die 3 weken rust houdt en weinig aandacht geeft.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat een geweldige ochtend om te lopen. Ook ik moet me verplicht inhouden vanwege 1 zeer strak kuitje & crash eerder deze week.![]()
Stukje erboven vind ik een stuk interessanter:quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef DJMO het volgende:
interessant stukje:
[..]
http://www.runningholland(...)n-van-blessures.htmlquote:Na een korte of lange onderbreking van het normale hardloopprogramma volgt er eerst een herstelprogramma voordat het normale trainingsprogramma kan worden hervat. Na afwezigheid door een blessure moet eerst de oorzaak van de blessure zijn weggenomen voor er weer met hardlopen gestart kan worden.
Veel hardlopers die geblesseerd zijn geweest lopen vaak te snel te intensief. Wat ook veel gebeurd is dat een blessure weer ontstaat omdat de oorzaak niet bekend is, en dezelfde fout opnieuw wordt gemaakt.![]()
Dat voel je zelf het beste, denk ik. Als ik lange stukken normaal liep tijdens mijn herstelperiode, kreeg ik vanzelf weer last van mijn scheen. Ik vraag me af of een herstelloopje dan had geholpen. Ik ben blij dat ik gewoon twee weken ertussenuit heb gepakt, het heeft echt gewerkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef DJMO het volgende:
interessant stukje:
http://www.runningholland(...)n-van-blessures.htmlKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kan wel pijnvrij wandelen maar of ik pijnvrij kan hardlopen (hoe klein de stukjes ook zijn) weet ik niet. Zal het vanavond eens proberen door te dribbelen. En als ik geen pijn voel dan idd maar 5 minuutjes op het gras lopen? Ik vind dat soort websites te vaag. Ik wil gewoon weten wat ik mag/moet doen om het herstel zsm te bevorderen.Niet meer actief op Fok!![]()
En wel apart: dit is niet iets wat vorige week is, ontstaan, denk ik, maar al langer speelde (had na Delft al een beetje last, maar ben zaterdag nog gewoon gaan lopen). Denk dat het is begonnen nadat ik terugkwam uit Madrid. Toen heb ik een week niet gelopen, wel weer rustig opgepakt bij 5 km, toen een paar keer wel, toen 1,5 week weer niet ivm ziekte, weer rustig opgepakt en daarna kwam Delft dus...Niet meer actief op Fok!![]()
Anders bel je een fysio? Misschien dat die er antwoord op kan geven..quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan wel pijnvrij wandelen maar of ik pijnvrij kan hardlopen (hoe klein de stukjes ook zijn) weet ik niet. Zal het vanavond eens proberen door te dribbelen. En als ik geen pijn voel dan idd maar 5 minuutjes op het gras lopen? Ik vind dat soort websites te vaag. Ik wil gewoon weten wat ik mag/moet doen om het herstel zsm te bevorderen.![]()
wat voor de een werkt, hoeft voor een ander niet te werken idd. Mij hielp het prima om gewoon m'n knieblessure eruit te wandelen, icm met een brace, koelen, smeren, en ontstekingsremmers. na tien dagen kon ik weer beginnen met opbouwen. Als ik stil was blijven zitten had het wel drie weken geduurd denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat voel je zelf het beste, denk ik. Als ik lange stukken normaal liep tijdens mijn herstelperiode, krijg ik vanzelf weer last van mijn scheen. Ik vraag me af of een herstelloopje dan had geholpen. Ik ben blij dat ik gewoon twee weken ertussenuit heb gepakt, het heeft echt gewerkt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar hoe voel je dat je er klaar voor bent om weer op te bouwen? Of is dat gewoon uitproberen en stoppen zodra je pijn voelt?Niet meer actief op Fok!![]()
Dafuq, wat loop jij toch hardquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lopen gaat prima, heb het laatste stuk lekker gewandeld gisterIk ging gister echt kapot door de hitte, had het rondje al korter gemaakt, maar ben na 6,5 km gestopt en rustig naar huis gelopen. Ik liep nu wel (zag ik achteraf) op het tempo voor de langere duurlopen, maar erg lang is het niet geworden
http://www.endomondo.com/workouts/57565065
Maar het verschilt per persoon hoe je reageert op de warmte en ik liep zonder enige beschutting pal in de zon en had het gevoel dat ik een verkeerd shirt had aangetrokken (ademt voor geen meter), dus als je lekker beschut in luchtige kleding kan lopen, moet je het zeker doen![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik zit met hetzelfde probleem ik heb ook alleen last als ik daadwerkelijk ga hardlopen. met normaal lopen of krachttraining heb ik nergens last van....quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Maar hoe voel je dat je er klaar voor bent om weer op te bouwen? Of is dat gewoon uitproberen en stoppen zodra je pijn voelt?![]()
Maar niet een rondje zo te zienquote:
Advies is vaak om op geleide van de pijn te bewegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Maar hoe voel je dat je er klaar voor bent om weer op te bouwen? Of is dat gewoon uitproberen en stoppen zodra je pijn voelt?
En dan idd stoppen als je pijn voelt, niet denken dat je er wel doorheen kunt bijten want dan werk je jezelf alleen maat dieper de blessure in.
Hoop voor je dat je snel weer gewoon kunt trainen en dus Amersfoort en de HM lekker kunt lopen
als in medicijnen? daar zou ik sowieso huiverig voor zijnquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Laatste stuk gewandeld, dus ws was het hele rondje een km of 10, maar heeft ie daarvan "maar" 6,6 km hardgelopen.quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gister voelde ik me echt een slakquote:Maar ik weet dat ik snel en makkelijk loop, dank je voor het compliment
Klopt, ik trok het gewoon niet meer, ben maar gestopt, in plaats van door te lopen en jezelf op te zadelen met overbelasting of andere blessures, lees er hier al genoeg overquote:
Dus ben terug gewandeldEn mijn warming up meet ik nooit met Endomondo aan
http://www.endomondo.com/workouts/57565273<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, dat hoop ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Advies is vaak om op geleide van de pijn te bewegen
En dan idd stoppen als je pijn voelt, niet denken dat je er wel doorheen kunt bijten want dan werk je jezelf alleen maat dieper de blessure in.
Hoop voor je dat je snel weer gewoon kunt trainen en dus Amersfoort en de HM lekker kunt lopen. HM is nog ver weg, dat zou wel goed moeten komen maar Amersfoort is over 2 weken al en daar heb ik wel 16 euro voor betaald. En m'n zus en aanhang opgetrommeld. Zou het echt heel jammer vinden als dat niet zou lukken.
Dit is het hele rondje, had dus al een stukje afgestoken, omdat het niet lekker liep...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laatste stuk gewandeld, dus ws was het hele rondje een km of 10, maar heeft ie daarvan "maar" 6,6 km hardgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/56237623<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Max pace: 3:38 min per km. Das retesnel, gek!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gister voelde ik me echt een slakMaar ik weet dat ik snel en makkelijk loop, dank je voor het compliment
[..]
Klopt, ik trok het gewoon niet meer, ben maar gestopt, in plaats van door te lopen en jezelf op te zadelen met overbelasting of andere blessures, lees er hier al genoeg over
http://www.endomondo.com/workouts/57565273
Oh, en dat linkje mogen wij niet bekijken
Voel je het dan ook meteen al als je in hardlooppas door het huis gaat? Of pas als je een tijdje bezig bent? Las laatst in een post van jou iets als: kreeg na 5 km last... 5 km lopen is best wel lang als je geblesseerd bent. Misschien moet je kortere stukjes gaan doen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zit met hetzelfde probleem ik heb ook alleen last als ik daadwerkelijk ga hardlopen. met normaal lopen of krachttraining heb ik nergens last van.....
Max zegt helemaal niets, want ik heb wel eens op 2.30 gezetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Max pace: 3:38 min per km. Das retesnel, gek!
Oh, en dat linkje mogen wij niet bekijken. Ik weet niet wat MaleDuck gebruikt, maar de Garmin vliegt alle kanten op
.
Die max pace neem ik altijd met een korreltje zout, want even na die piek zit ik op 5:26 min/km en heb daar niet direct een versnelling geplaatst, denk dat het een bijwerking is van mn mobiel los in de zak hebben. Want mijn gemiddelde pace op mn PR van de 5 km was 3:44 min/km en die snelheid heb ik gister zeker niet benaderd...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Max pace: 3:38 min per km. Das retesnel, gek!
Oh, en dat linkje mogen wij niet bekijken
Runner's World post net dit linkje op hun FB:
Nou ja, dan nog... Je gemiddelde pace zat nog dik onder de 5 min/km. Dat vind ik echt snel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die max pace neem ik altijd met een korreltje zout, want even na die piek zit ik op 5:26 min/km en heb daar niet direct een versnelling geplaatst, denk dat het een bijwerking is van mn mobiel los in de zak hebben. Want mijn gemiddelde pace op mn PR van de 5 km was 3:44 min/km en die snelheid heb ik gister zeker niet benaderd...
3:44 min/km trouwens ook![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
Runner's World post net dit linkje op hun FB:
Ik dacht al wat een onlogisch stukquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gister voelde ik me echt een slakMaar ik weet dat ik snel en makkelijk loop, dank je voor het compliment
[..]
Klopt, ik trok het gewoon niet meer, ben maar gestopt, in plaats van door te lopen en jezelf op te zadelen met overbelasting of andere blessures, lees er hier al genoeg over
http://www.endomondo.com/workouts/57565273Maar dat is dus de reden.. ik vind het al knap dat je zo ver bent gekomen
Die laatste link kan ik trouwens niet bekijken. Heb geen rechten
Klopt, voor velen een tijd om te dromen. Maar gelukkig gaat het niet alleen om de snelheid, maar ook om lekker te lopen. Alleen ik loop te langzaam om lekker mee te fietsen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog... Je gemiddelde pace zat nog dik onder de 5 min/km. Dat vind ik echt snel hoor
3:44 min/km trouwens ook![]()
ja na een minuut of 20-25 ga ik de eerste pijntjes voelen. mag over 2 weken weer lopen en dan max 5km...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voel je het dan ook meteen al als je in hardlooppas door het huis gaat? Of pas als je een tijdje bezig bent? Las laatst in een post van jou iets als: kreeg na 5 km last... 5 km lopen is best wel lang als je geblesseerd bent. Misschien moet je kortere stukjes gaan doen?.
![]()
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht al wat een onlogisch stukMaar dat is dus de reden.. ik vind het al knap dat je zo ver bent gekomen
Die laatste link kan ik trouwens niet bekijken. Heb geen rechten
Nee, de eerste link kon ik wel zien, maar die andere niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.
ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vaag, ik zal nog eens kijken, maar het is het wandelstuk van het punt waar ik stopte met hardlopen en naar huis wandeldequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, de eerste link kon ik wel zien, maar die andere niet.
ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.1.99 km
Absoluut waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, voor velen een tijd om te dromen. Maar gelukkig gaat het niet alleen om de snelheid, maar ook om lekker te lopen. Alleen ik loop te langzaam om lekker mee te fietsen hoor
Das bij velen zo denk ik. Je moet wel professioneel marathonloper zijn met een snelheid van 20 km/uur om een beetje relaxed naast te kunnen fietsen
Ik ken overigens genoeg mensen die een fietser bij zich hebben hoorheb volgens mij ook wel eens met m'n pa mee gefietst.
Maar waarom loop je nu niet gewoon en dan tot aan het maximum per keer? Je weet dat je 20 min pijnvrij kunt lopen, miss kun je daarna wel 22 min pijnvrij lopen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja na een minuut of 20-25 ga ik de eerste pijntjes voelen. mag over 2 weken weer lopen en dan max 5km...
Ben je bij een arts geweest? Ook shin splints trouwens?
Ik ben me er mentaal al op aan het instellen dat ik de marathon van A'foort voorbij moet laten gaan. Kan misschien wel lopen, maar dan zit ik in de herstelfase en ik wil niet het risico lopen dat ik daarna weer terug bij af ben als ik toch ga lopen.
Lekker, 16 euro door de plee gespoeld. Volgende keer ga ik wel vlak van tevoren inschrijven, als ik nagenoeg zeker weet dat ik hem ga lopen. Kan m'n startnr ook niet verkopen, dan loopt iemand anders miss een PR op mijn naam.
Hij doet het nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.![]()
En we zijn buren
Mooi, had 1 vinkje vergetenquote:![]()
Buurvrouw
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waarom loop je nu niet gewoon en dan tot aan het maximum per keer? Je weet dat je 20 min pijnvrij kunt lopen, miss kun je daarna wel 22 min pijnvrij lopen?
Ben je bij een arts geweest? Ook shin splints trouwens?
Ik ben me er mentaal al op aan het instellen dat ik de marathon van A'foort voorbij moet laten gaan. Kan misschien wel lopen, maar dan zit ik in de herstelfase en ik wil niet het risico lopen dat ik daarna weer terug bij af ben als ik toch ga lopen.
Lekker, 16 euro door de plee gespoeld. Volgende keer ga ik wel vlak van tevoren inschrijven, als ik nagenoeg zeker weet dat ik hem ga lopen. Kan m'n startnr ook niet verkopen, dan loopt iemand anders miss een PR op mijn naam.
![]()
![]()
Ouchquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopenAnders doe je voor de grap eens interval training op hoog tempo ipv duurlopen?
Krijg je toch je workout maar de afstand is wat minder.![]()
Pff. Net even een stukje gerend (3.80km ongeveer) en god wat een warmte. M'n tanktop is nog nooit zo doorweekt geweest. En het zweten bleef nog zeker 10 minuten plakken. Maar was wel even lekker![]()
![]()
Ik ga er vandoor.. tot over een paar dagen
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopen
Gewoon bij de huisarts trouwens of een sportarts? Ik heb helemaal geen idee bij wie ik met dit soort dingen terecht kan. Ben niet aanvullend verzekerd voor fysio ofzo en weet niet of de huisarts hier iets zinnigs over kan zeggen? (iets wat niet ook al op internet staat, zeg maar).
Dat schijnt niet te mogen met blessures. Die ontstaan juist door de intensiteit en/of de omvang te sterk te vergroten. Dus als een gek gaan hollen op een hoog tempo is niet echt aan te bevelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
OuchAnders doe je voor de grap eens interval training op hoog tempo ipv duurlopen?
Krijg je toch je workout maar de afstand is wat minder.Niet meer actief op Fok!![]()
Gaafquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
Zo. Ik ben ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop
ik ben zelf gewoon bij de huisarts geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?
Gewoon bij de huisarts trouwens of een sportarts? Ik heb helemaal geen idee bij wie ik met dit soort dingen terecht kan. Ben niet aanvullend verzekerd voor fysio ofzo en weet niet of de huisarts hier iets zinnigs over kan zeggen? (iets wat niet ook al op internet staat, zeg maar).
Lijkt mij ook wel stoer, is ook niet zover rijden vanaf hier. is wel weer kort na mijn HM en kort na de HM ga ik op verre reis..quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
Zo. Ik ben ingeschreven voor de ZevenheuvelenloopKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zit hier langzaam af te sterven in een veel te warm lokaal, het liefst wil ik gewoon een stukkie hardlopen met de wind door mijn wilde lokken![]()
![]()
Deze oefeningen doorgekregen van een Fokker: http://www.gmhc.nl/site/i(...)eningen-shin-splints
Ga vanavond eerst deze oefeningen doen en dan wandelen en eventueel een heel klein stukje 'hardlopen'.Niet meer actief op Fok!![]()
zit nu al 2 weken stil (althans met hardlopen, ga wel veel naar de sportschool nu)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?
gewoon huisarts geweest die heeft even gekeken en wat testjes gedaan verteld waar de pijn zit als ik ga lopen en toen kwam hij met deze conclusie pezen overbelast/geirriteerd 2 weken rust. daarna weer beginnen als ik dan weer last krijg fysio... zit gelukkig wel in m'n verzekering (14 behandelingen).![]()
Werkt losfietsen niet Anti? Dus rustig die knie wat lostrappen elke dag of een x-aantal keren per week, zodat de doorbloeding beter zal zijn.![]()
Poeh, heftig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zit nu al 2 weken stil (althans met hardlopen, ga wel veel naar de sportschool nu)
gewoon huisarts geweest die heeft even gekeken en wat testjes gedaan verteld waar de pijn zit als ik ga lopen en toen kwam hij met deze conclusie pezen overbelast/geirriteerd 2 weken rust. daarna weer beginnen als ik dan weer last krijg fysio... zit gelukkig wel in m'n verzekering (14 behandelingen).
Weet je ook waaruit die overbelasting precies bestaat: te snel, te veel of allebei? Wel goed om te weten om herhaling te voorkomen.
Ik weet wel dat ik vanaf nu heel voorzichtig ga zijn met opbouwen... Echt stom om na 3 weken niet consequent 3 keer per week gelopen te hebben te denken dat ik zo even 3 x 10 doe in een week.
Houd sinds de Golden Ten ook een trainingsdagboek bij, waarin ik ook pijntjes noteer.Niet meer actief op Fok!![]()
nee dat is het vervelende ik liep juist die keer dat het gebeurde minder lang (10km loopje) dan normaal... wel net iets sneller maar niks noemenswaardig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Poeh, heftig.
Weet je ook waaruit die overbelasting precies bestaat: te snel, te veel of allebei?
Ik weet wel dat ik vanaf nu heel voorzichtig ga zijn met opbouwen... Echt stom om na 3 weken niet consequent 3 keer per week gelopen te hebben te denken dat ik zo even 3 x 10 doe in een week.
ik zat aan gemiddeld 3 x per week rond de 15km.
het kan wel wezen dat de 3x per week rond de 15km i.c.m. krachttraining voor overbelasting heeft gezorgd. al ging dat best een redelijke tijd goed. dokter zei ook dat het kan komen van een verkeerde beweging tijdens die specifieke loop.
overigens doe ik op de sportschool wel licht crosstraining en roeien dan heb ik er geen last van. dus ik hou wel wat beweging![]()
![]()
Ja maar sportschool = nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee dat is het vervelende ik liep juist die keer dat het gebeurde minder lang (10km loopje) dan normaal... wel net iets sneller maar niks noemenswaardig.
ik zat aan gemiddeld 3 x per week rond de 15km.
het kan wel wezen dat de 3x per week rond de 15km i.c.m. krachttraining voor overbelasting heeft gezorgd. al ging dat best een redelijke tijd goed. dokter zei ook dat het kan komen van een verkeerde beweging tijdens die specifieke loop.
overigens doe ik op de sportschool wel licht crosstraining en roeien dan heb ik er geen last van. dus ik hou wel wat beweginghardlopen
.
Idd niet direct duidelijk wat er is misgegaan. Ik kan iig nog een duidelijke oorzaak aanwijzen. Heb op dit moment wel goede hoop dat ik de training snel weer kan oppakken, nog amper last. We'll see.
shin splints zijn volgens mij nog wat heftiger hoor!. volgens de dokter had ik nog geluk bij mij zit het onder m'n knie als het op je knie zit kan het soms maanden duren.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar sportschool = niethardlopen
.
Idd niet direct duidelijk wat er is misgegaan. Ik kan iig nog een duidelijke oorzaak aanwijzen. Heb op dit moment wel goede hoop dat ik de training snel weer kan oppakken, nog amper last. We'll see.
![]()
![]()
kijk daar wordt ik dan weer vrolijk van het kan altijd ergerquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef GotC het volgende:
Wat een blessureleed weer!
Voor de afwisseling: Ik lig ziek in bed![]()
![]()
Mijn shin splint kwam door twee dagen achter elkaar lopen, waarvan de tweede keer 12km was en op de 6km de pijn begon. Al voelde ik hem al eerder, maar dan minder heftig. Ik trainde toen ook bijna om de dag, continu 10km. ...
ik trek vanavond maar weer eens een rondje... 6 om 3 ging prima, straks 8 om 2 denk...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Áls ik al echte shin splints heb, dat vraag ik me dus ook af. Ik zit volgens mij nog in het voorstadium of misschien ben ik daar inmiddels alweer (bijna) uit. Voorstadium = pijn voelen als je op de plek drukt en ik voel geen pijn meer nu. Ook niet als ik met m'n enkel draai en m'n tenen omhoog duw. Wat ik dus een beetje aan het doen ben, achter m'n bureauquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
shin splints zijn volgens mij nog wat heftiger hoor!. volgens de dokter had ik nog geluk bij mij zit het onder m'n knie als het op je knie zit kan het soms maanden duren...... Nu nog pijnloos van de trap af, maar dat kan ik vanmiddag pas weer uitproberen.
Oei.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn shin splint kwam door twee dagen achter elkaar lopen, waarvan de tweede keer 12km was en op de 6km de pijn begon. Al voelde ik hem al eerder, maar dan minder heftig. Ik trainde toen ook bijna om de dag, continu 10km. ...
Hoe ben jij ermee omgegaan als ik vragen mag? (leren van anderen ftw). En wat voor pijn voelde je precies? Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? Hoe lang duurde het voor je hersteld was?
6 om 3? 6 minuten hardlopen, 3 pauze?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Jumparound het volgende:
ik trek vanavond maar weer eens een rondje... 6 om 3 ging prima, straks 8 om 2 denk...Niet meer actief op Fok!![]()
euh, jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
6 om 3? 6 minuten hardlopen, 3 pauze?
Kijken hoe knie + enkel dat gaan overleven
zo heb ik maandag 5 km vol gemaakt, nu iets verder denk (km of 7 max)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Top!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
euh, ja
Kijken hoe knie + enkel dat gaan overleven
zo heb ik maandag 5 km vol gemaakt, nu iets verder denk (km of 7 max)
Zo wil ik het ook gaan doen als ik weer ga beginnen. Maar vanavond of morgen eerst even kijken of ik pijnloos kan hobbelen op een grasveldje
.
He Vik waarom ga je niet eens bij een sportfysio langs? of heb je dat al gedaan? Die kunnen echt goed helpen bij (beginnende) blessures
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
100% mee eens. Zelf diagnoses stellen en behandelmethoden verzinnen vind ik persoonlijk echt waardeloos. Zo lang je er geen verstand van hebt, moet je er vanaf blijven. Maar dat is mijn bescheiden meninkjequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef DarkElf het volgende:
He Vik waarom ga je niet eens bij een sportfysio langs? of heb je dat al gedaan? Die kunnen echt goed helpen bij (beginnende) blessuresF means you're fucked![]()
Ik vond het moeilijk, maar ik heb twee weken rust gepakt en niet hardgelopen. Wel gewoon gelopen door de stad of naar winkels/werk, maar dan voelde ik na een uur mijn scheen weer. De eerste dag voelde ik hem bijna continu en heb ik veel gesmeerd met spiroflor, oefeningen gedaan (tenen naar je knieen trekken en even vasthouden). Zelfs als ik in bed lag op mijn buik, voelde het niet helemaal lekker, alsof je een vermoeid been hebt van een lange dag lopen terwijl dat niet zo is. Na twee weken eindelijk weer eens geprobeerd: 5,5km, op zachte ondergrond (want dan krijgt je been minder klappen), met een compressiekous aan, daarna twee dagen rust en sindsdien gaat het weer een stuk beter, al blijf ik hem nog wel eens een klein beetje voelen aan het begin van mijn training, omdat de spier dan nog warm moet worden. Ik loop sowieso geen 12 of 15km meer en ik bouw mijn afstanden nu rustig op. Dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Oei.
Hoe ben jij ermee omgegaan als ik vragen mag? (leren van anderen ftw). En wat voor pijn voelde je precies? Continu of alleen bij bepaalde bewegingen? Hoe lang duurde het voor je hersteld was?
Ik overweeg sowieso tzt een extra paar schoenen te kopen voor de langere afstanden. Scheenblessures kunnen ook gewoon komen door je schoenen of met lopen met een overpronatie terwijl je schoenen dit niet corrigeren. Dit kan men dan meteen checken.
Is het bij jou niet zo dat je spier gewoon een klapper heeft gehad van die 10km laatst? Rust pakken kan sowieso geen kwaad.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kan ik daar gewoon eenmalig langsgaan om te laten kijken en om om advies te vragen? Wil niet aan een langdurig fysiotraject vastzittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef DarkElf het volgende:
He Vik waarom ga je niet eens bij een sportfysio langs? of heb je dat al gedaan? Die kunnen echt goed helpen bij (beginnende) blessures.
Waarom niet? Als het nodig is, is het nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik daar gewoon eenmalig langsgaan om te laten kijken en om om advies te vragen? Wil niet aan een langdurig fysiotraject vastzitten.
F means you're fucked![]()
Thx voor je reactie, SEMTEX. Klinkt idd een stuk heftiger dan wat ik heb. Ik heb geen last van stijfheid oid. Gisteren voelde ik nog wel wat als ik een tijdje gezeten had en dan ging lopen, maar vandaag niet meer (heb gisteravond twee keer gekoeld en vanochtend nog een keer). Maandag heb ik ook een stuk gewandeld, in hoog tempo ook, dus ik denk dat ik idd wat te veel heb gevraagd. Maar ik ben hier wel van geschrokken, dus ik ga nu wel beter opletten.
Goed idee om een extra paar schoenen te kopen. Ga ik ook doen als ik ga trainen voor de HM (maar dan vanwege blaarvorming). Dan laat ik ook meteen mijn loop analyseren, want mogelijk overproneer ik rechts toch enigszins (als ik last heb van m'n scheen, dan is het altijd rechts).Niet meer actief op Fok!![]()
Oké. Heb er al eentje gevonden op een steenworp afstand van mijn huis, dus ik wacht even af of het herstel zich doorzet de komende dagen en anders maak ik een afspraak voor volgende weekquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het nodig is, is het nodig.
Verstandigquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. Heb er al eentje gevonden op een steenworp afstand van mijn huis, dus ik wacht even af of het herstel zich doorzet de komende dagen en anders maak ik een afspraak voor volgende week.
Hier in Vlaanderen wel, en aangezien je voor de fysio in Nederland geen verwijzing meer nodig hebt )dacht ik) denk ik dat t het bij jullie niet veel anders werkt eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan ik daar gewoon eenmalig langsgaan om te laten kijken en om om advies te vragen? Wil niet aan een langdurig fysiotraject vastzitten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik denk dat ik vanavond voor het eerst een paar minuten ga maken op mn nieuwe Brooks PureCadence. Eens kijken hoeveel anders dat nou eigenlijk echt loopt
Waarschijnlijk ga je de rest van de week spierpijn hebben. Ik heb zondag 5 minuten gehobbeld op m'n Nike Frees en ik voel het nóg in m'n kuitenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:45 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik vanavond voor het eerst een paar minuten ga maken op mn nieuwe Brooks PureCadence. Eens kijken hoeveel anders dat nou eigenlijk echt loopt.
Hoeveel dempen die van jou nu nog?
Fysio gemaild, even uitgelegd en gevraagd op welke termijn ik langs kan komen als ze dat willen. En wat hun tarief is. Even afwachten wat er de rest van de week gebeurt en dan evt vrijdag een afspraak maken voor hopelijk volgende week.
Die van mij dempen nog wel heel wat vanwege een bijzondere zool. Schijnt. Maar ik kan het je eigenlijk pas echt vertellen als ik ermee naar buiten ben geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je de rest van de week spierpijn hebben. Ik heb zondag 5 minuten gehobbeld op m'n Nike Frees en ik voel het nóg in m'n kuiten.
Hoeveel dempen die van jou nu nog?
Hier een stukje over de techniek:
Hardloopschoenen, hardloopkleren, mooi hardloophorlogequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef xzaz het volgende:
Salaris + vakantiegeld gehad... weten jullie wat dat betekent?![]()
Sparenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef xzaz het volgende:
Salaris + vakantiegeld gehad... weten jullie wat dat betekent?![]()
![]()
Schulden afbetalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Hardloopschoenen, hardloopkleren, mooi hardloophorloge![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Drassss het volgende:
Hoppatee ook ingeschreven voor de 7Heuvelen.
Ochja ik loop hier door de weilanden en met windkracht 4/5 is dat ook een prima heuveltraining kan ik je vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, die omgeving is straks 3 weken mijn trainingskamp![]()
![]()
Qua weer gaat het er komend weekend goed uit zien![]()
Morgen zal ik denk ik laat in de avond gaan, om de warmte te ontlopen, maar zaterdag en maandag is met 23 graden een goede temperatuur, dus goed weer om verder op te bouwen qua duurloop
Ik kies er ook voor om vanavond te gaan. Morgenavond heb ik een korfbalwedstrijd, vrijdag en zondag wil ik weer gaan lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
Qua weer gaat het er komend weekend goed uit zien![]()
Morgen zal ik denk ik laat in de avond gaan, om de warmte te ontlopen, maar zaterdag en maandag is met 23 graden een goede temperatuur, dus goed weer om verder op te bouwen qua duurloopF means you're fucked![]()
dus u korfbalt nog steeds? nice, ik heb geen wedstrijden dit weekend, in het weekend van 2 juni nog 1 en dan is het zomerstop... en dus volle aandacht op het lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kies er ook voor om vanavond te gaan. Morgenavond heb ik een korfbalwedstrijd, vrijdag en zondag wil ik weer gaan lopen
Ja, rustig aan....vriendenteam in de reserve 2e klasse... We trainen al een paar seizoenen niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus u korfbalt nog steeds? nice, ik heb geen wedstrijden dit weekend, in het weekend van 2 juni nog 1 en dan is het zomerstop... en dus volle aandacht op het lopen
Vanmorgen om 10 uur was 't al aardig warm, maar ook wel lekker, ik hoop toch dat dit weer een tijdje zo blijft, het went wel snel, vind ik tenminste. De overgang is even groot, maar ik had nog een extra flesje water gedronken voor ik ging en zweten is niet erg toch! Of je moet zoals iemand pas opmerkte naar je werk of naar een ander doel toelopen, dan is 't wel wat minder![]()
Hoop wel dat m'n linker-kuit morgen niet weer stijf is, ik liep een rondje wat ik twee jaar geleden ook veel liep maar dit jaar nog niet meegepakt had, en een flink stuk weg door het bos wat ooit asfalt was, was nu zandpad.En dan bedoel ik dus niet gewoon een stevig bospad, daar bestaat de helft van m'n route uit, maar *zand*pad. Enerzijds leuk voor de afwisseling, anderzijds ook wel zwaar. Ben op driekwart doorgestoken naar een paralel-pad.
![]()
Viking, heb je al Voltaren uitgeprobeerd? Je zou de tabletjes kunnen proberen, er zit diclofenac in maar omdat je het bij de kruidvat enzo kan kopen is het nog wel een lage dosering (= lief voor je maag). Daarnaast kan je het ook in een gel krijgen die je kan smeren, werkt als een tierelier!!
Wat voor mij ook heel goed heeft geholpen zijn compressiekousen. Ik heb ze van Herzog, is eenmalig au aan je portemonnee maar dan kan je wel pijnvrij lopen!![]()
Pff ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel mijn been wel, maar het doet minder pijn dan eerder. Afgelopen maandag gelopen en dat ging goed, maar toen kreeg ik er weer last van. Na een rustdag ging het beter, maar ik voel het nog wel. Wil graag lopen vandaag en ik denk dat het wel kan, maar wil het niet verneuken.
dubio...Feyenoord Rotterdam![]()
@Fuszy: Even lekker rusten, als het kan nog een keertje koelen. Lekker vroeg slapen en dan morgen weer proberen. Liever nu een dagje extra rust dan het erger maken toch?!
Hier rommelt het trouwens in de verte al! Hoef gelukkig niet te lopen vandaag.
Ben gisteren voor mijn enkel bij de fysio geweest en het is een pees die opspeelt, waarschijnlijk door het ineens weer lopen.
Mag wel blijven lopen maar niet opbouwen. Dus blijf eventjes iets langer les 13, 14 en 15 van Evy lopen. Dat is 4-5-5-4 met 3 minuten rust ertussen.![]()
Gewoon morgen pas lopen en anders vrijdag. Lopen is niet belangrijk, naar je lichaam luisteren is veel belangrijker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Pff ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel mijn been wel, maar het doet minder pijn dan eerder. Afgelopen maandag gelopen en dat ging goed, maar toen kreeg ik er weer last van. Na een rustdag ging het beter, maar ik voel het nog wel. Wil graag lopen vandaag en ik denk dat het wel kan, maar wil het niet verneuken.
dubio...![]()
Ja mijn lichaam twijfelt. Ik weet dat lopen niet belangrijk is, maar ik heb alweer te lang stil gezeten en was al zo blij dat ik afgelopen maandag weer kon lopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon morgen pas lopen en anders vrijdag. Lopen is niet belangrijk, naar je lichaam luisteren is veel belangrijker.
De dokter zei dat ik max 5 min aan een stuk moest lopen en rustig moest opbouwen. ik heb Evy les 1 gelopen van de 0-5 km. Was dodelijk saai dat wandelen, maar goed.Feyenoord Rotterdam![]()
Rustig opbouwen als je iets kapot gaat maken kan je helemaal niks meer. Dus voldoende rust pakken en misschien eerst beginnen met meer rustdagen en dat langzaam opbouwen naar wat minder rustdagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja mijn lichaam twijfelt. Ik weet dat lopen niet belangrijk is, maar ik heb alweer te lang stil gezeten en was al zo blij dat ik afgelopen maandag weer kon lopen.
De dokter zei dat ik max 5 min aan een stuk moest lopen en rustig moest opbouwen. ik heb Evy les 1 gelopen van de 0-5 km. Was dodelijk saai dat wandelen, maar goed.![]()
Hier nog iemand. Nou ja, op de bank dan. Heerlijk, dat zweten door de griep met dit 'verkoelende' weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef GotC het volgende:
Wat een blessureleed weer!
Voor de afwisseling: Ik lig ziek in bed
Je gaat toch niet zelf zoiets innemen omdat je denkt te weten wat iets is, of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Rammelaartje het volgende:
Viking, heb je al Voltaren uitgeprobeerd? Je zou de tabletjes kunnen proberen, er zit diclofenac in maar omdat je het bij de kruidvat enzo kan kopen is het nog wel een lage dosering (= lief voor je maag). Daarnaast kan je het ook in een gel krijgen die je kan smeren, werkt als een tierelier!!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Sowieso al die rommel slikken/gebruiken terwijl je al 2 jaar wel pijnvrij hebt gelopen. Het zal aan mij liggen, maar bij hoge uitzondering moet je beginnen aan dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zelf zoiets innemen omdat je denkt te weten wat iets is, of ben ik nou gek?![]()
![]()
Nou ja, je neemt toch ook wel eens een asprientje? Ik zou er geen kwaad van in.
Overigens heb ik er wel om die reden bij geschreven dat je het ook in gelvorm kan krijgen![]()
![]()
Diclofenac is ontstekingsremmend, dus geneest ja. Als je vervolgens ervoor zorgt dat je geen overbelasting meer hebt ben je ook nog eens oorzaak bestrijdend bezig en niet alleen met de symptomen. Het was meer dat ik zo blij was dat ik dat spul had omdat ik shin splints echt een hoerige pijn vind.![]()
Ik neem zelden iets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Rammelaartje het volgende:
Overigens heb ik er wel om die reden bij geschreven dat je het ook in gelvorm kan krijgen
en ik snap wel wat je bedoelt maar hoe dan ook moet je lichaam die stof verwerken en zou ik dat dus nooit zelf nemen als ik niet weet wat ik heb.
een lijf kan van alles mankeren, beter laat je een prof er eerst naar kijken voor je zelf gewoon een foute diagnose stelt en gaat behandelen om niets/verkeerd of wat dan ook.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat. En laten we het aanraden van medicatie maar niet gaan doen hier. Daar hebben ze (huis)artsen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik neem zelden iets.
en ik snap wel wat je bedoelt maar hoe dan ook moet je lichaam die stof verwerken en zou ik dat dus nooit zelf nemen als ik niet weet wat ik heb.
een lijf kan van alles mankeren, beter laat je een prof er eerst naar kijken voor je zelf gewoon een foute diagnose stelt en gaat behandelen om niets/verkeerd of wat dan ook.Ja doei.![]()
Om eerlijk te zeggen, nee. Ik moet echt goed naar de "klote" zijn wil ik iets innemen. Wat Viking zegt, je kan beter het probleem aanpakken dan het proberen op te lossen met middeltjes etcquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Rammelaartje het volgende:
Overigens heb ik er wel om die reden bij geschreven dat je het ook in gelvorm kan krijgenDaar heb je helemaal niks aan. Hetzelfde met het slikken van paracetamol wat al die jongeren doen als ze een klein beetje hoofdpijn hebben. Vervolgens over 20 jaar gaan klagen dat die dingen niet meer werken, goh wat gek
Kleine edit: Ik snap je tip natuurlijk wel!![]()
Hoe bescherm je je paars gepunte lans tijdens het hardlopen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Je zegt sorry en daarna bied je ons Djeez aan? Liever niet zeg![]()
Wow, wat gaat het hier weer hard zeg. Ik zal vanavond eens bij moeten lezen.
Maar blah, het is warm en mijn loop van vandaag ging desastreus. Er waren aanvullingen op ons vaste groepje die veel te snel begonnen en ik was na 5 kilometer al bekaf. Daarna begon mijn zij te steken en heb ik eigenlijk niet meer normaal kunnen lopen.We zullen in het vervolg /sarcasm moeten typenquote:![]()
![]()
Zo. Thuis.
Heb de hele tijd getwijfeld of ik wel of niet weer een klein stukje zou lopen vandaag, maar heb besloten het niet te doen. Het voelt op zich weer vrij goed en trap af is pijnloos, maar trap af voelt nog een tikje stijf en als ik erop druk doet het ook nog zeer. Als het morgen net zo is als vandaag of liever nog iets beter, durf ik het wel weer te proberen.
Miss even stukje wandelen dan vanavond. En de oefeningen.
Zit nu weer met ijs erop.
Weer omreizen met de trein. En ik wilde nog wel gaan rennen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel mensen bij mij op de korfbal met scheenklachten hebben ook zulke kousen, dus is zeker het overwegen waard, want ik hoor er goede verhalen overquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat voor mij ook heel goed heeft geholpen zijn compressiekousen. Ik heb ze van Herzog, is eenmalig au aan je portemonnee maar dan kan je wel pijnvrij lopen!
Even heel iets anders
Binnenkort gaan we een weekend naar Frankrijk en aangezien mijn duurlopen altijd in het weekend vallen ga ik dus lekker daar een eind lopen, heb ik nu al zin in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Heerrrrlijk! Alleen wel zorgen dat je niet geblesseerd raakt, zou zonde zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Even heel iets anders
Binnenkort gaan we een weekend naar Frankrijk en aangezien mijn duurlopen altijd in het weekend vallen ga ik dus lekker daar een eind lopen, heb ik nu al zin in
Ik had dit weekend lekker in Beetsterzwaag willen lopen. Maar ja, kan de hele zomer nog natuurlijk
.
Voel me nu weltrouwens dat het weer de goede kant opgaat
.
Pfffff respect voor degene die vaker met deze temperaturen rennen.
ik voelde me echt zo:
<===============
Ik had erg veel moeite om mijn les vol te houden. Ik kijk het nog een paar keer aan maar als mijn lichaam er niet aan kan wennen dan maar weer in de vroege ochtend of late avond. Waarom hebben wij geen langzame overgang qua weer hier in Nederland![]()
Mare ik had een vraag. Slijm in je mond, bewaren omdat het toch vocht is of gewoon weg spuwen omdat mijn vorige reden onzin is?
Ik kwam er maar niet uit tijdens het rennen![]()
Waarom zou ik tussen nu en dan geblesseerd raken?
Mooi dat je je beter voelt, doe wel rustig aan he? Echt shinsplits krijgen betekent maanden rust, beter dus iets langer rust dan te kort
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
teveel slijm in je mond? gewoon lekker eruit gooien, das vervelend om door te slikken.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ben ook geblesseerd geraakt en ik had dat ook niet verwachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef DarkElf het volgende:
Waarom zou ik tussen nu en dan geblesseerd raken?
Mooi dat je je beter voelt, doe wel rustig aan he? Echt shinsplits krijgen betekent maanden rust, beter dus iets langer rust dan te kort.
bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef DarkElf het volgende:
teveel slijm in je mond? gewoon lekker eruit gooien, das vervelend om door te slikken.
(PS ik heb bijna een nieuwe mijlpaal, ik zit nu op 97.4km in totaal dat ik serieus bezig ben met rennen. Bijna de 100)
![]()
ah ja op die manier, nou ja ik ga niet ineens veel meer km´s maken of veel harder ofzo dus ik neem aan dat t wel goed komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook geblesseerd geraakt en ik had dat ook niet verwacht.
en zo niet, dan niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
bedankt voor je antwoord.
(PS ik heb bijna een nieuwe mijlpaal, ik zit nu op 97.4km in totaal dat ik serieus bezig ben met rennen. Bijna de 100)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Mijn nieuwe schoenen
Het is wel heel anders lopen, maar ik ben er nu al gek op
Zag er interessant uit dat filmpje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef YUR het volgende:
Mijn nieuwe schoenen
Het is wel heel anders lopen, maar ik ben er nu al gek op
Corrigeren ze ook overpronatie of zijn t neutrale?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Deze corrigeren héél lichtjes. Maar omdat deze schoenen een andere manier van lopen afdwingen, heb je er sowieso al minder last van. Lopen met een middenvoetslanding of voorvoetslanding gaat nu vanzelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zag er interessant uit dat filmpje.
Corrigeren ze ook overpronatie of zijn t neutrale?F means you're fucked![]()
Twijfelend over hardlopen...
Mijn rondje gaat voor een deel door open weiland, maar dat onweer heVolgens buienradar gaat het hier net onderdoor maar je weet het nooit..
![]()
Anders wacht je tot het onweer voorbij is. Het is maar een bui van een half uur tot een uur. Daarna is het wel lekker koel om te lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn rondje gaat voor een deel door open weiland, maar dat onweer heVolgens buienradar gaat het hier net onderdoor maar je weet het nooit..
Dan mag je wel verdomd hard lopen. Tenzij je Mohammed Ali in z'n prime bent:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
quote:Mohammed Ali
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."![]()
Vanwege t weer nog niet begonnen aan Evy les 2 maar wel 10 km gefietst vandaagCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Ik vreet paracetamol als snoepjes hoor. Pijn != fijn.
en voltaren gel is gewoon bij de drogist verkrijgbaar.![]()
Dat iets bij de drogist verkrijgbaar is betekent niet dat je t maar rücksichtslos moet gebruiken allemaal.
En Yur wel interessant die schoenen, sinds ik een betere voorvoet/middenvoet landing heb voelen mijn enkels iig al beter, liep als kind al met doorgezakte enkels nl
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Maar betekent ook niet dat we allemaal 'anal' over een 'geneesmiddel' moeten gaan doen. Het is een vrij verkrijgbare pijnstiller. En die zijn bedoeld om pijn te stillen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef DarkElf het volgende:
Dat iets bij de drogist verkrijgbaar is betekent niet dat je t maar rücksichtslos moet gebruiken allemaal.
Ik begrijp de weerstand tegen pijnstillers niet zo. Iedereen schijnt tegenwoordig een masochistisch trekje te hebben ofzo.![]()
I'm picking her side.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef DarkElf het volgende:
Niet alles moet je willen oplossen met wat pillen of een cremepje.![]()
Zo, net oefeningen gedaan. Die moeten volledig en pijnloos gedaan kunnen worden en pijn heb ik niet gehad. Best intensief nog, maar ik voel m'n scheenbeen nu niet meer, dus het zal wel nut hebben ofzo.
Ik heb wel vaker een paar dagen (of een week) niet gelopen, maar omdat ik weet dat het nu niet mag, raak ik echt gefrustreerd. Maar ik wil eigenlijk pas weer lopen als de plek ook niet meer gevoelig is als ik hem aanraak. Morgen maar even overleggen met een fysio, want ik schiet de hele tijd heen en weer tussen: "ja ik ben bijna pijnvrij, dus ik kan het wel proberen" en "straks maak ik het erger, ik moet wachten tot het he-le-maal over is". Oh, ik wou dat ik de tijd een week terug kon draaien en verstandiger was geweest![]()
.
Datquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders wacht je tot het onweer voorbij is. Het is maar een bui van een half uur tot een uur. Daarna is het wel lekker koel om te lopen.
Hoevaak ik mezelf toespreek op deze manierquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net oefeningen gedaan. Die moeten volledig en pijnloos gedaan kunnen worden en pijn heb ik niet gehad. Best intensief nog, maar ik voel m'n scheenbeen nu niet meer, dus het zal wel nut hebben ofzo.
Ik heb wel vaker een paar dagen (of een week) niet gelopen, maar omdat ik weet dat het nu niet mag, raak ik echt gefrustreerd. Maar ik wil eigenlijk pas weer lopen als de plek ook niet meer gevoelig is als ik hem aanraak. Morgen maar even overleggen met een fysio, want ik schiet de hele tijd heen en weer tussen: "ja ik ben bijna pijnvrij, dus ik kan het wel proberen" en "straks maak ik het erger, ik moet wachten tot het he-le-maal over is". Oh, ik wou dat ik de tijd een week terug kon draaien en verstandiger was geweest![]()
.
![]()
![]()
@Swets Jij snapt dat niet, ik snap mensen niet die snel medicijnen nemen.
Heeft niets met masochistisch te maken trouwensje hoeft niet pijnen te leiden nl maar pijntjes zijn gewoon vaak een signaal van je lichaam. Als je dat signaal snel onderdrukt lijkt me dat niet ok.
Maar goed mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen, doe ik ook, bevalt goed.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Toch maar een extra dagje rust. IS toch te benauwd en die grote rode vlek komt over mijn woonplaats
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik nog niet eerder. Dit is mijn eerste pijntje dat niet binnen een dag of twee wel weer over was. En ook de laatste wmb. Als ik weer mag lopen ga ik ook keurig rekoefeningen doen en warming-up en coolingdown etc en ieder pijntje serieus nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoevaak ik mezelf toespreek op deze manier/goede voornemens
Ook al zo verstandigquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Toch maar een extra dagje rust. IS toch te benauwd en die grote rode vlek komt over mijn woonplaats
. Ik houd mezelf maar voor dat ik zondag (dat duurt gewoon nog drie dagen) wel weer een klein stukje zou moeten kunnen lopen als ik nu na vier dagen al zo ver hersteld ben *hoopt*.
Whehe klinkt als iemand die dronken geweest is:' ik drink noooooit meer!'.maar goed voornemen hoor, bespaart een hoop ellende.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
http://www.gmhc.nl/site/i(...)eningen-shin-splintsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef GotC het volgende:
Rekoefeningen voor je workout
Spieren zijn niet warm, kan aardig wat schade doen..
Deze oefeningen doe ik. Gekregen van een Fokker die ze van een vriend heeft gekregen die hardlooptrainer is. Zitten ook rekoefeningen bij, zal wel niet voor niets zijn...Niet meer actief op Fok!![]()
Dit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef GotC het volgende:
Rekoefeningen voor je workout
Spieren zijn niet warm, kan aardig wat schade doen..
Het effect van rekken is op zijn zachts gezegd al dubieus hoewel sommige mensen (waaronder ikzelf) er baat bij hebben, maar alleen NA je workout en NOOIT verend!![]()
Paar minuten dribbelen, dan eventueel voorzichtig je lijf losmaken als je dat perse wilt, iig nooit verend rekken! En dan lekker lopen.
Niet meteen hard van start ook, laat je lijf gewoon goed warm worden.
maar t rekken moet sowieso na je training. Rustig uitlopen dan rekken en strekken.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nou weet ik ook niet meer wat ik moet doen. Naja, morgen fysio vragen dan.
En de gratis inschrijving voor de Ladiesrun Rotterdam voltooid
Jammer dat de shirts alleen nog in maat 36 waren![]()
![]()
Rekken schijn daarentegen weer wel een blessure sneller te verhelpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan is het dus onderdeel van 'revalidatie' en niet als warming-up
![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rekken schijn daarentegen weer wel een blessure sneller te verhelpenMaar dan is het dus onderdeel van 'revalidatie' en niet als warming-up
. Het zijn natuurlijk ook alleen lokale oefeningen.
doe dat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Het os voor ieder mens verschillend nl.
Ik dribbel een paar minuten en rek dan voorzichtig mijn hamstrings en dat is t. Dan ga ik lopen. Na t lopen wandel ik uit en rek dan, weer voorzichtig , verschillende spieren. Dat werkt voor mij, hoeft niet voor jou te werken dus idd vraag advies aan je Fysio
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
De dokter van mij zei dat ik moest rekken +/- 2 minuten nadat ik begonnen ben met lopen
Ergens in het midden van mijn rondje en nadat ik klaar ben.
Midden in mijn rondje, omdat je spieren blijkbaar 'verkrampen' ofzo
Feyenoord Rotterdam![]()
Goeie tip die ik las om stijfheid in nek en armen/schouders te voorkomen tijdens lopen?
Glimlachen! Je hoeft niet als een joker te rennen maar een flauwe glimlach ontspant al je gezicht, nek en schouders
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
mooie tijd weer MD!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is het hele rondje, had dus al een stukje afgestoken, omdat het niet lekker liep...
http://www.endomondo.com/workouts/56237623'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
BS...een lichte rekoefening na bijv. 200m dribbelen (je spieren zijn dan nog verre van warm) geven je spieren juist het signaal...oppassen jongens...jullie moeten aan het werk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit!
Het effect van rekken is op zijn zachts gezegd al dubieus hoewel sommige mensen (waaronder ikzelf) er baat bij hebben, maar alleen NA je workout en NOOIT verend!
probeer ook, vooral tijdens dit warme weer, je longen niet te vergeten te "strekken" , die moeten ook volop aan het werk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tja, zoveel websites zoveel "feiten"....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
BS...een lichte rekoefening na bijv. 200m dribbelen (je spieren zijn dan nog verre van warm) geven je spieren juist het signaal...oppassen jongens...jullie moeten aan het werk.
probeer ook, vooral tijdens dit warme weer, je longen niet te vergeten te "strekken" , die moeten ook volop aan het werk![]()
quote:
dit komt niet van een website maar van onze club coachquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, zoveel websites zoveel "feiten"....
Deze man is daarnaast ook trainer en loopt zelf zo'n 140km per week dus enige ervaring kan hem niet ontzegt worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt primaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef DarkElf het volgende:
Goeie tip die ik las om stijfheid in nek en armen/schouders te voorkomen tijdens lopen?
Glimlachen! Je hoeft niet als een joker te rennen maar een flauwe glimlach ontspant al je gezicht, nek en schouders
Feyenoord Rotterdam![]()
Net 5Km gedaan net niet in een half uur 30 minuten en 1 seconde.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Fysio websites met hardlopers kan enige ervaring ook niet ontzegt worden....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit komt niet van een website maar van onze club coach
Deze man is daarnaast ook trainer en loopt zelf zo'n 140km per week dus enige ervaring kan hem niet ontzegt worden.![]()
en dan schatterlachen ze terug naar je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt prima
prima Dos, zeker als we het weer in ogenschouw nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Net 5Km gedaan net niet in een half uur 30 minuten en 1 seconde.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben al blij als ik niet hijgend, rochelend en kwijlend m'n rondjes draai. Lachen gaat me een brug te ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt prima![]()
Ach, ieder zn eigen ding qua rekken en strekken. Ik doe het niet, mag het niet van mn fysio aangezien ik het nooit doe en nog nooit blessures heb gehad.![]()
ik doe het alleen kort (een paar minuten de grote spiergroepen even meenemen) voor het lopen en af en toe, voornamelijk na een lange duurloop, na het lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Ach, ieder zn eigen ding qua rekken en strekken. Ik doe het niet, mag het niet van mn fysio aangezien ik het nooit doe en nog nooit blessures heb gehad.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: