Bij mij valt een zelf gemaakte vruchten smoothie ook wel goed. Even de avond er voor maken...een glas dan lopen en dan de rest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.
Nope, flink plassen, rekken en goannnnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?
TMIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht trouwens wel eerst tot ik gepoept heb.
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Zeer nuttige tip, lijkt me zo met wat we hier en in een ander topic een tijdje geleden hebben gezien.
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:28 schreef slacker_nl het volgende:
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..
preceies het zelfde hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Melk met cruesli/cornflakes, als ik zin heb 2 maal.
Maar ik loop niet direct, meestal wacht ik daarna een half uur.
de koningin niet, die druktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.
En heeft 10 vingers en 1 maag om te vullen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.
Vrijwel direct jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.
Heb je daar heel bewust voor gekozen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:54 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn schema heeft om de week maar 2 dagen hardlopen. Een herstelweek.
Welkom terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:19 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen!
We zijn weer thuisen zo weer naar m'n werk
Thanksquote:
Wauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks
Was ge-wel-digWat een prachtig land is het toch! Hardlopen daar was echt bijzonder, al die bergen om je heen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |