Hoef ik niet te draaien, weest wel. Ik kom al uute stad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !
Je toetsenbord is stukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wust relle jonkje ? Must nul achtenvieftig belje !
Fries toetsenbord. Dan krijg je datquote:
hier dito: ik slikte altijd dit: http://www.urtizon.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zonneallergie. De enige remedie is gewoon bloot blijven stellen aan de zon.
Had ik ook, hielp geen flikker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier dito: ik slikte altijd dit: http://www.urtizon.nl/
Ah, een DOA dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fries toetsenbord. Dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoef ik niet te draaien, weest wel. Ik kom al uute stad.
Nice, ik woon er ook maar dat wist je mss al van het Ljouwert topiquequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fries toetsenbord. Dan krijg je dat
't hielp mij vooral tegen de jeuk, de uitslag bleef wel, maar binnen de perken iig.quote:
Duwattess?quote:
Ow ja! Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Nice, ik woon er ook maar dat wist je mss al van het Ljouwert topique
DOA is dead on arrival.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegt
Maar volgens mij zag ik je laatst lopen joh, konijntje aan een riempje , dikke G kleren aan. Chillen in het centrumquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegt
We typen niet in Friesland. We slaan met stenen tegen elkaar , grommen en betalen met aardappels.quote:
Weer iets geleerdquote:
Ik ben geen negerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar volgens mij zag ik je laatst lopen joh, konijntje aan een riempje , dikke G kleren aan. Chillen in het centrum
Dead On Arrival. Dus sowieso al stukquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duwattess?
[..]
Ow ja! Nu je het zegt
Nee dat is een of andere gek in leeuwarden, die heeft altijd een konijntje bij zich. Zegt niks, doet niks. Maar z'n konijntje is alles voor hem.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer iets geleerd
[..]
Ik ben geen neger
En die foto stond laatst op 9gag, geloof ik
Pokerface tegen het lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ben zo blij dat Occupy Rotterdam weg is. Probeerde er altijd met een pokerface langs te lopen (zeker als ik zakelijk gekleed ben), maar toen zo'n vent begon te zingen over de economie was dat toch best moeilijk
Tijdens Koninginnedag waren ze terugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pokerface tegen het lachen![]()
[ afbeelding ]
Je zou bijna medelijden met ze krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tijdens Koninginnedag waren ze terugWas er een verkleed als Beatrix en die zat te miepen over te weinig geld en dat ze toch zeker een 5e Ferrari nodig had en blabla
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Succes! Ik heb hem vanmorgen gedaan. Eitje. Kost een kwartiertje
Een glas water en een banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.Het begin viel wel een beetje tegen, maar na enkele minuten ging het weer goed!
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?
Als ik dinsdag ochtend voor het werk loop dan is het meestal niks... Mind you, de trainingen zijn niet heel lang op dinsdag ochtend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben om 22:10u gaan lopen, best laat.Het begin viel wel een beetje tegen, maar na enkele minuten ging het weer goed!
@mensen die 's ochtends direct na het opstaan gaan lopen: eten/drinken jullie niks vóór het lopen?
Melk met cruesli/cornflakes, als ik zin heb 2 maal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij mij valt een zelf gemaakte vruchten smoothie ook wel goed. Even de avond er voor maken...een glas dan lopen en dan de rest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.
Nope, flink plassen, rekken en goannnnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
TMIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wacht trouwens wel eerst tot ik gepoept heb.
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Zeer nuttige tip, lijkt me zo met wat we hier en in een ander topic een tijdje geleden hebben gezien.
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:28 schreef slacker_nl het volgende:
"Ik ga eerst even naar de wc" was voldoende geweest..
preceies het zelfde hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Melk met cruesli/cornflakes, als ik zin heb 2 maal.
Maar ik loop niet direct, meestal wacht ik daarna een half uur.
de koningin niet, die druktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.
En heeft 10 vingers en 1 maag om te vullen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dr. Sexy had het over flink plassen. Ik laat duidelijk weten dat ik wat anders doe.
En joh, iedereen poept.
Vrijwel direct jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En daarna direct lopen? Hmm... Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.
Heb je daar heel bewust voor gekozen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:54 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn schema heeft om de week maar 2 dagen hardlopen. Een herstelweek.
Welkom terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:19 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen!
We zijn weer thuisen zo weer naar m'n werk
Thanksquote:
Wauwquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks
Was ge-wel-digWat een prachtig land is het toch! Hardlopen daar was echt bijzonder, al die bergen om je heen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |