Waarschijnlijk ga je de rest van de week spierpijn hebben. Ik heb zondag 5 minuten gehobbeld op m'n Nike Frees en ik voel het nóg in m'n kuitenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:45 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik vanavond voor het eerst een paar minuten ga maken op mn nieuwe Brooks PureCadence. Eens kijken hoeveel anders dat nou eigenlijk echt loopt
Die van mij dempen nog wel heel wat vanwege een bijzondere zool. Schijnt. Maar ik kan het je eigenlijk pas echt vertellen als ik ermee naar buiten ben geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je de rest van de week spierpijn hebben. Ik heb zondag 5 minuten gehobbeld op m'n Nike Frees en ik voel het nóg in m'n kuiten.
Hoeveel dempen die van jou nu nog?
Hardloopschoenen, hardloopkleren, mooi hardloophorlogequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef xzaz het volgende:
Salaris + vakantiegeld gehad... weten jullie wat dat betekent?
Sparenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef xzaz het volgende:
Salaris + vakantiegeld gehad... weten jullie wat dat betekent?
Schulden afbetalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Hardloopschoenen, hardloopkleren, mooi hardloophorloge![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Drassss het volgende:
Hoppatee ook ingeschreven voor de 7Heuvelen.
Ochja ik loop hier door de weilanden en met windkracht 4/5 is dat ook een prima heuveltraining kan ik je vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, die omgeving is straks 3 weken mijn trainingskamp
Ik kies er ook voor om vanavond te gaan. Morgenavond heb ik een korfbalwedstrijd, vrijdag en zondag wil ik weer gaan lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
Qua weer gaat het er komend weekend goed uit zien![]()
Morgen zal ik denk ik laat in de avond gaan, om de warmte te ontlopen, maar zaterdag en maandag is met 23 graden een goede temperatuur, dus goed weer om verder op te bouwen qua duurloop
dus u korfbalt nog steeds? nice, ik heb geen wedstrijden dit weekend, in het weekend van 2 juni nog 1 en dan is het zomerstop... en dus volle aandacht op het lopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kies er ook voor om vanavond te gaan. Morgenavond heb ik een korfbalwedstrijd, vrijdag en zondag wil ik weer gaan lopen
Ja, rustig aan....vriendenteam in de reserve 2e klasse... We trainen al een paar seizoenen niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus u korfbalt nog steeds? nice, ik heb geen wedstrijden dit weekend, in het weekend van 2 juni nog 1 en dan is het zomerstop... en dus volle aandacht op het lopen
Gewoon morgen pas lopen en anders vrijdag. Lopen is niet belangrijk, naar je lichaam luisteren is veel belangrijker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Pff ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel mijn been wel, maar het doet minder pijn dan eerder. Afgelopen maandag gelopen en dat ging goed, maar toen kreeg ik er weer last van. Na een rustdag ging het beter, maar ik voel het nog wel. Wil graag lopen vandaag en ik denk dat het wel kan, maar wil het niet verneuken.
dubio...
Ja mijn lichaam twijfelt. Ik weet dat lopen niet belangrijk is, maar ik heb alweer te lang stil gezeten en was al zo blij dat ik afgelopen maandag weer kon lopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon morgen pas lopen en anders vrijdag. Lopen is niet belangrijk, naar je lichaam luisteren is veel belangrijker.
Rustig opbouwen als je iets kapot gaat maken kan je helemaal niks meer. Dus voldoende rust pakken en misschien eerst beginnen met meer rustdagen en dat langzaam opbouwen naar wat minder rustdagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja mijn lichaam twijfelt. Ik weet dat lopen niet belangrijk is, maar ik heb alweer te lang stil gezeten en was al zo blij dat ik afgelopen maandag weer kon lopen.
De dokter zei dat ik max 5 min aan een stuk moest lopen en rustig moest opbouwen. ik heb Evy les 1 gelopen van de 0-5 km. Was dodelijk saai dat wandelen, maar goed.
Hier nog iemand. Nou ja, op de bank dan. Heerlijk, dat zweten door de griep met dit 'verkoelende' weerquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef GotC het volgende:
Wat een blessureleed weer!
Voor de afwisseling: Ik lig ziek in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |