nog steeds pijnvrij?quote:
Zeg dat nou niehietquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
Nu is het inderdaad lekker om te lopen, ik ben er achter dat ik ook beter met deze temperaturen of 's morgens vroeg moet gaan of 's avonds als het weer wat meer is afgekoeld.
Nee, niet helemaal. Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik pijnvrij genoeg ben om weer te beginnen, maar ik wil vandaag of morgen wel echt weer even proberen. Gewoon wandelen = geen last, trap af wel een beetje. Kan natuurlijk vanavond gewoon gaan en als ik voel dat de pijn toeneemt meteen weer stoppen. No harm done danquote:
Lopen gaat prima, heb het laatste stuk lekker gewandeld gisterquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehietIk wil vanmiddag gaan lopen
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehietIk wil vanmiddag gaan lopen
en tot hoelaat houden die aan? :/ ik wilde vanavond tussen acht en negen gaan :/quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zal het echt broeierig zijn, men verwacht namelijk vanmiddag vanaf 14u al het ontstaan van onweersbuien.
Voornamelijk in de zuidoostelijke helft van het land, heb ik begrepen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat voorspelden ze voor gister ook, maar heb geen regendruppel gezienquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is niet voor niks hè? Wacht nou gewoon nog een paar dagen tot dat ook weg is. Dan weet je zeker dat je het niet (weer) overbelast.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik pijnvrij genoeg ben om weer te beginnen, maar ik wil vandaag of morgen wel echt weer even proberen. Gewoon wandelen = geen last, trap af wel een beetje. Kan natuurlijk vanavond gewoon gaan en als ik voel dat de pijn toeneemt meteen weer stoppen. No harm done dan.
Verder zei een collega dat in Bataviastad in de hele maand mei Craft-kleding te koop is met 70% korting. Dus ik ga daar vrijdag eens langs. Even kijken of ik nog interessante dingen tegenkom (thermo-ondergoed voor de winter, alvast).
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte is niet voor niks hè? Wacht nou gewoon nog een paar dagen tot dat ook weg is. Dan weet je zeker dat je het niet (weer) overbelast.
je hoeft ook niet stil te zitten, sterker nog .. om de discipline van om de dag trainen vol te houden is het wel van belang dat je er op gaat, maar gewoon een stevige wandeling is prima. 't is niet wat je wil, maar je blijft wel in beweging. Mij hielp het prima om sneller over m'n blessure heen te komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnen.
Hoop dat ik voldoende hersteld ben voor de wedstrijd in Amersfoort op 10 juni. Moet ik wel zondag of maandag weer kunnen lopen.
Gadverdamme zeg, wat word ik hier stik- en stikchagrijnig van.
En je conditie en je spierbelasting is ook echt niet na een weekje rust meteen weg hoor, ik snap dat je er niet vrolijk van wordt, maar je kan het beste naar je lichaam luisteren, anders blijf je er mee tobben, terwijl je er met rust weer helemaal vanaf kan komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja. Ik word er gek van. Kan ik straks zeker weer helemaal bij 1 km per keer beginnen.
Hoop dat ik voldoende hersteld ben voor de wedstrijd in Amersfoort op 10 juni. Moet ik wel zondag of maandag weer kunnen lopen.
Gadverdamme zeg, wat word ik hier stik- en stikchagrijnig van.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Les 7 ging best prima, alleen opnieuw een dipje halverwege dus daar moet ik echt aan gaan werken. Wel weer felicitaties, nu van Tiger Woods, met mijn snelste mijl tot nu toe: 9m07s.
24m49s, 3,98km, 6:14min/km, 285 cal.
Vanaf les 9 worden er stukken van 4 en 5 minuten gelopen, dus dat wordt echt zwaar.. dan wordt het pas echt leuk![]()
Googlen is niet verstandig. Zelfs een eenvoudig muggenbult kan je dan het idee geven dat je nog maar 15 min te leven hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik moet vooral niet gaan googlen op hoe ik hiermee om moet gaan, want dan kan ik wel huilen.
Ik ga gewoon weer beginnen als ik pijnvrij ben met een paar kilometer en dan hopen dat ik pijnvrij blijf. Anders kan ik fluiten naar Amersfoort en ook fluiten naar de HM. Gvd. Bijna 2 jaar aan het lopen en dan ineens dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |