Ik dacht al wat een onlogisch stukquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gister voelde ik me echt een slakMaar ik weet dat ik snel en makkelijk loop, dank je voor het compliment
[..]
Klopt, ik trok het gewoon niet meer, ben maar gestopt, in plaats van door te lopen en jezelf op te zadelen met overbelasting of andere blessures, lees er hier al genoeg over
Dus ben terug gewandeldEn mijn warming up meet ik nooit met Endomondo aan
http://www.endomondo.com/workouts/57565273
Klopt, voor velen een tijd om te dromen. Maar gelukkig gaat het niet alleen om de snelheid, maar ook om lekker te lopen. Alleen ik loop te langzaam om lekker mee te fietsen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog... Je gemiddelde pace zat nog dik onder de 5 min/km. Dat vind ik echt snel hoor
3:44 min/km trouwens ook![]()
ja na een minuut of 20-25 ga ik de eerste pijntjes voelen. mag over 2 weken weer lopen en dan max 5km...quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voel je het dan ook meteen al als je in hardlooppas door het huis gaat? Of pas als je een tijdje bezig bent? Las laatst in een post van jou iets als: kreeg na 5 km last... 5 km lopen is best wel lang als je geblesseerd bent. Misschien moet je kortere stukjes gaan doen?.
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht al wat een onlogisch stukMaar dat is dus de reden.. ik vind het al knap dat je zo ver bent gekomen
Die laatste link kan ik trouwens niet bekijken. Heb geen rechten
![]()
Nee, de eerste link kon ik wel zien, maar die andere niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.
Vaag, ik zal nog eens kijken, maar het is het wandelstuk van het punt waar ik stopte met hardlopen en naar huis wandeldequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, de eerste link kon ik wel zien, maar die andere niet.
ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.
Absoluut waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, voor velen een tijd om te dromen. Maar gelukkig gaat het niet alleen om de snelheid, maar ook om lekker te lopen. Alleen ik loop te langzaam om lekker mee te fietsen hoor
Maar waarom loop je nu niet gewoon en dan tot aan het maximum per keer? Je weet dat je 20 min pijnvrij kunt lopen, miss kun je daarna wel 22 min pijnvrij lopen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja na een minuut of 20-25 ga ik de eerste pijntjes voelen. mag over 2 weken weer lopen en dan max 5km...
Hij doet het nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ik heb mn instellingen gewijzigd, dus het zou nu moeten kunnen.
Mooi, had 1 vinkje vergetenquote:
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar waarom loop je nu niet gewoon en dan tot aan het maximum per keer? Je weet dat je 20 min pijnvrij kunt lopen, miss kun je daarna wel 22 min pijnvrij lopen?
Ben je bij een arts geweest? Ook shin splints trouwens?
Ik ben me er mentaal al op aan het instellen dat ik de marathon van A'foort voorbij moet laten gaan. Kan misschien wel lopen, maar dan zit ik in de herstelfase en ik wil niet het risico lopen dat ik daarna weer terug bij af ben als ik toch ga lopen.
Lekker, 16 euro door de plee gespoeld. Volgende keer ga ik wel vlak van tevoren inschrijven, als ik nagenoeg zeker weet dat ik hem ga lopen. Kan m'n startnr ook niet verkopen, dan loopt iemand anders miss een PR op mijn naam.
Ouchquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopen
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben vandaag bij de dokter geweest, bij mij zit het in de pezen onder m'n knie. die zijn overbelast of geirriteerd. dus 2 weken rusten en daarna weer langzaam beginnen (max 5km) als ik last blijf houden moet ik naar de fysio. irritante is dat ik 5 km lopen dus echt al bijna niet meer de moeite waard vind... dan ben ik eigenlijk net warm gelopen
Dat schijnt niet te mogen met blessures. Die ontstaan juist door de intensiteit en/of de omvang te sterk te vergroten. Dus als een gek gaan hollen op een hoog tempo is niet echt aan te bevelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
OuchAnders doe je voor de grap eens interval training op hoog tempo ipv duurlopen?
Krijg je toch je workout maar de afstand is wat minder.
Gaafquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
Zo. Ik ben ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop
ik ben zelf gewoon bij de huisarts geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?
Gewoon bij de huisarts trouwens of een sportarts? Ik heb helemaal geen idee bij wie ik met dit soort dingen terecht kan. Ben niet aanvullend verzekerd voor fysio ofzo en weet niet of de huisarts hier iets zinnigs over kan zeggen? (iets wat niet ook al op internet staat, zeg maar).
Lijkt mij ook wel stoer, is ook niet zover rijden vanaf hier. is wel weer kort na mijn HM en kort na de HM ga ik op verre reis..quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
Zo. Ik ben ingeschreven voor de Zevenheuvelenloop
zit nu al 2 weken stil (althans met hardlopen, ga wel veel naar de sportschool nu)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant idd... Twee weken rust. Pfoeh, hoe lang zit je al stil?
Gewoon bij de huisarts trouwens of een sportarts? Ik heb helemaal geen idee bij wie ik met dit soort dingen terecht kan. Ben niet aanvullend verzekerd voor fysio ofzo en weet niet of de huisarts hier iets zinnigs over kan zeggen? (iets wat niet ook al op internet staat, zeg maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |