http://www.gmhc.nl/site/i(...)eningen-shin-splintsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef GotC het volgende:
Rekoefeningen voor je workout
Spieren zijn niet warm, kan aardig wat schade doen..
Dit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef GotC het volgende:
Rekoefeningen voor je workout
Spieren zijn niet warm, kan aardig wat schade doen..
Rekken schijn daarentegen weer wel een blessure sneller te verhelpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou weet ik ook niet meer wat ik moet doen. Naja, morgen fysio vragen dan.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rekken schijn daarentegen weer wel een blessure sneller te verhelpenMaar dan is het dus onderdeel van 'revalidatie' en niet als warming-up
doe dat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou weet ik ook niet meer wat ik moet doen. Naja, morgen fysio vragen dan.
mooie tijd weer MD!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is het hele rondje, had dus al een stukje afgestoken, omdat het niet lekker liep...
http://www.endomondo.com/workouts/56237623
BS...een lichte rekoefening na bijv. 200m dribbelen (je spieren zijn dan nog verre van warm) geven je spieren juist het signaal...oppassen jongens...jullie moeten aan het werk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit!
Het effect van rekken is op zijn zachts gezegd al dubieus hoewel sommige mensen (waaronder ikzelf) er baat bij hebben, maar alleen NA je workout en NOOIT verend!
Tja, zoveel websites zoveel "feiten"....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
BS...een lichte rekoefening na bijv. 200m dribbelen (je spieren zijn dan nog verre van warm) geven je spieren juist het signaal...oppassen jongens...jullie moeten aan het werk.
probeer ook, vooral tijdens dit warme weer, je longen niet te vergeten te "strekken" , die moeten ook volop aan het werk
quote:
dit komt niet van een website maar van onze club coachquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, zoveel websites zoveel "feiten"....
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt primaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:33 schreef DarkElf het volgende:
Goeie tip die ik las om stijfheid in nek en armen/schouders te voorkomen tijdens lopen?
Glimlachen! Je hoeft niet als een joker te rennen maar een flauwe glimlach ontspant al je gezicht, nek en schouders
Fysio websites met hardlopers kan enige ervaring ook niet ontzegt worden....quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit komt niet van een website maar van onze club coach
Deze man is daarnaast ook trainer en loopt zelf zo'n 140km per week dus enige ervaring kan hem niet ontzegt worden.
en dan schatterlachen ze terug naar je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt prima
prima Dos, zeker als we het weer in ogenschouw nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Net 5Km gedaan net niet in een half uur 30 minuten en 1 seconde.
Ik ben al blij als ik niet hijgend, rochelend en kwijlend m'n rondjes draai. Lachen gaat me een brug te ver.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lachen naar alle mooie vrouwen op je route werkt prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |