SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Mijn buik kan ook echt helemaal niet meer tegen Chinees hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
In Deventer.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar woon je in vredesnaam Summer dat alles zo'n pokke eind fietsen is?
Ik ga winkelen donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit landquote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Enorm hequote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit land.
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een helquote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Enorm he
Als het dan nou even lekker zou waaien oid
Agree!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een hel.
Mee eens!quote:
Momenteel doe ik erg gezondquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
Welke sultana's bedoel je trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
zullen we juli doen??quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:niice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef Jarno het volgende:
Of je nou nivo 1 of nivo 3 miljoen bent, traplopen blijft een bitch he?,
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.***
Uhu, maaruhm, ik heb geen onderst knoopje hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niice!montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..![]()
Eerst op photobucket of facebook ofzo pleuren en de afbeeldings-url gebruiken... Direct kan dat nog steeds niet, toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je foto's vanaf een android mobiel hier plaatst? Wat een gezeik zeg. En tijdverspilling ook eigenlijk.
Iew...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, het mooie aan dit gezeik is dat ik toch alweer een heel uur niet aan mijn scriptie heb gewerktTijd om naar oma te gaan en dan snel weer terug. Hopelijk heeft ze niet te veel naar urine meurende was. Dat blijft zo lekker in de auto hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik 10 kilo afval van de stress deze week
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Wat is het? Herken het alquote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.quote:
Ben je geen lid van een sportschool, daar kan je meestal ook wel wegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.
vlees meter ? of gewoon hoe heet die kegel wordt ?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gnomgnomgnom, lekker liggen slapen, wakker schieten van een kriebel in je keel en ineens onwijze trek hebben. Nu zit ik aan een tonijnsalade omdat er verder niets in huis is
Ben er nog niet uit of dit nu handig is
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:40 schreef Jarno het volgende:
Klinkt goed BE!. Goede acties wel. Doen = goed.
Ik werd vanochtend wakker met een dicht oor, dat gecombineerd met dat aanhoudende gehoest en gesnotter zorgt ervoor dat ik me afvraag of het toch geen hooikoorts oid is... word er een beetje seniel van zo ondertussen.
Vanavond sporten, en zo ff wat nieuwe broeken bestellen want het kan gewoon echt niet meer.
Weet iemand het antwoord?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Is pindakaas slecht voor de lijn of juist niet?
Want er zitten wel heel veel calorieën en vetten in, maar weinig suikers.
Ik eet de laatste tijd 4 boterhammen per dag, maar is 4 boterhammen met pindakaas te veel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pindakaas is ok. Veel goede vetten, maar wel met mate.
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
[ afbeelding ]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?
of knaag je alleen wortels ofzo?
Hoi , elke maand weer hetzelfde ritueel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
Jij wintquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Niet, ik!!!!quote:
Maar sausjes zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou sowieso meer afwisselen dan 4 boterhammen met hetzelfde beleg dag in dag uit.
Doe wat light smeerkaas, rookvlees, filet americain etc.
oh op die manierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
Inderdaad, bon prix heeft hele leuke kleding sowieso t/m maat 54. Meestal koop ik in het filiaal zelf maar heb laatst ook wat shirtjes via internet besteld omdat het assortiment op de site toch wat groter is. Voor broeken ga ik meestal wel naar een filiaal zodat ik die kan passen. Ooit via de site 2 dezelfde broeken gekocht in 2 verschillende kleuren, beide dezelfde maat maar 1 was veel te groot. En voor mij is het maar een half uurtje rijden naar het dichtbij zijnde filiaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.
Er zijn wel grote-matenwinkels, maar die verkopen vaak van die ouwelijke zooi.
Bij Bon Prix kun je ook modieuze kleding in grote maten kopen.
Ik kan gelukkig nog in veel winkels kleding kopen met mijn maat 42, maar ik wil wel heel graag naar maat 38.
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gokquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Welke maat heb je nu eigenlijk J? Want ik heb dus nog een stapeltje liggen.. Maat 34 tm 31...
Jawel. En je kunt eens varieren door er wat op te doen zoals tomaat/komkommer/ui/radijs enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...
Schouderham, light jam en pindakaas, is dat variatie genoeg?
Oh, anders had ik je de maten 33 en 32 zo kunnen opsturen, Joene mag ze niet meer aan van me.. Geen gezicht.. Die zit nu in maat 29.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
Ik draag tegenwoordig maat 30 of 29quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
Het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
een pak .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb allemaal spijkerbroeken :p En een enkel jurkje .. Dus ik ga maar voor het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.
quote:
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pakquote:
QFTquote:
geen idee wat voor marketing achtig iets het is.. maar vlg mij is "er representatief uitzien" vaak wel een vereiste..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pak
butch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pak vind ik bij vrouwen altijd zo .... butch.
Zelf zou ik dan gaan voor een blouse + een pantalon.
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.quote:
hmm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.
Ik ben zelf benaderd via de nationale vacaturebank.. Heb het bedrijf opgezocht via internet. En ik weet dat het marketing is.. Heel veel meer info vind ik er niet over via internet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat idioot dat je van te voren niet weet waar je gaat solliciteren?
Nee dat is het niet. Het is ook echt naar de klanten toe gaan etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
marketimng kan ook op-een-callcentre-zitten-en-mensen-bellen zijn
Als in langs de deuren, nuon verkopen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is ook echt naar de klanten toe gaan etc.
Mocht dat het zijn dan zie ik er sowieso vanaf..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als in langs de deuren, nuon verkopen?
Oef, dat vind ik behoorlijk klinken als langs de deuren gaan ja..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mocht dat het zijn dan zie ik er sowieso vanaf..
De functie is: Junior buitendienst adviseur
Ze zoeken ook een B2Bconsultant.. En ze werken erg met bonussen, dus ik ben er ook bang voor. Dat is echt niets voor mij. Ik kan niet zo goed opdringen. Ik kan wel verkopen maar wie niet wilt wilt niet..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oef, dat vind ik behoorlijk klinken als langs de deuren gaan ja..
We hebben dit weekend bij de We ook twee leuke broeken voor F geschoord voor 30 euro p st.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar jij bent heel lang toch?quote:
Ik moet vrijdag ff nog een korte broek scoren... Opeens zeggen ze 25 graden dit weekend.. Wtf?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben dit weekend bij de We ook twee leuke broeken voor F geschoord voor 30 euro p st.
Volgens mij had je toen 34 toch?quote:
Volgens mij niet. Toen ik in London woonde/werkte was het wel maat 34, maar dat was toen ik 0,0 vet % had. Sinds ik jou ken heb ik niet kleine dan 36 gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen 34 toch?
En ja, heel lang. 2.04m
Als ik maat 38 heb ben ik ook echt heel slank, komt denk ik door de 1.80m Als mijn schoonzusje maat 38 heeft is ze mager en die is 1.92m.
ik draag geen spijkerbroekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:25 schreef Jarno het volgende:
Ja jeansmaten dus. Ik draag bijna geen broeken met 'normale' maten.
als dat dezelfde vrienden van de interventie zijn dan snappen ze het welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik heb al preventief tegen iedereen gezegd dat ze vooral niet welkom zijn om bij ons het EK te komen kijken. We wisselen binnen de vriendengroep altijd af, elke wedstrijd bij iemand anders. Wij doen dus lekker niet mee dit keer. Ik ga er geen waardevolle tijd, energie en geld instoppen. Ik ga uiteraard wel andermans bier opdrinken
Ik ook niet... ja, afgelopen zaterdag want festival. Niet aan een riem gedacht en de hele dag lopen hijsenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik draag geen spijkerbroeken![]()
naja.. ik heb er 2 voor als ik offshore ben dan![]()
Dat zijn het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als dat dezelfde vrienden van de interventie zijn dan snappen ze het wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet... ja, afgelopen zaterdag want festival. Niet aan een riem gedacht en de hele dag lopen hijsen
Maakt niet uit wat Knut weegt, zijn broeken zakken echt altijd af. Die van mijn oudste dochter ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Doet me aan mijn vriend denken. Die ging zondag de tuin vegen en hij was te lui om naar boven te lopen voor een riem. Die liep dus echt met 1 hand zijn broek op te houden en met de andere te vegen. Hij is inmiddels trouwens een kilo aangekomen.
Ik had die broek al driekwart jaar niet meer aangehad, dacht dat het wel handig was... Had beter gewoon een rokje aangetrokkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Doet me aan mijn vriend denken. Die ging zondag de tuin vegen en hij was te lui om naar boven te lopen voor een riem. Die liep dus echt met 1 hand zijn broek op te houden en met de andere te vegen. Hij is inmiddels trouwens een kilo aangekomen.
Haha, als Schotland speelt ben ik altijd voor Schotland, underdog enzo. Niet dat ze ooit winnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg al aan vriendlief of hij nu voor Nederland of Engeland was en zijn antwoord was Nederland
Komt helemaal goed
Dat dus idd. Ik kan echt wel heel fanatiek zijn dan ook bij de wedstrijden en ik heb oranje haarspray, dus dat komt wel goed met de heren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen dit soort toernooien leuk, ander voetbal doet me niks. Maar ga niet in Oranje outfit lopen of de boel thuis versieren ofzo. Alhoewel ik het wel weer echt leuk zou vinden de kleuter in het Oranje uit te dossen
. Eens kijken of ik d'r een beetje gehyped krijg hiervoor
.
Jamaar jij hebt heren ik heb een prinsessen meisjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd. Ik kan echt wel heel fanatiek zijn dan ook bij de wedstrijden en ik heb oranje haarspray, dus dat komt wel goed met de heren.
Van de week maar eens kijken voor shirtjes.
Ik heb overigens geen idee van het speelschema ofzo. Wanneer is de eerste wedstrijd?
Ik heb ook een prinsessen meisje hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt heren ik heb een prinsessen meisje![]()
.
En : http://www.ekschema.com/ek2012-speelschema.php
quote:
WANT!quote:
is dat ook voor grote meisjes??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik vanavond bestellen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Haha is van de V&D, Frendz, onze kindjes hebben heel veel van Frendz of H&M en de HEMA op dit moment, maar vooral Frendz vind ik heel leuk!
En nee, niet voor grote meisjes.Vind hem voor mijzelf ook super leuk. xD
Groente komt op de BBQquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Waar zijn je tussendoortjes?
Waar is je fruit? Groente?
De kannen thee gaan er aardig door (blijkt beter te zijn dan koud drinken)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef Vicky het volgende:
en dan vooral ook veel drinken met de warmte...
je groenten en fruit moeten juist in de tussendoortjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groente komt op de BBQ
Fruit in de smoothie
En ik weet dat het meer moet zijn, maar het is zo warm
Nope. Ik sport thuis.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je geen lid van een sportschool, daar kan je meestal ook wel wegen.
Tijdens het trainen voelde jij je vast zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
en weer in de trein naar huis.. uurtje crosstrainer... bam 1000 kcals. en nog 20 minuten buikspierclass.. BEN DOOOOOD
hahaha!!! jaaa!! morgen weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tijdens het trainen voelde jij je vast zo
[ afbeelding ]
Je rustdagen wat doe je?!quote:
Gewoon doorbikkelen manquote:
quote:
Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining.quote:
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining..
Klopt.. vooral niet in warm eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Lekker weer man. Heb ook minder tot helemaal geen trek als het lekker weer is
Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...
Maar het is geloof ik wel verstandig om regelmatig kracht te doen toch?
Meer kracht -> Hogere verbrandingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...
Oke okee..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.
Wat, wat, wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meer kracht -> Hogere verbranding
Sterkere botten, grotere flexibiliteit, meer aanmaak testosteron, beter fysiek
Gericht afvallen is zo miniem dat het compleet te verwaarlozen is. Vergeet dus liever buikspieroefeningen en doe de zware oefeningen!
Heb je mogelijkheid tot deadliften/squats/benchpress? Zo nee, de apparaten opzoeken waarmee je de meeste spieren gebruikt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa doen! Echt! Ik ben daar voorstander van iig. Maar ligt er ook aan waar je vandaan komt. Als je al redelijk 'gevormd' bent qua spieren dan voegt het wellicht niet zoveel toe. Maar als je echt 0,niks aan spieren hebt dan versterkt het elkaar enorm. Ff gejat van een willekeurige pagina via Google:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Krachtige afvalhulp
Veel mensen willen vooral afvallen met cardiofitness. Voor hen is het ook van belang daarnaast aan krachttraining te doen. Hierdoor hou je je spiermassa vast of nog beter bouw je zelfs spiermassa op. Hierdoor blijft je rustmetabolisme op peil en feitelijk is dat de grootste energieverslinder.
Park en medewerkers deden een onderzoek naar het effect van een gecombineerd aerobics- en krachttrainingsprogramma op de hoeveelheid buikvet bij vrouwen met overgewicht. De gemiddelde BMI lag net boven de 25. Het doel was om te bepalen of de combinatie effectiever was dan alleen maar aerobicstraining. Er werden drie vergelijkbare groepen van 10 vrouwen samengesteld. Een groep (de controlegroep) deed niks, de aerobicsgroep trainde zes maal per week gedurende een uur op 60-70% van het maximum en de combigroep wisselde drie aerobicstrainingen van een uur af met 3 krachttrainingen. Ook de krachttrainingen duurden een uur. Men trainde de eerste 12 weken op 60% van de 1RM en de tweede 12 weken op 70% van de 1RM. In totaal werden zo’n 10 verschillende oefeningen gedaan. Beide actieve groepen trainden in totaal dus 24 weken. Na afloop werd de balans opgemaakt.
Uit de resultaten bleek dat het aëroob uithoudingsvermogen oftewel de conditie in beide actieve groepen vooruit ging. De controlegroep bleef naar verwachting op gelijk niveau. Er was echter geen verschil tussen de aerobicsgroep en de combigroep wat betreft conditiewinst. Wanneer gekeken werd naar de conditie per kg spier dan bleek de combigroep wel het hoogst te scoren. Gelet op gewicht en vet ging de controlegroep er alleen maar op achteruit. In die 6 maanden was het vetpercentage met 2,3% toegenomen; oftewel rust roest. Daarentegen daalde het vetpercentage van de twee actieve groepen in vergelijkbare mate met (±10%). Echter, bij de combigroep daalde het buikvet – zowel onder de huid als om de organen – in veel sterkere mate en bovendien nam de spiermassa met maar liefst 5½ kg toe, terwijl dit bij de anderen min of meer gelijk bleef. Ook de bloedvetten (o.a. cholesterol) veranderden in gezonde zin bij de actievelingen.
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
+ rose!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.
Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.
ik kom gewoon te laat thuis dan is zon zowat onder man ! ofwel ik vind het gewoon best fris aan zee na 17:00 vanavond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzo.
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je groenten en fruit moeten juist in de tussendoortjes
meer dat je tussendoortjes moet eten.. en niet alleen maaltijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
ze..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Arch.. mijn fout..quote:
Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Een zak snoep. Bevat dat wat eiwit en koolhydraten, want zo ja dan is het een verantwoord tussendoortje.
ik heb net mijn middag fruitje op.. een sinaasappel..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.
En binnen een uur heb ik natuurlijk honger... Daar baal ik dan weer van, maar alles wat ik aan verantwoord had meegenomen is al op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Waarheid.quote:
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.quote:
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.Toch?
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.quote:
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
Hier ook. En dan is het weer niet voor te stellen wat een unstoppable vreettrek ik vorige week had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
ach welnee hou toch opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
Dit ben ik wel een beetje met je eens, als je het zo leest is het wel een hoop gezwelg bij elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Ik blijf toch doorgaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.
Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten.Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
En dat doe ik meestal ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Niet iedereen kán minderen of met mate eten en dan werkt een snoeihard verantwoord schema gewoon veel beter. Bij mij werkt dat in het begin wel redelijk, dan ga ik enorm verantwoord en strak op een schema zitten om dat later de teugels wat te laten vieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.
En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is.
Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Maar zit nu bij een sportschool waar je in het hardcore-hok een vast groepje hebt met flink gemotiveerde mensen. Spotten, aanmoedigen, ondersteunen, begeleiden en toch een beetje gezelligheid.
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.
Ik hoef niet meer omdat ik er een schurfthekel aan heb, enge nare plekken met allemaal mensen met oogkleppen op. Natuurlijk gaat iedereen voor zichzelf, maar ik vind het altijd zo'n gek sfeertje op de een of andere manier...
Maar los daarvan... De grootste reden voor ij is dat Ik altijd heel leuk enthousiast ben voor twee maanden, dan komt de klad erin en betaal ik vervolgens een jaar lang voor niets nog dat abonnement. Is weliswaar mijn eigen schuld, maar ik blijf het een soort van wurgcontract idee vinden. Waarom is er bij (de meeste) sportscholen niet gewoon een strippenkaartsysteem, zoals ook bij veel zwembaden bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan).
Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis.
Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan).
Ik heb onze crosstrainer verkocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis. Is ook veel relaxter en minder stressvol omdat ik kan wanneer het mij uitkomt.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd te hardlopen alleen toen bedacht ik me dat het niet helemaal gezond is om met mijn gewicht te gaan joggen of hardlopen. Wandelen is ook niet alles.
Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperkt. Crosstrainen is leuk hoor maar stukje fietsen of roeien ter afwisseling is ook wel lekker. En geen krachttraining dus
.
En de rest in de maanden erna.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb onze crosstrainer verkocht.
Toen we kinderen kregen verhuiste het ding naar zolder alwaar het dak net niet hoog genoeg is om lekker je gang te kunnen gaan, ergo, een dikke laag stof...
Anyway... Twee jaar geleden twintig kilo afgevallen met koolhydraatvrij eten en hardlopen. Het kan dus wel. Alleen moet je dan vervolgens niet los gaan op alle december-chocola.
Ik ben het wel weer helemaal eens met je signature trouwensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh. En dat van dat theekransje snap ik wel hoor, maar ik krijg dan altijd het gevoel dat ik mijn adem in moet houden en heel zachtjes moet lopen ed. En juist daardoor struikel ik dan over de meest lullige pluisjes waardoor ik meteen mega-aanwezig ben enzo.
Ik wist niet dat ik het zochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub..
ik ben misschien net officieel gescheiden voor ik de 5 jaar aantik !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...
Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (beterequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het zocht
Maar die aanmoediging helpt me zoveel om de laatste herhalingen er uit te persen! (en daar zit de vooruitgang!)
In ~6mnd van 160kg naar 215kg op de deadlift, terwijl ik 2jr er over deed om op die 160kg te geraken vanaf 60kg.
Als je dan de laatste herhaling eruit gegooid hebt en helemaal voldaan bent, vind ik het wel prettig dat anderen het bevestigen, al is het maar met een schouderklopje of wat dan ook.
Je hebt verder wel gelijk dat de manier van gezonder leven alleen werkt als het een manier is waarmee je zelf kunt leven natuurlijk.
Gewoon lekker bezig dus!? Volhouden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (betere) vorm krijgt dus ik zal wel iets goed doen.
.
Maak er koude schotel van... Gekookte aardappel en gekookte bietjes in blokjes snijden, zilveruitjes en augurkjes in blokjes erdoor, appeltje in stukjes erdoor, iets van zalm uit blik en dan wat slasaus erdoorheen. Peper en zout naar smaak toevoegen. Gekookt eitje, sla, augurkjes en uitjes erbij en smakelijk eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
Dat heb ik mezelf ook beloofd, gewoon omdat ik een tyfusteringhekel aan sportscholen hebquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dat klinkt echt enorm goor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
ieder voordeel heb z'n nadeelquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer![]()
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek(en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein
)
Same, ik ga dit weekend even naar de H&M voor 2 zomerbroeken. Ik kan niet werken met een rok, dat vind ik zo irritant. Gewoon iets linnen of driekwart ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer![]()
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek(en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein
)
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik bedoel. me een beetje een traume bezorgen is tot daaaaaaaaaaaaaar aan toe! MAAR IK BEN GOFTEDOMME WEER DIK MAN!!!
Gihghig, sorry![]()
Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:56 schreef Silmarwen het volgende:
Tof Tink!
Ik vind de sportschool wel leuk eigenlijk. Sport bij Sportcity, wel duur maar veel aanbod en begeleiding. Stickje waar je programma opstaat, lekker makkelijk dus, het hele bodybuild gedeelte is apart van de cardio/kracht trainers die niet leven op eiwitten en anabolen (nofi), veel en gevarieerd aanbod in groepslessen, sauna, douches, gratis zonnebank, squash, elke uur 10 minuten buikspier etc etc. Die groepslessen zijn best tof en de zaal is ook ok. En nu ik er zo'n anderhalf jaar kom "ken" ik wel veel mensen dus af en toe een praatje. En ik sport samen met mijn schoonzusje, das ook altijd wel gezellig.
Ik wil heel graag zwemmen maar ivm eczeem gaat dat niet zo goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*
Nu echt even doorwerken aan m'n stageverslag, tot vanmiddag ergens!
nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?quote:
Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?
Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pmquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
he bahquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pm
Tuurlijk komt het goed , maar het was wel een rotdag en heeft wel paar dagen zn invloed op me.quote:
Ja maar, ik draag nu ook een leuk shirt wat ik niet meer paste omdat het te klein was geworden!quote:
Alles voor het geldquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
he bah
het fatsoen in het bedrijfsleven is al 20 jaar geleden verdwenen
hoe er tegenwoordig met mensen om gegaan wordt
een management laag er tussen uit.. DAT levert wat opquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor het geld
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
Eens kijken of.die.app het doet..Dat zijn prima verhoudingen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
een management laag er tussen uit.. DAT levert wat op
die mensen kosten bakken met geld, en maken het process alleen maar stroperiger..
Ach ze doen nu heel simpel ,verleden jaar begonnen met bedrijfsreorganisatie, iedereen een nieuw functieprofiel opgedrongen, slikken of stikken dus. Nu opeens klagen dat men niet functioneerd naar de nieuwe / gewenste situatie van de nieuwe functie , functionerings beoordeling negatief. krijg je poosje om te "verbeteren" , en dan tieften ze je eruit . Das de korte omschrijving.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor het geld
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus
jah.. hier gebeurd dat dus ook..quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.
Nee, niks extra'squote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
jah.. hier gebeurd dat dus ook..
en de onderlaag dan niet een salaris schaal omhoog hoor.. neeeeeuuhh
Hier ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niks extra'sAlleen maar meer werk met minder collega's.
Zoooooo herkenbaar ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Silmarwen het volgende:
Maar wel trainingen hier, vergadering daar, management met prachtige onpraktische dure kut ideeen en als ik een voetbal wil aanschaffen is het moeilijk moeilijk.
Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef Barreltje het volgende:
hihi..
dat is dan toch wel weer een beetje apart.. die teamdagenn..
ik werk bij een oliemaatschappij, en heb vorig jaar voor het eerst in 3 jaar een team-dag gehad.. budget: 50 eur p.p.
hoe een school dat dan toch voor elkaar krijgt ?!?1
Precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.
Maar goed, ik hoef noohooit meer met kinders te werken gelukkigik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
Misschien nog wel ergerquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Dwyn het volgende:
Zo eventjes met gewichtjes gespeeld voordat het bloedheet werd.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!
Leuk! ik heb inmiddels 96 doelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.
In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etcquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.
In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etc
Ik wil 1 minuut hardlopen, 2, 3, 4, 5 etc
Zo klaar
Daar kan je je zo ongelofelijk rot door voelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, zonder uit te wijden (want er zijn mensen die weten waar ik stage loop) net twee ontzettend nare telefoongesprekken gehad. Conclusie: ik zat fout, fout, fout fout. Gesprekje met collega's, rationeel nadenken en twee huilbuien verder: ik zat helemaal niet fout, die ander wel. Zo, nu even met m'n leidinggevende bespreken dat die ander me niet zo hoeft te behandelen.
Xx
Gaat het weer een beetje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tip: Niet met dit weer naar de bloedbank!
(omg... ik wist niet dat je er daadwerkelijk van kon flauwvallen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |