Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
Het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
een pak .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb allemaal spijkerbroeken :p En een enkel jurkje .. Dus ik ga maar voor het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.
quote:
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pakquote:
QFTquote:
geen idee wat voor marketing achtig iets het is.. maar vlg mij is "er representatief uitzien" vaak wel een vereiste..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pak
butch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pak vind ik bij vrouwen altijd zo .... butch.
Zelf zou ik dan gaan voor een blouse + een pantalon.
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.quote:
hmm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.
Ik ben zelf benaderd via de nationale vacaturebank.. Heb het bedrijf opgezocht via internet. En ik weet dat het marketing is.. Heel veel meer info vind ik er niet over via internet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat idioot dat je van te voren niet weet waar je gaat solliciteren?
Nee dat is het niet. Het is ook echt naar de klanten toe gaan etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
marketimng kan ook op-een-callcentre-zitten-en-mensen-bellen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |