SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Mijn buik kan ook echt helemaal niet meer tegen Chinees hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
In Deventer.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar woon je in vredesnaam Summer dat alles zo'n pokke eind fietsen is?
Ik ga winkelen donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit landquote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Enorm hequote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit land.
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een helquote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Enorm he
Als het dan nou even lekker zou waaien oid
Agree!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een hel.
Mee eens!quote:
Momenteel doe ik erg gezondquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
Welke sultana's bedoel je trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
zullen we juli doen??quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:niice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef Jarno het volgende:
Of je nou nivo 1 of nivo 3 miljoen bent, traplopen blijft een bitch he?,
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.***
Uhu, maaruhm, ik heb geen onderst knoopje hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niice!montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..![]()
Eerst op photobucket of facebook ofzo pleuren en de afbeeldings-url gebruiken... Direct kan dat nog steeds niet, toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je foto's vanaf een android mobiel hier plaatst? Wat een gezeik zeg. En tijdverspilling ook eigenlijk.
Iew...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, het mooie aan dit gezeik is dat ik toch alweer een heel uur niet aan mijn scriptie heb gewerktTijd om naar oma te gaan en dan snel weer terug. Hopelijk heeft ze niet te veel naar urine meurende was. Dat blijft zo lekker in de auto hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik 10 kilo afval van de stress deze week
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Wat is het? Herken het alquote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.quote:
Ben je geen lid van een sportschool, daar kan je meestal ook wel wegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.
vlees meter ? of gewoon hoe heet die kegel wordt ?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gnomgnomgnom, lekker liggen slapen, wakker schieten van een kriebel in je keel en ineens onwijze trek hebben. Nu zit ik aan een tonijnsalade omdat er verder niets in huis is
Ben er nog niet uit of dit nu handig is
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:40 schreef Jarno het volgende:
Klinkt goed BE!. Goede acties wel. Doen = goed.
Ik werd vanochtend wakker met een dicht oor, dat gecombineerd met dat aanhoudende gehoest en gesnotter zorgt ervoor dat ik me afvraag of het toch geen hooikoorts oid is... word er een beetje seniel van zo ondertussen.
Vanavond sporten, en zo ff wat nieuwe broeken bestellen want het kan gewoon echt niet meer.
Weet iemand het antwoord?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Is pindakaas slecht voor de lijn of juist niet?
Want er zitten wel heel veel calorieën en vetten in, maar weinig suikers.
Ik eet de laatste tijd 4 boterhammen per dag, maar is 4 boterhammen met pindakaas te veel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pindakaas is ok. Veel goede vetten, maar wel met mate.
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
[ afbeelding ]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?
of knaag je alleen wortels ofzo?
Hoi , elke maand weer hetzelfde ritueel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
Jij wintquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Niet, ik!!!!quote:
Maar sausjes zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou sowieso meer afwisselen dan 4 boterhammen met hetzelfde beleg dag in dag uit.
Doe wat light smeerkaas, rookvlees, filet americain etc.
oh op die manierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
Inderdaad, bon prix heeft hele leuke kleding sowieso t/m maat 54. Meestal koop ik in het filiaal zelf maar heb laatst ook wat shirtjes via internet besteld omdat het assortiment op de site toch wat groter is. Voor broeken ga ik meestal wel naar een filiaal zodat ik die kan passen. Ooit via de site 2 dezelfde broeken gekocht in 2 verschillende kleuren, beide dezelfde maat maar 1 was veel te groot. En voor mij is het maar een half uurtje rijden naar het dichtbij zijnde filiaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.
Er zijn wel grote-matenwinkels, maar die verkopen vaak van die ouwelijke zooi.
Bij Bon Prix kun je ook modieuze kleding in grote maten kopen.
Ik kan gelukkig nog in veel winkels kleding kopen met mijn maat 42, maar ik wil wel heel graag naar maat 38.
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gokquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Welke maat heb je nu eigenlijk J? Want ik heb dus nog een stapeltje liggen.. Maat 34 tm 31...
Jawel. En je kunt eens varieren door er wat op te doen zoals tomaat/komkommer/ui/radijs enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...
Schouderham, light jam en pindakaas, is dat variatie genoeg?
Oh, anders had ik je de maten 33 en 32 zo kunnen opsturen, Joene mag ze niet meer aan van me.. Geen gezicht.. Die zit nu in maat 29.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
Ik draag tegenwoordig maat 30 of 29quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
Het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf.. Wat moet ik in vredesnaam aan. Het is in de richting van marketing. Maar voor de rest weet ik niets over het bedrijf. Zij hebben mij benaderd via de nationale vacaturebank..
Nette spijkerbroek met zwar tuniekje en zwarte pump. Bruin jurkje met legging en pumps? Witte broek wit topje spijkerjasje en schoenen.. Ik weet het niet!!
een pak .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb allemaal spijkerbroeken :p En een enkel jurkje .. Dus ik ga maar voor het jurkje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou niet snel voor een spijkerbroek gaan.
quote:
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pakquote:
QFTquote:
geen idee wat voor marketing achtig iets het is.. maar vlg mij is "er representatief uitzien" vaak wel een vereiste..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet voor morgen.. + het geld heb ik ook niet voor een pak. Doe het jurkje wel aan morgen. En als het dan wat word ga ik wel op zoek naar een pak
butch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pak vind ik bij vrouwen altijd zo .... butch.
Zelf zou ik dan gaan voor een blouse + een pantalon.
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.quote:
hmm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Marketing voor de rest kom ik er niet echt achter hoe of wat.
Ik ben zelf benaderd via de nationale vacaturebank.. Heb het bedrijf opgezocht via internet. En ik weet dat het marketing is.. Heel veel meer info vind ik er niet over via internet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef lezzer het volgende:
Wat idioot dat je van te voren niet weet waar je gaat solliciteren?
Nee dat is het niet. Het is ook echt naar de klanten toe gaan etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
marketimng kan ook op-een-callcentre-zitten-en-mensen-bellen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |