Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:40 schreef Jarno het volgende:
Klinkt goed BE!. Goede acties wel. Doen = goed.
Ik werd vanochtend wakker met een dicht oor, dat gecombineerd met dat aanhoudende gehoest en gesnotter zorgt ervoor dat ik me afvraag of het toch geen hooikoorts oid is... word er een beetje seniel van zo ondertussen.
Vanavond sporten, en zo ff wat nieuwe broeken bestellen want het kan gewoon echt niet meer.
Weet iemand het antwoord?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Is pindakaas slecht voor de lijn of juist niet?
Want er zitten wel heel veel calorieėn en vetten in, maar weinig suikers.
Ik eet de laatste tijd 4 boterhammen per dag, maar is 4 boterhammen met pindakaas te veel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pindakaas is ok. Veel goede vetten, maar wel met mate.
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is er mis met vlees als je aan de lijn bent?
of knaag je alleen wortels ofzo?
Hoi , elke maand weer hetzelfde ritueel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de v&d heb je zo 2 broeken voor 60 eu... Zijn prima broeken voor als je er met een maand weer niet meer in past...
Jij wintquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Niet, ik!!!!quote:
Maar sausjes zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe wel even 2 H&M'etjes. Kosten ook zoiets denk ik. Plus daar hoef ik de deur niet voor uit. #nerd
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
www.bonprix.nl stukken goedkoper nog dan H&M en de kwaliteit is beter. Als je beetje dicht aan de Duitse grens woont kun je ook naar een filiaal van Bon Prix gaan natuurlijk. Ik ga zelf meestal naar de filialen in Leer en Emden.
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou sowieso meer afwisselen dan 4 boterhammen met hetzelfde beleg dag in dag uit.
Doe wat light smeerkaas, rookvlees, filet americain etc.
oh op die manierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met vlees niet zo veel mits je de stokbroodjes en sausjes ook een beetje mis houdt.
Inderdaad, bon prix heeft hele leuke kleding sowieso t/m maat 54. Meestal koop ik in het filiaal zelf maar heb laatst ook wat shirtjes via internet besteld omdat het assortiment op de site toch wat groter is. Voor broeken ga ik meestal wel naar een filiaal zodat ik die kan passen. Ooit via de site 2 dezelfde broeken gekocht in 2 verschillende kleuren, beide dezelfde maat maar 1 was veel te groot. En voor mij is het maar een half uurtje rijden naar het dichtbij zijnde filiaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar koopt mijn zus ook veel van haar kleding.
Er zijn wel grote-matenwinkels, maar die verkopen vaak van die ouwelijke zooi.
Bij Bon Prix kun je ook modieuze kleding in grote maten kopen.
Ik kan gelukkig nog in veel winkels kleding kopen met mijn maat 42, maar ik wil wel heel graag naar maat 38.
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gokquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Welke maat heb je nu eigenlijk J? Want ik heb dus nog een stapeltje liggen.. Maat 34 tm 31...
Jawel. En je kunt eens varieren door er wat op te doen zoals tomaat/komkommer/ui/radijs enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Smeerkaas kan ik echt niet binnenkrijgen ...
Schouderham, light jam en pindakaas, is dat variatie genoeg?
Oh, anders had ik je de maten 33 en 32 zo kunnen opsturen, Joene mag ze niet meer aan van me.. Geen gezicht.. Die zit nu in maat 29.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
Ik draag tegenwoordig maat 30 of 29quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb nu 34 aan maar dat is echt te groot dus. Heb nu een mix van 32 en 33 besteld op de gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |