Tja... hoe zwaar of licht ik ben. Ik heb een cup B (net een B)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik ben niet onbedeeld gebleven hoor, laat dat helder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Vicky op 21-05-2012 07:40:50 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op en vol goede moed de nieuwe week in!
Lekker bijgetankt ook deze 4 dagen en de zon schijnt! Dus alle ingrediėnten voor een beetje zelfbeheersing
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:34 schreef Vicky het volgende:
Even jubelen hoor!weer een oude spijkerbroek maat 44 die past
En weer taille en voorgevel ipv vetrolMaat 44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt??
Had je 38 gegeven
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.quote:
jij zou dr geven dus J ?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.
Dat zei ik?quote:
ik zeg doen ?quote:
dankjequote:
Nou ik wacht nog ff denk ik?quote:
op vick ? of op dr maatje 38 ?quote:
Nee het is maandag en ik heb m'n koffie nog niet op? Dus zo rond een uurtje of 10 kan ik wel denk ik?quote:
jij doet niet aan sex voor 10 uur ?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee het is maandag en ik heb m'n koffie nog niet op? Dus zo rond een uurtje of 10 kan ik wel denk ik?
Nou ik wil iig ff mn bakkie doen?quote:
opzich wel lekker koffie voor de sex ?quote:
Zonde dit.quote:
Ssssst! Openbaar forum hier!quote:
Oh dit is vast niet lief, maar geef jezelf een mooie nieuwe bh kado!quote:Op maandag 21 mei 2012 08:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dankje![]()
Mt 38 zal ik nooit redden.. Ik streef naar 40..
En weer taille en voorgevel ipv vetrolIk vind je er slanker uitzien dan iemand met maat 44.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is pindakaas slecht voor de lijn of juist niet?
Want er zitten wel heel veel calorieėn en vetten in, maar weinig suikers.
En ik heb zo'n hekel aan die chronische beenvliesontsteking.Ik kan sowieso niet hardlopen, maar de laatste paar weken lukt het fietsen op de hometrainer soms ook niet omdat mijn benen dan gewoon veel te veel pijn doen.
Ik wil andere benen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dat dacht ik ook meteen...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dit is vast niet lief, maar geef jezelf een mooie nieuwe bh kado!
Does the trick en je lijkt noggg slanker!
Niet meer, omdat ik nu wel in de gaten heb hoe het op lange termijn werkt.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie dat btw ook? Dat je enorm gedemotiveerd raakt als je niet (veel) aankomt van slecht eten? Ik denk nu "Hmmz, blijkbaar is chinees en friet niet zo erg, doen we volgend weekend weer"... niet echt de goede instelling
Misschien een stomme vraag, maar krijg je dan niet enorm last van je darmen en buik als je Chinees en patat eet? (ik heb vrijdag patat gegeten en nog altijd buikpijn en diarree)quote:Op maandag 21 mei 2012 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Hebben jullie dat btw ook? Dat je enorm gedemotiveerd raakt als je niet (veel) aankomt van slecht eten? Ik denk nu "Hmmz, blijkbaar is chinees en friet niet zo erg, doen we volgend weekend weer"... niet echt de goede instelling
En weer taille en voorgevel ipv vetrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wauw netjes hoor.. Maar ik vind je net zoals mi-tje slanker uit zien dan maatje 44 hoor...
Be happy with the little things in life
En weer taille en voorgevel ipv vetrolLekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:
Sure!quote:
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schatquote:Op maandag 21 mei 2012 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar krijg je dan niet enorm last van je darmen en buik als je Chinees en patat eet? (ik heb vrijdag patat gegeten en nog altijd buikpijn en diarree)
En als je het elke week eet is het niet speciaal meer
*schopt onder kont* Kom op Tink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |