Tja... hoe zwaar of licht ik ben. Ik heb een cup B (net een B)quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik ben niet onbedeeld gebleven hoor, laat dat helder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Vicky op 21-05-2012 07:40:50 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op en vol goede moed de nieuwe week in!
Lekker bijgetankt ook deze 4 dagen en de zon schijnt! Dus alle ingrediėnten voor een beetje zelfbeheersing
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 21 mei 2012 07:34 schreef Vicky het volgende:
Even jubelen hoor!weer een oude spijkerbroek maat 44 die past
En weer taille en voorgevel ipv vetrolMaat 44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt??
Had je 38 gegeven
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.quote:
jij zou dr geven dus J ?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik had d'r gewoon gegeven whehehehehe.
Dat zei ik?quote:
ik zeg doen ?quote:
dankjequote:
Nou ik wacht nog ff denk ik?quote:
op vick ? of op dr maatje 38 ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |