SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Mijn buik kan ook echt helemaal niet meer tegen Chinees hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
In Deventer.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar woon je in vredesnaam Summer dat alles zo'n pokke eind fietsen is?
Ik ga winkelen donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit landquote:Op maandag 21 mei 2012 10:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt 27 graden aant eind van de week man!
Enorm hequote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat leuk zou zijn als het dan niet gelijk kutjebenauwd zou zijn in dit land.
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een helquote:Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Enorm he
Als het dan nou even lekker zou waaien oid
Agree!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja het klinkt een beetje als dat het nooit goed zou zijn maar zomerweer zijn we gewoon niet goed in qua klimaat. Ideaal is 23, 24 graden met een lekker zonnetje en lage luchtvochtigheid. Tegen de 30 graden in NL is gewoon een hel.
Mee eens!quote:
Momenteel doe ik erg gezondquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ons binnenwerk een paar jaar lopen verzieken schat![]()
Welke sultana's bedoel je trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
zullen we juli doen??quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:niice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:31 schreef Jarno het volgende:
Of je nou nivo 1 of nivo 3 miljoen bent, traplopen blijft een bitch he?,
.
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef Tink89 het volgende:
Even off-topic maar weer, m'n nieuwe pak staat inmiddels op de foto:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto incl hakken, waardoor m'n houding veel beter is.***
Uhu, maaruhm, ik heb geen onderst knoopje hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 13:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niice!montego??
ennuh.. met het onderste knoopje dicht staat ie nog mooier.. of nouja.. bij mij..![]()
Eerst op photobucket of facebook ofzo pleuren en de afbeeldings-url gebruiken... Direct kan dat nog steeds niet, toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je foto's vanaf een android mobiel hier plaatst? Wat een gezeik zeg. En tijdverspilling ook eigenlijk.
Iew...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, het mooie aan dit gezeik is dat ik toch alweer een heel uur niet aan mijn scriptie heb gewerktTijd om naar oma te gaan en dan snel weer terug. Hopelijk heeft ze niet te veel naar urine meurende was. Dat blijft zo lekker in de auto hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik 10 kilo afval van de stress deze week
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Wat is het? Herken het alquote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.quote:
Ben je geen lid van een sportschool, daar kan je meestal ook wel wegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb op dit moment geen geld om uit te geven.. Ben gewoon heel erg benieuwd wat ik nu weeg want het is weer een tijdje geleden dat ik heb gewogen.
vlees meter ? of gewoon hoe heet die kegel wordt ?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ff de Photobucket app proberen dan en gelijk m'n dieettechnisch gezien onhandige aanschaf waar ik tóch veel plezier van ga hebben hopelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gnomgnomgnom, lekker liggen slapen, wakker schieten van een kriebel in je keel en ineens onwijze trek hebben. Nu zit ik aan een tonijnsalade omdat er verder niets in huis is
Ben er nog niet uit of dit nu handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |