quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Waarheid.quote:
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.quote:
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.Toch?
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.quote:
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
Hier ook. En dan is het weer niet voor te stellen wat een unstoppable vreettrek ik vorige week had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
ach welnee hou toch opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
Dit ben ik wel een beetje met je eens, als je het zo leest is het wel een hoop gezwelg bij elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Ik blijf toch doorgaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.
Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten.Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
En dat doe ik meestal ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Niet iedereen kán minderen of met mate eten en dan werkt een snoeihard verantwoord schema gewoon veel beter. Bij mij werkt dat in het begin wel redelijk, dan ga ik enorm verantwoord en strak op een schema zitten om dat later de teugels wat te laten vieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.
En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |