abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111878595
ik ga zo mn kiwi maar naar binnen duwen , afspraak met dietiste werd afgezegd want ziek ,komt me goed uit ook ! want teveel gezondigt!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:39:12 #202
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879075
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zeg :') Jullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:39:58 #203
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111879104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zeg :') Jullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
}:|
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:40:50 #204
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879145
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

}:|
Waarheid. :6
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:41:07 #205
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111879160
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

maar niet de juiste plek, dus nee.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:41:36 #206
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maar niet de juiste plek, dus nee.
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag. :{w Toch? :@
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:42:47 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111879226
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag. :{w Toch? :@
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
pi_111879242
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:45:24 #209
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'. :+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:45:37 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111879350
Ik heb gister nog gespind... Netjes mn hartslag een flink aantal keer boven de 85 %... Kapot moe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:45:39 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111879353
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
Hier ook. En dan is het weer niet voor te stellen wat een unstoppable vreettrek ik vorige week had. :?

Zit nu op het vliegveld te wachten en ik heb wel eens dagen gehad dat ik dan helemaal los ging op chocola en zo, maar ik heb nu net braaf een flesje water een een roggebroodje met kaas gehaald als aanvulling op het vliegtuigbroodje straks. Weet ik iig zeker dat ik er niet met geeuwhonger uit om aan de andere kant, anders is de verleiding van die grote gele M weer zo groot. ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:46:07 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111879374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'. :+
ach welnee hou toch op
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:47:01 #213
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879415
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
pi_111879418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Dit ben ik wel een beetje met je eens, als je het zo leest is het wel een hoop gezwelg bij elkaar :P. Maarja iedereen heeft wel eens een baalweekje qua eten en wil dat dan ff van zich afschrijven he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:47:15 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111879421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef. ;)

Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten. :) Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:48:02 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111879459
* Barreltje gaat een fiets "kopen"via het fietsplan
en dan 3 van de 5 dagen naar werk fietsen :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:48:29 #217
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879482
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef. ;)

Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten. :) Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
Ik blijf toch doorgaan.. ;( Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
pi_111879495
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:50:24 #219
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879554
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
pi_111879641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
En dat doe ik meestal ook.
pi_111879671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
Niet iedereen kán minderen of met mate eten en dan werkt een snoeihard verantwoord schema gewoon veel beter. Bij mij werkt dat in het begin wel redelijk, dan ga ik enorm verantwoord en strak op een schema zitten om dat later de teugels wat te laten vieren.

Maar met echt goéd en bewust sporten kun je wel een hoop hebben qua eten ja, dat klopt ;).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:53:15 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111879674
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ik blijf toch doorgaan.. ;( Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.

Ik hoef niet meer omdat ik er een schurfthekel aan heb, enge nare plekken met allemaal mensen met oogkleppen op. Natuurlijk gaat iedereen voor zichzelf, maar ik vind het altijd zo'n gek sfeertje op de een of andere manier...

Maar los daarvan... De grootste reden voor ij is dat Ik altijd heel leuk enthousiast ben voor twee maanden, dan komt de klad erin en betaal ik vervolgens een jaar lang voor niets nog dat abonnement. Is weliswaar mijn eigen schuld, maar ik blijf het een soort van wurgcontract idee vinden. Waarom is er bij (de meeste) sportscholen niet gewoon een strippenkaartsysteem, zoals ook bij veel zwembaden bijvoorbeeld?
pi_111879727
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.

En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is ;).
pi_111879755
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan ;) ).
pi_111879876
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.

En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is ;).
Dacht ik ook.

Maar zit nu bij een sportschool waar je in het hardcore-hok een vast groepje hebt met flink gemotiveerde mensen. Spotten, aanmoedigen, ondersteunen, begeleiden en toch een beetje gezelligheid. :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111879938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dacht ik ook.

Maar zit nu bij een sportschool waar je in het hardcore-hok een vast groepje hebt met flink gemotiveerde mensen. Spotten, aanmoedigen, ondersteunen, begeleiden en toch een beetje gezelligheid. :)
Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub. :P.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:59:49 #227
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111879944
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.

Ik hoef niet meer omdat ik er een schurfthekel aan heb, enge nare plekken met allemaal mensen met oogkleppen op. Natuurlijk gaat iedereen voor zichzelf, maar ik vind het altijd zo'n gek sfeertje op de een of andere manier...

Maar los daarvan... De grootste reden voor ij is dat Ik altijd heel leuk enthousiast ben voor twee maanden, dan komt de klad erin en betaal ik vervolgens een jaar lang voor niets nog dat abonnement. Is weliswaar mijn eigen schuld, maar ik blijf het een soort van wurgcontract idee vinden. Waarom is er bij (de meeste) sportscholen niet gewoon een strippenkaartsysteem, zoals ook bij veel zwembaden bijvoorbeeld?
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil. :) Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis. Is ook veel relaxter en minder stressvol omdat ik kan wanneer het mij uitkomt.

Ik heb ook een tijdje geprobeerd te hardlopen alleen toen bedacht ik me dat het niet helemaal gezond is om met mijn gewicht te gaan joggen of hardlopen. Wandelen is ook niet alles.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:01:18 #228
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111880004
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan ;) ).
Gefeliciteerd man _O_ En fuck wat heb ik al een tijdje zin in sushi zeg :9~
pi_111880045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil. :) Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis.
Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperkt ;). Crosstrainen is leuk hoor maar stukje fietsen of roeien ter afwisseling is ook wel lekker. En geen krachttraining dus ;).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:02:13 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111880047
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_111880094
Dat getrouwd zijn zegt me niet zoveel maar dat we deze zomer al 12 jaar samen zijn kickt wel een beetje ass, gevoelsmatig dan. Zeker gezien de shit waar we doorheen zijn gegaan bij tijd en wijle en als ik zie hoe close we nog zijn nu. ^) .
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:04:08 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111880134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil. :) Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis. Is ook veel relaxter en minder stressvol omdat ik kan wanneer het mij uitkomt.

Ik heb ook een tijdje geprobeerd te hardlopen alleen toen bedacht ik me dat het niet helemaal gezond is om met mijn gewicht te gaan joggen of hardlopen. Wandelen is ook niet alles.
Ik heb onze crosstrainer verkocht. :D
Toen we kinderen kregen verhuiste het ding naar zolder alwaar het dak net niet hoog genoeg is om lekker je gang te kunnen gaan, ergo, een dikke laag stof...

Anyway... Twee jaar geleden twintig kilo afgevallen met koolhydraatvrij eten en hardlopen. Het kan dus wel. Alleen moet je dan vervolgens niet los gaan op alle december-chocola. :X
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:04:13 #233
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111880137
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Jarno het volgende:

[..]

Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperkt ;). Crosstrainen is leuk hoor maar stukje fietsen of roeien ter afwisseling is ook wel lekker. En geen krachttraining dus ;).
Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:04:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111880152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb onze crosstrainer verkocht. :D
Toen we kinderen kregen verhuiste het ding naar zolder alwaar het dak net niet hoog genoeg is om lekker je gang te kunnen gaan, ergo, een dikke laag stof...

Anyway... Twee jaar geleden twintig kilo afgevallen met koolhydraatvrij eten en hardlopen. Het kan dus wel. Alleen moet je dan vervolgens niet los gaan op alle december-chocola. :X
En de rest in de maanden erna. ;) O-)
pi_111880373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.
Ik ben het wel weer helemaal eens met je signature trouwens ;).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:11:19 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111880460
Oh. En dat van dat theekransje snap ik wel hoor, maar ik krijg dan altijd het gevoel dat ik mijn adem in moet houden en heel zachtjes moet lopen ed. En juist daardoor struikel ik dan over de meest lullige pluisjes waardoor ik meteen mega-aanwezig ben enzo. :')
pi_111880536
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh. En dat van dat theekransje snap ik wel hoor, maar ik krijg dan altijd het gevoel dat ik mijn adem in moet houden en heel zachtjes moet lopen ed. En juist daardoor struikel ik dan over de meest lullige pluisjes waardoor ik meteen mega-aanwezig ben enzo. :')
Haha :D. Ik had een visual :P. Maar nah het is bij ons zeker niet stil hoor, al die apparaten maken al een bak herrie, lekker muziekje dr doorheen en uiteraard zijn er mensen die sociaal contact wél gewoon op prijs stellen te vinden ook.

Het verbaast me hoe ik het er naar me zin heb gewoon. Pas toen ik een weekje ziek was geweest en er na anderhalve week weer naar toe ging kreeg ik bij de ingang al gelijk opmerkingen van 'zo kom je ook weer, vind je het nog wel leuk, heb je nieuwe oefeningen ofzo nodig' etc, echt heel betrokken ook dus. Vind ik leuk.
pi_111880580
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub. :P.
Ik wist niet dat ik het zocht :')
Maar die aanmoediging helpt me zoveel om de laatste herhalingen er uit te persen! (en daar zit de vooruitgang!)
In ~6mnd van 160kg naar 215kg op de deadlift, terwijl ik 2jr er over deed om op die 160kg te geraken vanaf 60kg.

Als je dan de laatste herhaling eruit gegooid hebt en helemaal voldaan bent, vind ik het wel prettig dat anderen het bevestigen, al is het maar met een schouderklopje of wat dan ook. :@

Je hebt verder wel gelijk dat de manier van gezonder leven alleen werkt als het een manier is waarmee je zelf kunt leven natuurlijk. :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111880806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...
ik ben misschien net officieel gescheiden voor ik de 5 jaar aantik !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111881033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik het zocht :')
Maar die aanmoediging helpt me zoveel om de laatste herhalingen er uit te persen! (en daar zit de vooruitgang!)
In ~6mnd van 160kg naar 215kg op de deadlift, terwijl ik 2jr er over deed om op die 160kg te geraken vanaf 60kg.

Als je dan de laatste herhaling eruit gegooid hebt en helemaal voldaan bent, vind ik het wel prettig dat anderen het bevestigen, al is het maar met een schouderklopje of wat dan ook. :@

Je hebt verder wel gelijk dat de manier van gezonder leven alleen werkt als het een manier is waarmee je zelf kunt leven natuurlijk. :Y
Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (betere :P ) vorm krijgt dus ik zal wel iets goed doen. :P.
pi_111881606
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (betere :P ) vorm krijgt dus ik zal wel iets goed doen. :P.
Gewoon lekker bezig dus!? Volhouden! ^O^
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:40:45 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111881821
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
Spoilers!
pi_111883783
Patat of pizza? :D
Twiddel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 mei 2012 @ 21:30:07 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111898260
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
Maak er koude schotel van... Gekookte aardappel en gekookte bietjes in blokjes snijden, zilveruitjes en augurkjes in blokjes erdoor, appeltje in stukjes erdoor, iets van zalm uit blik en dan wat slasaus erdoorheen. Peper en zout naar smaak toevoegen. Gekookt eitje, sla, augurkjes en uitjes erbij en smakelijk eten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 mei 2012 @ 21:34:08 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111898585
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Dat heb ik mezelf ook beloofd, gewoon omdat ik een tyfusteringhekel aan sportscholen heb :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:34:20 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111898602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
Dat klinkt echt enorm goor! :D

Ik heb keurig mijn roggebroodje en het vliegtuigbroodje op en de punselie netjes afgeslagen. :+
ennu netthuis nog eenbakje yoghurt met wat cruesli.
Lunch bestond uit een appel, een halve banaan, twee handjes druiven en een pakje sultana (meer dan fruit werd er niet gebracht tijdens de vergadering, ja tucjes, oreo's en chocolaatjes :X maar daar ben ik dus mooi vanaf gebleven *) )
In het kader van roeien met de riemen al met al dus niet enorm slecht vandaag. :P
  woensdag 23 mei 2012 @ 00:34:45 #247
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111911047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
:{ jij liever dan ik.
Augurk. :r

Inderdaad sporten in de hitte. Ik zat eerder vanavond op de hometrainer en gleed gewoon elke keer bijna van het zadel af. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 23 mei 2012 @ 07:14:24 #248
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_111913207
Nou gisteren netjes gebleven, wel biertje gedronken en dat doe ik vanaaf weer. :+

Buuuuuuuuikpijn, vanavond sporten, ben benieuwd. -.-

O: 2 donker bruine boterhammen met beetje kaas en waterkers + glas melk
T: Grapefruit + thee
L: 2 donker bruine geroosterde boterhammen + 2 eitjes + glas melk
T: Banaan + glaasje sinaasappelsap
D: Slavinkje + aardappels + gemengde salade met tomaat/komkommer/ei en zelfgemaakte dressing van citroen, olijfolie, peper en zout ofzo.
S: Anderhalf uur cardio + krachttraining
T: Bakje magere yoghurt + biertje
pi_111913443
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer :{
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek :D (en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_111913452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer :{
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek :D (en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein :') )
ieder voordeel heb z'n nadeel :P

maar het geeft stiekem wel een goed gevoel toch?? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')