abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111875105
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

rest van de week druk :o
Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining. _O_ .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:06:40 #177
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111875223
Lekker weer man. Heb ook minder tot helemaal geen trek als het lekker weer is _O_
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111875552
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining. _O_ .
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...

Maar het is geloof ik wel verstandig om regelmatig kracht te doen toch?
pi_111875572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Lekker weer man. Heb ook minder tot helemaal geen trek als het lekker weer is _O_
Klopt.. vooral niet in warm eten.

Lekker veel water drinken *O* Al vin ik het met dit weer ook zeer verleidelijk om een ijskoude 7up te pakken ofzo..
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:20:27 #180
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111875676
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...

Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111875748
quote:

[..]

Meer kracht -> Hogere verbranding
Sterkere botten, grotere flexibiliteit, meer aanmaak testosteron, beter fysiek :)

Gericht afvallen is zo miniem dat het compleet te verwaarlozen is. Vergeet dus liever buikspieroefeningen en doe de zware oefeningen!
Heb je mogelijkheid tot deadliften/squats/benchpress? Zo nee, de apparaten opzoeken waarmee je de meeste spieren gebruikt. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111875760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.
Oke okee.. :D
pi_111875782
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Meer kracht -> Hogere verbranding
Sterkere botten, grotere flexibiliteit, meer aanmaak testosteron, beter fysiek :)

Gericht afvallen is zo miniem dat het compleet te verwaarlozen is. Vergeet dus liever buikspieroefeningen en doe de zware oefeningen!
Heb je mogelijkheid tot deadliften/squats/benchpress? Zo nee, de apparaten opzoeken waarmee je de meeste spieren gebruikt. ^O^
Wat, wat, wat?

_O-
pi_111875813
quote:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa doen! Echt! Ik ben daar voorstander van iig. Maar ligt er ook aan waar je vandaan komt. Als je al redelijk 'gevormd' bent qua spieren dan voegt het wellicht niet zoveel toe. Maar als je echt 0,niks aan spieren hebt dan versterkt het elkaar enorm. Ff gejat van een willekeurige pagina via Google:

quote:
Krachtige afvalhulp
Veel mensen willen vooral afvallen met cardiofitness. Voor hen is het ook van belang daarnaast aan krachttraining te doen. Hierdoor hou je je spiermassa vast of nog beter bouw je zelfs spiermassa op. Hierdoor blijft je rustmetabolisme op peil en feitelijk is dat de grootste energieverslinder.

Park en medewerkers deden een onderzoek naar het effect van een gecombineerd aerobics- en krachttrainingsprogramma op de hoeveelheid buikvet bij vrouwen met overgewicht. De gemiddelde BMI lag net boven de 25. Het doel was om te bepalen of de combinatie effectiever was dan alleen maar aerobicstraining. Er werden drie vergelijkbare groepen van 10 vrouwen samengesteld. Een groep (de controlegroep) deed niks, de aerobicsgroep trainde zes maal per week gedurende een uur op 60-70% van het maximum en de combigroep wisselde drie aerobicstrainingen van een uur af met 3 krachttrainingen. Ook de krachttrainingen duurden een uur. Men trainde de eerste 12 weken op 60% van de 1RM en de tweede 12 weken op 70% van de 1RM. In totaal werden zo’n 10 verschillende oefeningen gedaan. Beide actieve groepen trainden in totaal dus 24 weken. Na afloop werd de balans opgemaakt.

Uit de resultaten bleek dat het aëroob uithoudingsvermogen oftewel de conditie in beide actieve groepen vooruit ging. De controlegroep bleef naar verwachting op gelijk niveau. Er was echter geen verschil tussen de aerobicsgroep en de combigroep wat betreft conditiewinst. Wanneer gekeken werd naar de conditie per kg spier dan bleek de combigroep wel het hoogst te scoren. Gelet op gewicht en vet ging de controlegroep er alleen maar op achteruit. In die 6 maanden was het vetpercentage met 2,3% toegenomen; oftewel rust roest. Daarentegen daalde het vetpercentage van de twee actieve groepen in vergelijkbare mate met (±10%). Echter, bij de combigroep daalde het buikvet – zowel onder de huid als om de organen – in veel sterkere mate en bovendien nam de spiermassa met maar liefst 5½ kg toe, terwijl dit bij de anderen min of meer gelijk bleef. Ook de bloedvetten (o.a. cholesterol) veranderden in gezonde zin bij de actievelingen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_111875946
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111876089
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Wat, wat, wat?

_O-
:D :P

Hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:31:58 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111876135
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:

[..]

+ rose! :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_111876168
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzo :r.
pi_111876242
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzo :r.
ik kom gewoon te laat thuis dan is zon zowat onder man ! ofwel ik vind het gewoon best fris aan zee na 17:00 vanavond.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111876403
Moet alleen nog ff langs de supert racen als ik echt die pasta wil maken straks, want geen gehakt én geen groente in huis :').
pi_111877787
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je groenten en fruit moeten juist in de tussendoortjes :P
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:14:28 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111877881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
meer dat je tussendoortjes moet eten.. en niet alleen maaltijden :D
en als tussendoortje kan je dan weer prima groente (komkommer /radijs/tomaatjes/etc) of fruit eten :Y
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:16:05 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111877985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:19:36 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111878166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
ze..
-O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:20:34 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111878215
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ze..
-O-
Arch.. mijn fout..

Ik heb al een zak snoep op, als tussendoor.
pi_111878264
Een zak snoep. Bevat dat wat eiwit en koolhydraten, want zo ja dan is het een verantwoord tussendoortje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:22:33 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111878328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Een zak snoep. Bevat dat wat eiwit en koolhydraten, want zo ja dan is het een verantwoord tussendoortje.
Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.

En binnen een uur heb ik natuurlijk honger... Daar baal ik dan weer van, maar alles wat ik aan verantwoord had meegenomen is al op.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:23:51 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111878411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.

En binnen een uur heb ik natuurlijk honger... Daar baal ik dan weer van, maar alles wat ik aan verantwoord had meegenomen is al op.
ik heb net mijn middag fruitje op.. een sinaasappel..
en heb nu enorme zin om een zak snoep te halen en die met handen tegelijkertijd naar binnen te schuiven totdat ik misselijk ben -O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:24:30 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111878450
Ik had heel netjes net mn opkikker op... Maar ik heb zo trek in eten...
pi_111878466
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')