WANT!quote:
is dat ook voor grote meisjes??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik vanavond bestellen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Haha is van de V&D, Frendz, onze kindjes hebben heel veel van Frendz of H&M en de HEMA op dit moment, maar vooral Frendz vind ik heel leuk!
En nee, niet voor grote meisjes.Vind hem voor mijzelf ook super leuk. xD
Groente komt op de BBQquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Waar zijn je tussendoortjes?
Waar is je fruit? Groente?
De kannen thee gaan er aardig door (blijkt beter te zijn dan koud drinken)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef Vicky het volgende:
en dan vooral ook veel drinken met de warmte...
je groenten en fruit moeten juist in de tussendoortjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groente komt op de BBQ
Fruit in de smoothie
En ik weet dat het meer moet zijn, maar het is zo warm
Nope. Ik sport thuis.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je geen lid van een sportschool, daar kan je meestal ook wel wegen.
Tijdens het trainen voelde jij je vast zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
en weer in de trein naar huis.. uurtje crosstrainer... bam 1000 kcals. en nog 20 minuten buikspierclass.. BEN DOOOOOD
hahaha!!! jaaa!! morgen weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tijdens het trainen voelde jij je vast zo
[ afbeelding ]
Je rustdagen wat doe je?!quote:
Gewoon doorbikkelen manquote:
quote:
Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining.quote:
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha ok dan, wel respect hoor dan. Ik probeer toch meestal die ene dag wel m'n rust te pakken, vooral bij veel krachttraining..
Klopt.. vooral niet in warm eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Lekker weer man. Heb ook minder tot helemaal geen trek als het lekker weer is
Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...
Maar het is geloof ik wel verstandig om regelmatig kracht te doen toch?
Meer kracht -> Hogere verbrandingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nog niks aan kracht... vorige week toevallig wat buikspieren en beenspieren meegenomen, en vandaag dan even buikspieren...
Oke okee..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Het helpt echt zwaar met afvallen. Dus het is best wel goed voor jezelf als je ook krachttraining doet zodat je lichaam niet al je spiermassa opvreet.
Wat, wat, wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meer kracht -> Hogere verbranding
Sterkere botten, grotere flexibiliteit, meer aanmaak testosteron, beter fysiek
Gericht afvallen is zo miniem dat het compleet te verwaarlozen is. Vergeet dus liever buikspieroefeningen en doe de zware oefeningen!
Heb je mogelijkheid tot deadliften/squats/benchpress? Zo nee, de apparaten opzoeken waarmee je de meeste spieren gebruikt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa doen! Echt! Ik ben daar voorstander van iig. Maar ligt er ook aan waar je vandaan komt. Als je al redelijk 'gevormd' bent qua spieren dan voegt het wellicht niet zoveel toe. Maar als je echt 0,niks aan spieren hebt dan versterkt het elkaar enorm. Ff gejat van een willekeurige pagina via Google:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Krachtige afvalhulp
Veel mensen willen vooral afvallen met cardiofitness. Voor hen is het ook van belang daarnaast aan krachttraining te doen. Hierdoor hou je je spiermassa vast of nog beter bouw je zelfs spiermassa op. Hierdoor blijft je rustmetabolisme op peil en feitelijk is dat de grootste energieverslinder.
Park en medewerkers deden een onderzoek naar het effect van een gecombineerd aerobics- en krachttrainingsprogramma op de hoeveelheid buikvet bij vrouwen met overgewicht. De gemiddelde BMI lag net boven de 25. Het doel was om te bepalen of de combinatie effectiever was dan alleen maar aerobicstraining. Er werden drie vergelijkbare groepen van 10 vrouwen samengesteld. Een groep (de controlegroep) deed niks, de aerobicsgroep trainde zes maal per week gedurende een uur op 60-70% van het maximum en de combigroep wisselde drie aerobicstrainingen van een uur af met 3 krachttrainingen. Ook de krachttrainingen duurden een uur. Men trainde de eerste 12 weken op 60% van de 1RM en de tweede 12 weken op 70% van de 1RM. In totaal werden zo’n 10 verschillende oefeningen gedaan. Beide actieve groepen trainden in totaal dus 24 weken. Na afloop werd de balans opgemaakt.
Uit de resultaten bleek dat het aëroob uithoudingsvermogen oftewel de conditie in beide actieve groepen vooruit ging. De controlegroep bleef naar verwachting op gelijk niveau. Er was echter geen verschil tussen de aerobicsgroep en de combigroep wat betreft conditiewinst. Wanneer gekeken werd naar de conditie per kg spier dan bleek de combigroep wel het hoogst te scoren. Gelet op gewicht en vet ging de controlegroep er alleen maar op achteruit. In die 6 maanden was het vetpercentage met 2,3% toegenomen; oftewel rust roest. Daarentegen daalde het vetpercentage van de twee actieve groepen in vergelijkbare mate met (±10%). Echter, bij de combigroep daalde het buikvet – zowel onder de huid als om de organen – in veel sterkere mate en bovendien nam de spiermassa met maar liefst 5½ kg toe, terwijl dit bij de anderen min of meer gelijk bleef. Ook de bloedvetten (o.a. cholesterol) veranderden in gezonde zin bij de actievelingen.
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
+ rose!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.
Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
het is weer voor koude salade en sparerib van de webert.... maja.
ik kom gewoon te laat thuis dan is zon zowat onder man ! ofwel ik vind het gewoon best fris aan zee na 17:00 vanavond.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan gotvergrimme nog geeneens op een tuinstoel neerploffen straks omdat die nog in de 'kut het lijkt wel herfst' stand staan thuis. Moet je dr eerst weer een doekje overheen halen enzo.
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je groenten en fruit moeten juist in de tussendoortjes
meer dat je tussendoortjes moet eten.. en niet alleen maaltijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Groente is het belangrijkste onderdeel van de avondmaaltijd.
ze..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Arch.. mijn fout..quote:
Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Een zak snoep. Bevat dat wat eiwit en koolhydraten, want zo ja dan is het een verantwoord tussendoortje.
ik heb net mijn middag fruitje op.. een sinaasappel..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koolhydraten vast wel, in de vorm van suiker.
En binnen een uur heb ik natuurlijk honger... Daar baal ik dan weer van, maar alles wat ik aan verantwoord had meegenomen is al op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Waarheid.quote:
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.quote:
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik ben zelf dik en ben aan het afvallen dus ik mag.Toch?
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.quote:
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
Hier ook. En dan is het weer niet voor te stellen wat een unstoppable vreettrek ik vorige week had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
ach welnee hou toch opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
Dit ben ik wel een beetje met je eens, als je het zo leest is het wel een hoop gezwelg bij elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Ik blijf toch doorgaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.
Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten.Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
En dat doe ik meestal ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Niet iedereen kán minderen of met mate eten en dan werkt een snoeihard verantwoord schema gewoon veel beter. Bij mij werkt dat in het begin wel redelijk, dan ga ik enorm verantwoord en strak op een schema zitten om dat later de teugels wat te laten vieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.
En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |