ik draag geen spijkerbroekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:25 schreef Jarno het volgende:
Ja jeansmaten dus. Ik draag bijna geen broeken met 'normale' maten.
als dat dezelfde vrienden van de interventie zijn dan snappen ze het welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik heb al preventief tegen iedereen gezegd dat ze vooral niet welkom zijn om bij ons het EK te komen kijken. We wisselen binnen de vriendengroep altijd af, elke wedstrijd bij iemand anders. Wij doen dus lekker niet mee dit keer. Ik ga er geen waardevolle tijd, energie en geld instoppen. Ik ga uiteraard wel andermans bier opdrinken
Ik ook niet... ja, afgelopen zaterdag want festival. Niet aan een riem gedacht en de hele dag lopen hijsenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik draag geen spijkerbroeken![]()
naja.. ik heb er 2 voor als ik offshore ben dan![]()
Dat zijn het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als dat dezelfde vrienden van de interventie zijn dan snappen ze het wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet... ja, afgelopen zaterdag want festival. Niet aan een riem gedacht en de hele dag lopen hijsen
Maakt niet uit wat Knut weegt, zijn broeken zakken echt altijd af. Die van mijn oudste dochter ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Doet me aan mijn vriend denken. Die ging zondag de tuin vegen en hij was te lui om naar boven te lopen voor een riem. Die liep dus echt met 1 hand zijn broek op te houden en met de andere te vegen. Hij is inmiddels trouwens een kilo aangekomen.
Ik had die broek al driekwart jaar niet meer aangehad, dacht dat het wel handig was... Had beter gewoon een rokje aangetrokkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Doet me aan mijn vriend denken. Die ging zondag de tuin vegen en hij was te lui om naar boven te lopen voor een riem. Die liep dus echt met 1 hand zijn broek op te houden en met de andere te vegen. Hij is inmiddels trouwens een kilo aangekomen.
Haha, als Schotland speelt ben ik altijd voor Schotland, underdog enzo. Niet dat ze ooit winnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg al aan vriendlief of hij nu voor Nederland of Engeland was en zijn antwoord was Nederland
Komt helemaal goed
Dat dus idd. Ik kan echt wel heel fanatiek zijn dan ook bij de wedstrijden en ik heb oranje haarspray, dus dat komt wel goed met de heren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen dit soort toernooien leuk, ander voetbal doet me niks. Maar ga niet in Oranje outfit lopen of de boel thuis versieren ofzo. Alhoewel ik het wel weer echt leuk zou vinden de kleuter in het Oranje uit te dossen
. Eens kijken of ik d'r een beetje gehyped krijg hiervoor
.
Jamaar jij hebt heren ik heb een prinsessen meisjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd. Ik kan echt wel heel fanatiek zijn dan ook bij de wedstrijden en ik heb oranje haarspray, dus dat komt wel goed met de heren.
Van de week maar eens kijken voor shirtjes.
Ik heb overigens geen idee van het speelschema ofzo. Wanneer is de eerste wedstrijd?
Ik heb ook een prinsessen meisje hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt heren ik heb een prinsessen meisje![]()
.
En : http://www.ekschema.com/ek2012-speelschema.php
quote:
WANT!quote:
is dat ook voor grote meisjes??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik vanavond bestellen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
Haha is van de V&D, Frendz, onze kindjes hebben heel veel van Frendz of H&M en de HEMA op dit moment, maar vooral Frendz vind ik heel leuk!
En nee, niet voor grote meisjes.Vind hem voor mijzelf ook super leuk. xD
Groente komt op de BBQquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Waar zijn je tussendoortjes?
Waar is je fruit? Groente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |