Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij hier al heel lang post, en iemand komt even het topic binnenwalsen dat iedereen zich niet zo moet aanstellen met z'n dikke reet en gewoon meer moet gaan sporten want zo moeilijk is dat niet.
?
(ja, zo komt het dus over)
Hier ook. En dan is het weer niet voor te stellen wat een unstoppable vreettrek ik vorige week had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb totaal geen zin in snoep. Gewoon niet.
Ook wel eens verfrissend na de afgelopen weken.
ach welnee hou toch opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen waarheid. Het maakt nogal wat uit of je een kiwi of een zak snoep in je giechel steekt. En dan heb ik het geeneens over de kcal's maar gewoon over het gezond eten aspect. Goed eten doet ook goed sporten.
Dit ben ik wel een beetje met je eens, als je het zo leest is het wel een hoop gezwelg bij elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder worden en niet zo zielig doen en zelfmedelijden hebben. Maar ik houd al op, ik zal niet meer 'pesten'.
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat zijn jullie allemaal verantwoord bezig zegJullie moeten gewoon harder sporten en minder eten in plaats van altijd opletten op wat je eet. Gewoon minderen en keeeeeihard sporten.
Ik blijf toch doorgaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer naar een sportschool hoef.
Dus ik moet het doen met hardlopen en verantwoord eten.Op de lange duur ook gezonder want ik heb in mijn leven al genoeg geld weggedonderd in de sportscholen.
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
True maar het is ook niet de bedoeling dat je jezelf afstraft en helemaal niks slechts meer gaat eten. Als je het een keer tegenkomt eet dan gewoon met mate en blijf lekker hard sporten. Wedden dat je dan alsnog afvalt?
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden want dat wéét ik want ik doé het. Dat en ik zit 3x per week in de sportschool. Maar dat werkt niet voor iedereen zo.
En dat doe ik meestal ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het tussendoortjes gedeelte heeft ie gelijk in... Dingen als stofwisseling.. Beter om over de dag te spreiden en steeds kleine beetjes te eten, dan 3 maaltijden.
Niet iedereen kán minderen of met mate eten en dan werkt een snoeihard verantwoord schema gewoon veel beter. Bij mij werkt dat in het begin wel redelijk, dan ga ik enorm verantwoord en strak op een schema zitten om dat later de teugels wat te laten vieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:50 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. En ik was ook zoals velen vroeger om helemaal niks slechts meer te eten. Ik merk dat als je gewoon gaat minderen en met mate gaat eten in plaats van jezelf te straffen dat het dan vanzelf gaat dat je gewoon geen trek hebt in slechte dingen en ook dingen gewoon makkelijker afslaat.
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef Jarno het volgende:
Ik betaal gewoon per maand de sportschool. Is iets duurder, maar geeft me de vrijheid per maand te stoppen.
En ik raak juist altijd erg gemotiveerd van dat oogkleppen sfeertje, allemaal mensen die er voor zichzelf zijn, om zichzelf beter te maken, om voor zichzelf te presteren, heerlijk. Ben blij dat het geen theekransje is.
Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Maar zit nu bij een sportschool waar je in het hardcore-hok een vast groepje hebt met flink gemotiveerde mensen. Spotten, aanmoedigen, ondersteunen, begeleiden en toch een beetje gezelligheid.
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te stopen hoor. Er zijn ook plenty mensen die het met je eens zijn.
Ik hoef niet meer omdat ik er een schurfthekel aan heb, enge nare plekken met allemaal mensen met oogkleppen op. Natuurlijk gaat iedereen voor zichzelf, maar ik vind het altijd zo'n gek sfeertje op de een of andere manier...
Maar los daarvan... De grootste reden voor ij is dat Ik altijd heel leuk enthousiast ben voor twee maanden, dan komt de klad erin en betaal ik vervolgens een jaar lang voor niets nog dat abonnement. Is weliswaar mijn eigen schuld, maar ik blijf het een soort van wurgcontract idee vinden. Waarom is er bij (de meeste) sportscholen niet gewoon een strippenkaartsysteem, zoals ook bij veel zwembaden bijvoorbeeld?
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan).
Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis.
Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Jarno het volgende:
En speakin' of which, donderdag 6 jaar getrouwd en dat gaan we woensdag maar eens vieren bij de lokale sushi toko (want kindloos dan).
Ik heb onze crosstrainer verkocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ik niet naar een sportschool wil.Ik heb dan ook uiteindelijk gewoon een crosstrainer gekocht en sport nu lekker thuis. Is ook veel relaxter en minder stressvol omdat ik kan wanneer het mij uitkomt.
Ik heb ook een tijdje geprobeerd te hardlopen alleen toen bedacht ik me dat het niet helemaal gezond is om met mijn gewicht te gaan joggen of hardlopen. Wandelen is ook niet alles.
Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor iemand die zo hangt op fanatiek sporten vind ik dat wel erg beperkt. Crosstrainen is leuk hoor maar stukje fietsen of roeien ter afwisseling is ook wel lekker. En geen krachttraining dus
.
En de rest in de maanden erna.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb onze crosstrainer verkocht.
Toen we kinderen kregen verhuiste het ding naar zolder alwaar het dak net niet hoog genoeg is om lekker je gang te kunnen gaan, ergo, een dikke laag stof...
Anyway... Twee jaar geleden twintig kilo afgevallen met koolhydraatvrij eten en hardlopen. Het kan dus wel. Alleen moet je dan vervolgens niet los gaan op alle december-chocola.
Ik ben het wel weer helemaal eens met je signature trouwensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jawel krachttraining ook. Heb dumbbells en gewoon lekker ouderwets opdrukken enz.
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh. En dat van dat theekransje snap ik wel hoor, maar ik krijg dan altijd het gevoel dat ik mijn adem in moet houden en heel zachtjes moet lopen ed. En juist daardoor struikel ik dan over de meest lullige pluisjes waardoor ik meteen mega-aanwezig ben enzo.
Ik wist niet dat ik het zochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je dat zoekt zal dat vast ok zijn ja. Ik kom gewoon binnen, doe m'n ding, douche en ben weer weg. Ondertussen een vriendelijk knikje hier en daar, soms heel ff met de coaches praten over de voortgang maar laat me verder met rust aub..
ik ben misschien net officieel gescheiden voor ik de 5 jaar aantik !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Over 2 weken ben ik ook 6 jaar getrouwd, niet dat dat nog heel veel zegt...
Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (beterequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het zocht
Maar die aanmoediging helpt me zoveel om de laatste herhalingen er uit te persen! (en daar zit de vooruitgang!)
In ~6mnd van 160kg naar 215kg op de deadlift, terwijl ik 2jr er over deed om op die 160kg te geraken vanaf 60kg.
Als je dan de laatste herhaling eruit gegooid hebt en helemaal voldaan bent, vind ik het wel prettig dat anderen het bevestigen, al is het maar met een schouderklopje of wat dan ook.
Je hebt verder wel gelijk dat de manier van gezonder leven alleen werkt als het een manier is waarmee je zelf kunt leven natuurlijk.
Gewoon lekker bezig dus!? Volhouden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah ieder zal z'n eigen doelen hebben, zelf zeggen me die gewichten niet zo heel veel qua kilogrammen, ik schuif af en toe een gewichtje op en dan doe ik die weer ff. En tot nu toe merk ik dat ik én afval én dat m'n spiermassa toeneemt én dat m'n lichaam en wat andere (betere) vorm krijgt dus ik zal wel iets goed doen.
.
Maak er koude schotel van... Gekookte aardappel en gekookte bietjes in blokjes snijden, zilveruitjes en augurkjes in blokjes erdoor, appeltje in stukjes erdoor, iets van zalm uit blik en dan wat slasaus erdoorheen. Peper en zout naar smaak toevoegen. Gekookt eitje, sla, augurkjes en uitjes erbij en smakelijk eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Jarno het volgende:
Ik had voor vanavond gekookte aardappeltjes met bietjes bedacht maar ik geloof dat ik dat plan ff parkeer. Ultiem geen zin in dus. Lekker pastaatje maken maar ofzo.
Dat heb ik mezelf ook beloofd, gewoon omdat ik een tyfusteringhekel aan sportscholen hebquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik blijf toch doorgaan..Maar mag ik vragen waarom je jezelf hebt beloofd dat je nooit meer naar een sportschool hoeft?
Dat klinkt echt enorm goor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh, weirdheid! Ik eet augurknoodles! Ze smaken echt naar augurk ook, niet eens vies. Ik heb ook nog een doner kebab smaak pakje liggen maar die durf ik nog niet op te eten. Had ze maar meegenomen naar kantoor omdat ze niet meer in mijn keukenkastje pasten. Daar lagen ze al sinds vorige zomer (vakantie Polen) te verstoffen. Weird, weirder, weirdst!
ieder voordeel heb z'n nadeelquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer![]()
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek(en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein
)
Same, ik ga dit weekend even naar de H&M voor 2 zomerbroeken. Ik kan niet werken met een rok, dat vind ik zo irritant. Gewoon iets linnen of driekwart ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer![]()
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek(en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein
)
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik bedoel. me een beetje een traume bezorgen is tot daaaaaaaaaaaaaar aan toe! MAAR IK BEN GOFTEDOMME WEER DIK MAN!!!
Gihghig, sorry![]()
Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:56 schreef Silmarwen het volgende:
Tof Tink!
Ik vind de sportschool wel leuk eigenlijk. Sport bij Sportcity, wel duur maar veel aanbod en begeleiding. Stickje waar je programma opstaat, lekker makkelijk dus, het hele bodybuild gedeelte is apart van de cardio/kracht trainers die niet leven op eiwitten en anabolen (nofi), veel en gevarieerd aanbod in groepslessen, sauna, douches, gratis zonnebank, squash, elke uur 10 minuten buikspier etc etc. Die groepslessen zijn best tof en de zaal is ook ok. En nu ik er zo'n anderhalf jaar kom "ken" ik wel veel mensen dus af en toe een praatje. En ik sport samen met mijn schoonzusje, das ook altijd wel gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |