abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111913480
Het afvallen: ja. Dat van die broek is kut en 'ik ben toch slanker!' geeft geen beter gevoel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_111913536
Nou, dat eet je die broek weer vol *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 23 mei 2012 @ 07:58:03 #253
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_111913578
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:45 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie 'de nadelen van afvallen': ik pas mijn heel erg leuke witte zomerbroek niet meer :{
Het is eigenlijk geen gezicht zoals ik hem nu heb ingesnoerd en eigenlijk zakt hij dan nog van mijn kont. Maar ik heb verder geen witte broek :D (en dan te bedenken dat ik hem vorig jaar ook al niet paste! te klein :') )
Same, ik ga dit weekend even naar de H&M voor 2 zomerbroeken. Ik kan niet werken met een rok, dat vind ik zo irritant. Gewoon iets linnen of driekwart ofzo.

Zelfde geldt voor mijn zomershirts. Dat zijn meer tenten. :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:06:53 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111913674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-

Dat gevoel dat je kleding te groot is geworden, is echt heerlijk. O+
Ik had 2 kledingmaten kleiner, maar toen hebben waardeloze kutmensen mij zo'n trauma bezorgd, dat alles er weer bij is gekomen en er niet meer af wil.
En ik heb er o.a. ook nog OCD bij gekregen. }:|
Die mensen moeten echt hopen dat ze mij nooit meer tegenkomen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111913689
Ja ik bedoel. me een beetje een traume bezorgen is tot daaaaaaaaaaaaaar aan toe! MAAR IK BEN GOFTEDOMME WEER DIK MAN!!!

Gihghig, sorry :')

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:19:39 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111913824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik bedoel. me een beetje een traume bezorgen is tot daaaaaaaaaaaaaar aan toe! MAAR IK BEN GOFTEDOMME WEER DIK MAN!!!

Gihghig, sorry :')

:*
:s)

Mijn sollicitatie ging best aardig, verwachtte er niet teveel van ofzo, tot ze gistermiddag belden dat ik volgende week woensdag op assessment mag! :D *wahooooooej*

En nee, dat hebben we niet gevierd met een fles wijn, wel met frietjes van rozevalaardappeltjes uit de airfryer. Hartstikke gezond en superlekker :D

Nu op stage, vanochtend al om half 7 ontbeten, dus zo maar eens aan een tussendoortje. Gelukkig een kort dagje... Wil vanmiddag boodschappen doen en de badkamer poetsen.

Over sportscholen: daar hoef ik van mezelf ook niet heen. Overal zwetende mensen, quasi-gezellige gesprekjes of juist een akelige stilte waar ik zenuwachtig van word, veel te veel mensen die het beter kunnen/doen dan ik en dan hebben we het over de financien nog niet gehad. Laat mij maar lekker paardrijden en zwemmen :)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_111913933
Ik ging dus een periode heel heftig naar de sportschool, toen 3 maanden minder (niet :@) kwam ik weer terug, was iedereen nog even dik :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 mei 2012 @ 08:30:25 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111913982
Niet iedereen gaat naar de sportschool om af te vallen Feebs :P

Ik ga zo eens aan mijn lichaamsbeweging werken, de zolder op en was ophangen. Dan boterhammetje pindakaas en een kop koffie.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 23 mei 2012 @ 08:56:48 #259
54772 Silmarwen
pi_111914429
Tof Tink!

Ik vind de sportschool wel leuk eigenlijk. Sport bij Sportcity, wel duur maar veel aanbod en begeleiding. Stickje waar je programma opstaat, lekker makkelijk dus, het hele bodybuild gedeelte is apart van de cardio/kracht trainers die niet leven op eiwitten en anabolen (nofi), veel en gevarieerd aanbod in groepslessen, sauna, douches, gratis zonnebank, squash, elke uur 10 minuten buikspier etc etc. Die groepslessen zijn best tof en de zaal is ook ok. En nu ik er zo'n anderhalf jaar kom "ken" ik wel veel mensen dus af en toe een praatje. En ik sport samen met mijn schoonzusje, das ook altijd wel gezellig.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:05:12 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111914617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 08:56 schreef Silmarwen het volgende:
Tof Tink!

Ik vind de sportschool wel leuk eigenlijk. Sport bij Sportcity, wel duur maar veel aanbod en begeleiding. Stickje waar je programma opstaat, lekker makkelijk dus, het hele bodybuild gedeelte is apart van de cardio/kracht trainers die niet leven op eiwitten en anabolen (nofi), veel en gevarieerd aanbod in groepslessen, sauna, douches, gratis zonnebank, squash, elke uur 10 minuten buikspier etc etc. Die groepslessen zijn best tof en de zaal is ook ok. En nu ik er zo'n anderhalf jaar kom "ken" ik wel veel mensen dus af en toe een praatje. En ik sport samen met mijn schoonzusje, das ook altijd wel gezellig.
Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*

Nu echt even doorwerken aan m'n stageverslag, tot vanmiddag ergens!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_111914705
Het was echt zooooooooooo *houdt armen een stuk uit elkaar* warm in de sportschool hè... De tering.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:08:45 #262
54772 Silmarwen
pi_111914720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*

Nu echt even doorwerken aan m'n stageverslag, tot vanmiddag ergens!
Ik wil heel graag zwemmen maar ivm eczeem gaat dat niet zo goed.
pi_111914838
Bizarre Week met nare ontwikkelingen rondom mijn baan ....

Geen rare dingen gedaan qua eten etc hoop ik , althans kan me niks bedenken.

Komende weekend lekker weekendje naar de camping (stacaravan) zin an. O+

FF relaxen , nodig!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111914959
Sta je op de tocht?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_111915057
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef Jarno het volgende:
Sta je op de tocht?
nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111915077
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:21 schreef Joene het volgende:

[..]

nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?
Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?
pi_111915089
quote:
5s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?
Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pm :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:24:11 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111915114
Komt wel goed hoor pop!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_111915115
Spelletjes zijn kut en ik ga nu eerst ff douchen :P.
pi_111915119
Eens kijken of.die.app het doet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_111915134
De sportschool, tsjah... ik kom er voor mezelf.. muziek in en gaan... Ik ken drie mensen die ook naar die sportschool gaan, dus soms ga ik wel samen. :)

Zwemmen zou ik ook wel willen.. maar.. naja.. dat zien we over 20 kilo wel weer..
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:25:54 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111915172
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pm :)
he bah :r
het fatsoen in het bedrijfsleven is al 20 jaar geleden verdwenen :r
hoe er tegenwoordig met mensen om gegaan wordt :N
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_111915182
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Ticootje het volgende:
Komt wel goed hoor pop!
Tuurlijk komt het goed , maar het was wel een rotdag en heeft wel paar dagen zn invloed op me.
pi_111915375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar, ik draag nu ook een leuk shirt wat ik niet meer paste omdat het te klein was geworden!
Dilemma dilemma *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_111915409
Het plan van vandaag:
O. 2 boterhammen met sandwichspread
T. nog geen flauw idee, denk een extra boterham
L. 2 boterhammen met kaas
T. Sultana
D. Restjes vlees van gisteren met sla
T. Smoothie met banaan en aardbeien\

En vandaag maar een heerlijk fietstochtje maken :)
pi_111915458
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
he bah :r
het fatsoen in het bedrijfsleven is al 20 jaar geleden verdwenen :r
hoe er tegenwoordig met mensen om gegaan wordt :N
Alles voor het geld ^O^
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus 8)7
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:39:13 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111915557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles voor het geld ^O^
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus 8)7
een management laag er tussen uit.. DAT levert wat op :D
die mensen kosten bakken met geld, en maken het process alleen maar stroperiger..
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:39:14 #278
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_111915559
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
Eens kijken of.die.app het doet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn prima verhoudingen zo 8-)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_111915700
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:

een management laag er tussen uit.. DAT levert wat op :D
die mensen kosten bakken met geld, en maken het process alleen maar stroperiger..
Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.
pi_111915781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles voor het geld ^O^
Ach ze doen nu heel simpel ,verleden jaar begonnen met bedrijfsreorganisatie, iedereen een nieuw functieprofiel opgedrongen, slikken of stikken dus. Nu opeens klagen dat men niet functioneerd naar de nieuwe / gewenste situatie van de nieuwe functie , functionerings beoordeling negatief. krijg je poosje om te "verbeteren" , en dan tieften ze je eruit . Das de korte omschrijving.
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:48:33 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111915804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.
jah.. hier gebeurd dat dus ook..
en de onderlaag dan niet een salaris schaal omhoog hoor.. neeeeeuuhh :{w
pi_111916013
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:

jah.. hier gebeurd dat dus ook..
en de onderlaag dan niet een salaris schaal omhoog hoor.. neeeeeuuhh :{w
Nee, niks extra's :D Alleen maar meer werk met minder collega's.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:33 #283
54772 Silmarwen
pi_111916310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, niks extra's :D Alleen maar meer werk met minder collega's.
Hier ook.

Ze verzinnen ook de meest debiele dingen bij mij. Zoals een gezamelijke thema week en dan komt er een team een dagje je groep entertainen en de andere dagen mag je reizen (een uur met het OV) met een hele buts kids. Moet je eens uitrekenen wat dat kost. Ondertussen mag ik geen taakuren meer (dus werk ik vrijwillig zo'n 3 uur per week omdat ik anders de administratie niet rond krijg) staan we standaard met teveel kids, maar moeten we wel weg zodra we onder een bepaalt minimum zitten, om uren te sparen zodat je eventueel voor je collega kan invallen als die ziek is. :?

Maar wel trainingen hier, vergadering daar, management met prachtige onpraktische dure kut ideeen en als ik een voetbal wil aanschaffen is het moeilijk moeilijk.

Management moet dood...

Nou ze kunnen best effectief en efficient zijn, alleen hoef je niet een heel team en kunnen ze best met wat minder geld etc. Ga wat nuttigs doen ofzo.
pi_111916617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Silmarwen het volgende:

Maar wel trainingen hier, vergadering daar, management met prachtige onpraktische dure kut ideeen en als ik een voetbal wil aanschaffen is het moeilijk moeilijk.
Zoooooo herkenbaar dit _O- _O-
pi_111916902
Och... dat heb ik in stages in het onderwijs ook zo vaak gezien.
Dan vraagt de school of je een creatieve middag wil organiseren. Dus ik heb duizend ideeën die allemaal worden afschoten (want er zit papier/verf/gewoon-knutselspul in, kost geld hebben ze niet) en alles moet met kosteloos materiaal. Prima, kan. Maar dan hebben ze wel een teamdag naar de andere kant van het land in een duur pretpark en met z'n alles uiteten op kosten van de school.

Een school die een hele kast vol instrumenten heeft liggen. Allemaal nieuw in de verpakking, met een dikke laag stof erop. Tja... het leek ze wel een leuk idee, dus we gooien met geld zonder erover na te denken wat je er vervolgens mee gaat doen. (naja.. ik heb ze een keer gebruikt en toen gingen ze de kast weer in). Maar kinderen kregen geen stickers meer van de leerkrachten op hun verjaardagskaart (bij klassen rond gaan), want dat is te duur...

En zo heb ik wel duizend voorbeelden.
  woensdag 23 mei 2012 @ 10:27:37 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111916963
hihi..
dat is dan toch wel weer een beetje apart.. die teamdagenn..
ik werk bij een oliemaatschappij, en heb vorig jaar voor het eerst in 3 jaar een team-dag gehad.. budget: 50 eur p.p.

hoe een school dat dan toch voor elkaar krijgt ?!?1
pi_111917103
quote:
7s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef Barreltje het volgende:
hihi..
dat is dan toch wel weer een beetje apart.. die teamdagenn..
ik werk bij een oliemaatschappij, en heb vorig jaar voor het eerst in 3 jaar een team-dag gehad.. budget: 50 eur p.p.

hoe een school dat dan toch voor elkaar krijgt ?!?1
Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.
Maar goed, ik hoef noohooit meer met kinders te werken gelukkig :) ik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:01:14 #288
54772 Silmarwen
pi_111917970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.
Maar goed, ik hoef noohooit meer met kinders te werken gelukkig :) ik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
Precies hetzelfde. :D

Twee tantes en een nicht die verpleegkundige zijn en precies hetzelfde probleem hebben.
pi_111918308
Zo eventjes met gewichtjes gespeeld voordat het bloedheet werd. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_111918342
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

ik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
Misschien nog wel erger _O-

Geen geld voor nieuwe infuuspompen, maar wel knaldure grote TFT-schermen in de wachtruimten waar je iets onnozels op afspeelt (zoals: welkom! En dan een teamfoto).
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:12:58 #291
54772 Silmarwen
pi_111918370
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Dwyn het volgende:
Zo eventjes met gewichtjes gespeeld voordat het bloedheet werd. :D
J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!
pi_111918448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!
Ik wil het niet weten _O- Morgen gaan ik en een vriendin winkelen in Amsterdam. Volgens mij gaan we echt DOOD dan. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:38:36 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111919294
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.

In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
Spoilers!
pi_111919365
Weinig nieuws... vorige week 8 ons erbij, deze week 9 ons eraf...

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.

In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
Leuk! ik heb inmiddels 96 doelen
En ook al een paar behaald
pi_111919875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etc 8-)
Ik wil 1 minuut hardlopen, 2, 3, 4, 5 etc

Zo klaar *)
pi_111919891
Damn het is echt warm, net een uurtje in de tuin gelegen.
Goede nieuws: bikini van vorig jaar past nog *O*
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:53:55 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_111919929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etc 8-)
Ik wil 1 minuut hardlopen, 2, 3, 4, 5 etc

Zo klaar *)
o|O

:D
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:14:34 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111920808
Brrt, zonder uit te wijden (want er zijn mensen die weten waar ik stage loop) net twee ontzettend nare telefoongesprekken gehad. Conclusie: ik zat fout, fout, fout fout. Gesprekje met collega's, rationeel nadenken en twee huilbuien verder: ik zat helemaal niet fout, die ander wel. Zo, nu even met m'n leidinggevende bespreken dat die ander me niet zo hoeft te behandelen.

Xx
pi_111920849
Tip: Niet met dit weer naar de bloedbank!
(omg... ik wist niet dat je er daadwerkelijk van kon flauwvallen)
pi_111921025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, zonder uit te wijden (want er zijn mensen die weten waar ik stage loop) net twee ontzettend nare telefoongesprekken gehad. Conclusie: ik zat fout, fout, fout fout. Gesprekje met collega's, rationeel nadenken en twee huilbuien verder: ik zat helemaal niet fout, die ander wel. Zo, nu even met m'n leidinggevende bespreken dat die ander me niet zo hoeft te behandelen.

Xx
Daar kan je je zo ongelofelijk rot door voelen -O-
*knuf*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')