Ik wil heel graag zwemmen maar ivm eczeem gaat dat niet zo goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar ook wel heel erg duur inderdaad. Ik blijf lekker zwemmen *mits die bejaarden gewoon af en toe even aan de kant gaan, vind ik dat heerlijk... en niet zo zweterig*
Nu echt even doorwerken aan m'n stageverslag, tot vanmiddag ergens!
nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?quote:
Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
nee vrij beschut ? of bedoel je mn baan ?
Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pmquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar dat eerste is ook fijn om te weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
he bahquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat er een spelletje wordt gespeeld om mensen erop subtiele wijze uit te werken. Verdere info via dm/pm
Tuurlijk komt het goed , maar het was wel een rotdag en heeft wel paar dagen zn invloed op me.quote:
Ja maar, ik draag nu ook een leuk shirt wat ik niet meer paste omdat het te klein was geworden!quote:
Alles voor het geldquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:25 schreef Barreltje het volgende:
he bah
het fatsoen in het bedrijfsleven is al 20 jaar geleden verdwenen
hoe er tegenwoordig met mensen om gegaan wordt
een management laag er tussen uit.. DAT levert wat opquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor het geld
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Barretje80 het volgende:
Eens kijken of.die.app het doet..Dat zijn prima verhoudingen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
een management laag er tussen uit.. DAT levert wat op
die mensen kosten bakken met geld, en maken het process alleen maar stroperiger..
Ach ze doen nu heel simpel ,verleden jaar begonnen met bedrijfsreorganisatie, iedereen een nieuw functieprofiel opgedrongen, slikken of stikken dus. Nu opeens klagen dat men niet functioneerd naar de nieuwe / gewenste situatie van de nieuwe functie , functionerings beoordeling negatief. krijg je poosje om te "verbeteren" , en dan tieften ze je eruit . Das de korte omschrijving.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor het geld
Hier gaan continue mensen uit omdat er bezuinigd moet worden. In 2010 was er 5 miljoen winst en in 2011 nog maar 2,5 miljoen winst. Tsja, snel mensen er uit werken dus
jah.. hier gebeurd dat dus ook..quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn met z'n allen een salarisschaal omhoog gegaan vorig jaar. Die tussenlaag dus.
Nee, niks extra'squote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef Barreltje het volgende:
jah.. hier gebeurd dat dus ook..
en de onderlaag dan niet een salaris schaal omhoog hoor.. neeeeeuuhh
Hier ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niks extra'sAlleen maar meer werk met minder collega's.
Zoooooo herkenbaar ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:07 schreef Silmarwen het volgende:
Maar wel trainingen hier, vergadering daar, management met prachtige onpraktische dure kut ideeen en als ik een voetbal wil aanschaffen is het moeilijk moeilijk.
Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef Barreltje het volgende:
hihi..
dat is dan toch wel weer een beetje apart.. die teamdagenn..
ik werk bij een oliemaatschappij, en heb vorig jaar voor het eerst in 3 jaar een team-dag gehad.. budget: 50 eur p.p.
hoe een school dat dan toch voor elkaar krijgt ?!?1
Precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij die school had ik het idee dat ze geld voor de leerlingen achterover drukte voor andere dingen (dit is een van de vele voorbeelden die ik van die school kan noemen), maar het is deels subsidie en deels eigen inbreng van de leerkrachten vaak.
Maar goed, ik hoef noohooit meer met kinders te werken gelukkigik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
Misschien nog wel ergerquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik zal volgend jaar wel merken hoe dit soort dingen in de wereld van de zorg gaat
J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Dwyn het volgende:
Zo eventjes met gewichtjes gespeeld voordat het bloedheet werd.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
J ik heb hier vanochtend vroeg maar stof gezogen en gedweiled. Nu is het alweer 26 graden binnen!
Leuk! ik heb inmiddels 96 doelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.
In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etcquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, in het kader van zowel studieontwijkend gedrag en studiemotiverend gedrag (begin pas als ik klaar ben met scriptie) heb ik een Day Zero Project voor mezelf opgezet. Je moet dan 101 doelen stellen die je in 1001 dagen moet afronden. Dat is nog best moeilijk! Ik zit nu eindelijk op 51 doelen.
In het kader van de spontane beweging ga ik zo de airco maar eens uit de schuur plukken en schoonmaken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil onder de 120 kilo wegen, onder de 119, onder de 118, 117, 116 etc
Ik wil 1 minuut hardlopen, 2, 3, 4, 5 etc
Zo klaar
Daar kan je je zo ongelofelijk rot door voelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Tink89 het volgende:
Brrt, zonder uit te wijden (want er zijn mensen die weten waar ik stage loop) net twee ontzettend nare telefoongesprekken gehad. Conclusie: ik zat fout, fout, fout fout. Gesprekje met collega's, rationeel nadenken en twee huilbuien verder: ik zat helemaal niet fout, die ander wel. Zo, nu even met m'n leidinggevende bespreken dat die ander me niet zo hoeft te behandelen.
Xx
Gaat het weer een beetje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tip: Niet met dit weer naar de bloedbank!
(omg... ik wist niet dat je er daadwerkelijk van kon flauwvallen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |