ook vergeten. Maar ik laat 'm zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef methodmich het volgende:
1 Tegan and Sara - Monday Monday Monday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag: Top 5 songs van de Golden Earring(s)
Geen #5?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef starla het volgende:
1) Radar Love
2) Twilight Zone
3) When the lady smiles
4) Burning Stuntman
Ze hebben wel meer bekende liedjes gemaakt, maar misschien heb je het gemist of is het niet geregistreerd bij je als "Golden Earring"-liedjes.quote:
Geen #5??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Ulx het volgende:
1. Sound of the Screaming Day
2. Just a little bit of peace in my heart
3. Daddy buy me a girlfriend
3. Back Home
4. That Day
Eerst nummers opschrijven, dan in volgorde zetten hè. Krijg je dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen #5??
Maar hier is iets anders misgegaan
Waar ik zei The Switch zeg ik I can't get a hold on herquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef wallofdolls het volgende:
Ha.
Gisteren was trouwens ook interessant, maar dat kostte me teveel opzoekwerk terwijl ik te veel te doen had.
1. Big Tree, Blue Sea
2. Mad Love's Comin'
3. Eight Miles High
4. Nomad
5. The Switch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een thema top 5. In verband met het vele regenwater en het waterige zonnetje graag jouw top 5 songs met WATER in de titel!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
Ik wilde eigenlijk Down by the Water in m'n lijstje zetten, maar wegens het omhoog pushen kies ik ook voor Waterquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef Bookie65 het volgende:
5. PJ Harvey - Water (van het album Dry, dat dan weer wel)
Ik heb aan "Water" én "Rain" zitten denken, maar toen deed ik de aanname dat er genoeg aanbod te vinden zou zijn met water alleen. Een lijstje over water (dus ook regen, zee, meer, beekje, etc) kan in de toekomst natuurlijk altijd volgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef Ulx het volgende:
In de titel alleen of mag het ook over water gaan? Dat eerste maakt het dat ik Singing in the rain niet kan noemen. En Islands in the Stream ook niet. Of Blame it on the Rain van Milli Vanilli. Maar je geeft als reden het kloteweer.
alleen regen is ook al een top 5 van te maken, kan ooit nog wel eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb aan "Water" én "Rain" zitten denken, maar toen deed ik de aanname dat er genoeg aanbod te vinden zou zijn met water alleen. Een lijstje over water (dus ook regen, zee, meer, beekje, etc) kan in de toekomst natuurlijk altijd volgen
Nee, jarenlang overmatig drank- en dopegebruik heeft het gedeelte van mijn brein waar de herinnering aan dat nummer zat finaal naar de filistijnen geholpen. En die SOA's zijn ook niet goed voor mijn geheugen geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog andere ouwelullen die zich New Musik herinneren?![]()
Tuurlijk. Zou misschien top 10 halen maar geen top 5.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog andere ouwelullen die zich New Musik herinneren?![]()
Je hebt nog een halve dag om alle nummers die je niet kent uit iedereens lijstje op te zoeken en te luisterenquote:
Het is een belangrijk ingredient van bier.quote:
Oh, dus het mocht ook over water gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Modus het volgende:
1 Liquid Tension Experiment - When the water breaks
2 New Musik - This world of water
3 Five Star - Rain or shine
4 The Cult - Here comes the rain
5 Slayer - Raining blood
quote:top 5 songs met WATER in de titel!
Natuurlijk is het optie a, anders kun je ook The Killers - Human nomineren omdat een mens voor 70% uit water bestaat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:56 schreef Maxerazzi het volgende:
In principe blijft het dan nog steeds vrij ambivalent:
a) het woord water moet in de titel
b) iets wat uit water bestaat/water bevat moet in de titel
Ik ben overigens ook van optie a uitgegaan.
Touchéquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk is het optie a, anders kun je ook The Killers - Human nomineren omdat een mens voor 70% uit water bestaat...
Water is sowieso beter dan Down By the Water, net als eigenlijk de hele eerste 2 albumsquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde eigenlijk Down by the Water in m'n lijstje zetten, maar wegens het omhoog pushen kies ik ook voor Water
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
TouchéMierenneukmodus loopt bij mij altijd uit op een faal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door fripper op 17-05-2012 10:27:50 ]"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:39 schreef fripper het volgende:
1. Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water 24
2. Deep Purple - Smoke on the water 21
3. Kinks - Waterloo sunset 18
4. Melissa Etheridge - Bring Me Some Water 16
5. Stone Roses - Waterfall 13The Kinks staan twee keer in het lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nummer 3 & nummer 6)
The Who:
1. Baba O'Riley
2. Magic Bus
3. My Generation
4. Substitute
5. Let's See Action
Oeps ... fixedquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
The Kinks staan twee keer in het lijstje!(nummer 3 & nummer 6)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Ik word kurkdroog van dat jengelende synthesizertje de hele tijd.
Zit buiten op het balkon en hoor Anouk - Nobody's wife op de achtergrond tijdens een voetbaltoernooitjeEcht zo'n toernooinummer. Idee voor volgende top 5?
Idem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef starla het volgende:
Wat grappig dat iedereen Baba O'Riley zo goed vindt, heb er nooit echt iets mee gehad.
En dat het repetitief uit 4 akkoorden bestaat is erg omdat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef starla het volgende:
Volgens mij hebben ze hem op repeat staan. Oh nee wacht, het nummer bestaat inderdaad maar uit dezelfde 4 akkoorden...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef wallofdolls het volgende:
Tattoo, Happy Jack, Heaven and Hell. Ik kom nog te veel hele goede nummers tegen.
Ik zat juist te denken aan Kane. Volgens mij ontploft dit topic danquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Ik word kurkdroog van dat jengelende synthesizertje de hele tijd.
Zit buiten op het balkon en hoor Anouk - Nobody's wife op de achtergrond tijdens een voetbaltoernooitjeEcht zo'n toernooinummer. Idee voor volgende top 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende, bij gebrek aan inspiratie: Top 5 liefdesliedjes!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dit dus.quote:
dat is inderdaad persoonlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef methodmich het volgende:
Oeh, Hothouse Flowers.... Goeie keuze cafca, die was ik vergeten!
En simmu, hoewel het een heel goed nummer is, zie ik Death Is Not The End niet echt als liefdeslied. Maar dat is persoonlijk natuurlijk en daarom zal deze lijst ook weer heel veel verschillende inzendingen krijgen.
Liefdesliedjes of breakup-liedjes?quote:3. Led Zeppelin - Babe, I'm Gonna Leave You
4. Aphrodite's Child - Rain and Tears
5. Bill Withers - Ain't No Sunshine
Een liedje over het gebrek aan liefde heeft toch net zo goed liefde als onderwerp?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Liefdesliedjes of breakup-liedjes?
Ach, ik wilde Jan Boezeroen's De Fles noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:38 schreef Gillingham het volgende:
Public Image Ltd.'s 'This Is Not a Lovesong' is ook zeker nog een vermelding waard.
tuurlijk, maar dat is daarom nog geen liefdesliedje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een liedje over het gebrek aan liefde heeft toch net zo goed liefde als onderwerp?
Idd in dat geval vandaag Top 5 labels ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:29 schreef fripper het volgende:
Volgens mij is er nog niks twee keer genoemd , optellen is dus wat zinloos ?
Something van The Beatles en There Is A Light That Never Goes Out van The Smiths zijn twee keer genoemd, in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:29 schreef fripper het volgende:
Volgens mij is er nog niks twee keer genoemd , optellen is dus wat zinloos ?
Leukequote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd in dat geval vandaag Top 5 labels ?
Die paste er gewoon niet meer bijquote:
Kut 4AD en Matador vergetenquote:
Ja. Dat is namelijk een onderdeel van de normen en waarden van een echte Ned- och fuck it. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik houd me echt helemáál niet bezig met platenlabels, is dat raar?.
Ik ook niet, maar er zijn een paar uitzonderingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Je hebt van die grote labels die gewoon alles wat goed is willen hebben en zo, maar je hebt ook van die labels die veel specifieker met een bepaald genre bezig zijn. Waarbij echt alles op het label een specifieke sound heeft, karakterstiek voor dat label. Ik vind dat de mooiste labelsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.
Leuke CL avond gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef wallofdolls het volgende:
1. Gold Label
2. Green Label
3. Blue Label
4. Black Label
5. Red Label
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende ronde: Top 5 nummers American Recordings van Johnny Cash
beste covers ooit top 5? Die wint Hurt denk ik ook (zeker op dit forum, waar het volgens mij nog bovengemiddeld populair isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe top5: beste covers ooit
[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 21-05-2012 13:51:29 ]Robert Moog died for our synths
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:43 schreef Gehenna het volgende:
Uitslag Johhny Cash - American Recordings top 5:
1 hurt 24
2 rusty cage 11
3 Further On Up the Road 11
4 Solitary Man 11
5 the mercy seat 8Ja leuke, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe top5: beste covers ooit top 5
Even goed nadenken."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik zie Hurt eerder winnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Oh hier gaat dat verschrikkelijke Hallelujah zeker winnen![]()
2011:quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Norrage het volgende:
Hallelujah wint hier al altijd de top 100 nummers (of zit daar heel hoog)..Hurt zie ik daaar meestal niet zo hoog...maar nu met de Johnny Cash top 5 vers in het geheugen wellicht wel
Hmm, Ik weet dat Hallelujah wel eens gewonnen had, maar kennelijk niet vorig jaarquote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
2011:
010 (015) Johnny Cash - Hurt (2003) 13 (790)
030 (010) Jeff Buckley - Hallelujah (1994) 11 (592)
Wat zei je Norrage?
Wat is er mis met dat nummer.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Oh hier gaat dat verschrikkelijke Hallelujah zeker winnen![]()
Allesquote:
Die kende ik helemaal niet. Yorke's stem lijkt daar stiekem onwaarschijnlijk veel op die van Young.quote:
Ja heel erg he. Ik ken hem ook pas een week die cover, maar ik vind hem zo fantastisch dat ie hier op 1 mag :pquote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet. Yorke's stem lijkt daar stiekem onwaarschijnlijk veel op die van Young.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet. Yorke's stem lijkt daar stiekem onwaarschijnlijk veel op die van Young.
Maar de inspiratie van Thom Yorke is wel degelijk bij Neil Young te vinden jaquote:Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hier valt het dan wel weer mee. Beetje bij flarden, als ie de hoogte in gaat, lijkt ie er erg op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de inspiratie van Thom Yorke is wel degelijk bij Neil Young te vinden ja
God quicksand, ik was die band bijna vergeten heb er nog wel een cd van... toffe bandquote:
Dus elke keer Hallelujah gewordenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef ranja het volgende:
Ik heb even gekeken wanneer de toernooien waren, covers 1 in 2005 en covers 2 in 2009.
2013 dan maar weer?
Nu mijn aangepaste top 5:
1 Tracey Ullman - Breakaway [Jackie DeShannon]
2 Blondie - Hanging on the Telephone [The Nerves]
3 Joan Jett - I Love Rock & Roll [Arrows]
4 This Mortal Coil - You and Your Sister [Big Star/Chris Bell]
5 The Bangles - Hazy Shade of Winter [Simon & Garfunkel]
Ja ik heb er ook 1 of 2 albums van, dit is een erg toffe coverquote:Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
God quicksand, ik was die band bijna vergeten heb er nog wel een cd van... toffe band
Bedoelde ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je de singles top 100 bedoelde.
Dat verschrikkelijke gejank, dat Hallelujah gehuil de hele tijd, het gebrek aan een tekst die mij ook maar enigszins raakt en het feit dat dit nummer zo kapotgedraaid wordt (en niet alleen in de versie van Jeff)...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:52 schreef Maxerazzi het volgende:
1 Joe Brown - I'll See You In My Dreams
2. Jimi Hendrix - Hey Joe
3. Jeff Buckley - Hallelujah (ik kan werkelijk niet begrijpen wat er mis is met dit nummer...)
4. Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
5 Tim Buckley - Dolphins
die heeft Hallelujah ook 2x gewonnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Gillingham het volgende:
Ging er vanuit dat je de singles top 100 bedoelde.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook
Maar in de covers iig altijd hoger dan Hurt.
[..]
Dat verschrikkelijke gejank, dat Hallelujah gehuil de hele tijd, het gebrek aan een tekst die mij ook maar enigszins raakt en het feit dat dit nummer zo kapotgedraaid wordt (en niet alleen in de versie van Jeff)...
Wrong colourquote:
Myles Kennedy vind ik het beste Halleluja zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:44 schreef robdriessen het volgende:
De eerste keer dat ik ooit Halleluja hoorde was het de Rufus Wainwright versie in "Shrek". En dat is (na het horen van het origineel en Jeff's versie) toch nog steeds mijn persoonlijke favoriet....
Red. Had de plaat niet in mijn binnenzak.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef ohnikua het volgende:
2. Will and the People - Where is My Mind?
3. Nada Surf - Where is my Mind?
4. Placebo - Where is my Mind?
Ah kut, ik had lambchop met mayfield erin moeten stoppenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef Beregd het volgende:
1. lambchop - this corrosion
2. the boy least likely to - faith
3. ron sexsmith - hey that's no way to say goodbye
4. karen dalton - how sweet it is
5. elliott smith - thirteen
Kut, inderdaad, da's een goeie en ook 1 van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Gehenna het volgende:
pas als je ingevoerd hebt begin ik me ineens allerlei andere favorieten te herinneren
zoals:
SPOILER: Best of the rest met meer dan 5 puntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik bedacht in bed dat ik deze vergeten was:
(check vooral het draaiorgel vanaf 2:31)
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Sequencial het volgende:
* Uitslag
102 verschillende nummers zijn genoemd... Jeff Buckley wint stiekem toch!
'beste covers ooit' top 5:
1. Jeff Buckley - Hallelujah 16 (4 stemmen)
2. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You 14 (4 stemmen)
3. Jimi Hendrix - All Along The Watchtower 13 (4 stemmen)
4. Johnny Cash - Hurt 12 (4 stemmen)
–. Joe Cocker - With A Little Help From My Friends 12 (4 stemmen)
5. Nirvana - The Man Who Sold the World 11 (6 stemmen)Dacht dat Nirvana het beter deed.SPOILER: Best of the rest met meer dan 5 puntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, Victoria en Satisfaction ook vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) The Fall - Victoria
2) Sonic Youth - Computer age
3) Devo - Satisfaction
4) Blondie - Denis, Denis
5)
die staat toch gewoon op October?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:11 schreef wallofdolls het volgende:
Heeft U2 ooit Gloria volledig gedaan? Ik ken m alleen live in de uitvoering van na Bad (ofzo).
Ik snapte ook niet wat er met het comment bedoeld werd. Dat het niet echt een nummer was, of een vraag hoe die live wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
die staat toch gewoon op October?
en live op Under a Blood Red Sky dus.
Volgens mij worden deze en de andere bekende Gloria (G-L-O-R-I-A) van Van Morrison (ook gecovered door U2) door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:U2 snippeted this song at the ending of "Exit" during practically all its live performances, including the one on their albummovie Rattle and Hum released in 1988. (They also recorded an unrelated song called "Gloria").
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef AgeEll het volgende:
Wiki
Live performances
"Gloria" has been played in concert over 350 times. It was debuted on the October Tour prior to the release of the album, and was introduced as "Gloria and Gloria" by Bono. It was played on every tour up to and including the Lovetown Tour, after which it was not played for fifteen years until the Vertigo Tour where it made several appearances. Its most recent performance was on 14 December 2005.[1]
Live recordings of the song appear on Under a Blood Red Sky and the Live at Red Rocks: Under a Blood Red Sky DVD. A live version from the Hammersmith Palais is also available on the October (Special Edition) CD.
Jongens, seriously. Hebben we het nou over de cover of over de U2 compositie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Gloria waar jij het over hebt staat als een U2 compositie in de boeken, dus of ik heb een origineel gemist, of U2 heeft gesjoemeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet wat er met het comment bedoeld werd. Dat het niet echt een nummer was, of een vraag hoe die live wordt gespeeld.
In het lijstje van AgeEll staat U2 - Gloria dus dan ga ik uit van de U2-compositie, mijn nummer 2 in de U2 dag top 5.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef wallofdolls het volgende:
Jongens, seriously. Hebben we het nou over de cover of over de U2 compositie?
U2-compositie betekent dat U2 het geschreven heeft en dat het dus geen cover is hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
In het lijstje van AgeEll staat U2 - Gloria dus dan ga ik uit van de U2-compositie, mijn nummer 1 in de U2 dag top 5.
Oh je hebt gemist dat het vandaag niet meer over covers gaat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:36 schreef wallofdolls het volgende:
U2-compositie betekent dat U2 het geschreven heeft en dat het dus geen cover is he
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh je hebt gemist dat het vandaag niet meer over covers gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |