ook vergeten. Maar ik laat 'm zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:51 schreef methodmich het volgende:
1 Tegan and Sara - Monday Monday Monday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag: Top 5 songs van de Golden Earring(s)
Geen #5?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef starla het volgende:
1) Radar Love
2) Twilight Zone
3) When the lady smiles
4) Burning Stuntman
Ze hebben wel meer bekende liedjes gemaakt, maar misschien heb je het gemist of is het niet geregistreerd bij je als "Golden Earring"-liedjes.quote:
Geen #5??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Ulx het volgende:
1. Sound of the Screaming Day
2. Just a little bit of peace in my heart
3. Daddy buy me a girlfriend
3. Back Home
4. That Day
Eerst nummers opschrijven, dan in volgorde zetten hè. Krijg je dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen #5??
Maar hier is iets anders misgegaan
Waar ik zei The Switch zeg ik I can't get a hold on herquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef wallofdolls het volgende:
Ha.
Gisteren was trouwens ook interessant, maar dat kostte me teveel opzoekwerk terwijl ik te veel te doen had.
1. Big Tree, Blue Sea
2. Mad Love's Comin'
3. Eight Miles High
4. Nomad
5. The Switch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een thema top 5. In verband met het vele regenwater en het waterige zonnetje graag jouw top 5 songs met WATER in de titel!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
Ik wilde eigenlijk Down by the Water in m'n lijstje zetten, maar wegens het omhoog pushen kies ik ook voor Waterquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef Bookie65 het volgende:
5. PJ Harvey - Water (van het album Dry, dat dan weer wel)
Ik heb aan "Water" én "Rain" zitten denken, maar toen deed ik de aanname dat er genoeg aanbod te vinden zou zijn met water alleen. Een lijstje over water (dus ook regen, zee, meer, beekje, etc) kan in de toekomst natuurlijk altijd volgenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:24 schreef Ulx het volgende:
In de titel alleen of mag het ook over water gaan? Dat eerste maakt het dat ik Singing in the rain niet kan noemen. En Islands in the Stream ook niet. Of Blame it on the Rain van Milli Vanilli. Maar je geeft als reden het kloteweer.
alleen regen is ook al een top 5 van te maken, kan ooit nog wel eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb aan "Water" én "Rain" zitten denken, maar toen deed ik de aanname dat er genoeg aanbod te vinden zou zijn met water alleen. Een lijstje over water (dus ook regen, zee, meer, beekje, etc) kan in de toekomst natuurlijk altijd volgen
Nee, jarenlang overmatig drank- en dopegebruik heeft het gedeelte van mijn brein waar de herinnering aan dat nummer zat finaal naar de filistijnen geholpen. En die SOA's zijn ook niet goed voor mijn geheugen geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog andere ouwelullen die zich New Musik herinneren?![]()
Tuurlijk. Zou misschien top 10 halen maar geen top 5.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog andere ouwelullen die zich New Musik herinneren?![]()
Je hebt nog een halve dag om alle nummers die je niet kent uit iedereens lijstje op te zoeken en te luisterenquote:
Het is een belangrijk ingredient van bier.quote:
Oh, dus het mocht ook over water gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:24 schreef Modus het volgende:
1 Liquid Tension Experiment - When the water breaks
2 New Musik - This world of water
3 Five Star - Rain or shine
4 The Cult - Here comes the rain
5 Slayer - Raining blood
quote:top 5 songs met WATER in de titel!
Natuurlijk is het optie a, anders kun je ook The Killers - Human nomineren omdat een mens voor 70% uit water bestaat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:56 schreef Maxerazzi het volgende:
In principe blijft het dan nog steeds vrij ambivalent:
a) het woord water moet in de titel
b) iets wat uit water bestaat/water bevat moet in de titel
Ik ben overigens ook van optie a uitgegaan.
Touchéquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:00 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk is het optie a, anders kun je ook The Killers - Human nomineren omdat een mens voor 70% uit water bestaat...
Water is sowieso beter dan Down By the Water, net als eigenlijk de hele eerste 2 albumsquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde eigenlijk Down by the Water in m'n lijstje zetten, maar wegens het omhoog pushen kies ik ook voor Water
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
TouchéMierenneukmodus loopt bij mij altijd uit op een faal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door fripper op 17-05-2012 10:27:50 ]"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:39 schreef fripper het volgende:
1. Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water 24
2. Deep Purple - Smoke on the water 21
3. Kinks - Waterloo sunset 18
4. Melissa Etheridge - Bring Me Some Water 16
5. Stone Roses - Waterfall 13The Kinks staan twee keer in het lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nummer 3 & nummer 6)
The Who:
1. Baba O'Riley
2. Magic Bus
3. My Generation
4. Substitute
5. Let's See Action
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |