SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:06 schreef Sequencial het volgende:
Nieuwe Top 5: live-uitvoering hitsingles
hitsingle = notering in Top 40, Mega Top 50 etc.
gecopy-paste uit de uitslag in het vorige topicquote:
iets met een maandag ofzo toch? of iets daar in de buurtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Ulx het volgende:
4. U2 - dinges, die ene. Bij die rots. Dat Bono met die vlag staat te zwaaien.
ARGH! Hoe kon ik die vergeten? Even kijken of ik mijn lijstje nog kan editen in een gesloten topic....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Ulx het volgende:
2. Joe Jackson - Is she really going out with him?
ik zou die graag vergetenquote:
De gustibus non est disputandumquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zou die graag vergetenstaat bij mij erg hoog in meest irritante top 40 nummers.
die live versie dus he, die oehoe versie.
Dóh! Ik moet de mijne duidelijk nog herzienquote:
Brrrrrquote:2. Joe Jackson - Is she really going out with him?
Alleen de video was live er was geen livesingle van Sunday Bloody Sundayquote:4. U2 - dinges, die ene. Bij die rots. Dat Bono met die vlag staat te zwaaien.
Sunday Bloody Sunday??quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:39 schreef Ulx het volgende:
1. Talking Heads - Slippery People
2. Joe Jackson - Is she really going out with him?
3. Kinks - Lola
4. U2 - dinges, die ene. Bij die rots. Dat Bono met die vlag staat te zwaaien.
5. Peter Frampton - Show me the way
Geen singles getrokken van UaBRSky? Doen we I will follow. Boeit ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday??
Ow te laat.
Alleen I Will Follow is live.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Ulx het volgende:
Wie durft Guus Meeuwis' doorbraaknummer te noemen?
En laten we die golden oldie van de Hermes House Band niet vergetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Ulx het volgende:
Ik had wel gedurfd 'm te noemen... als ik 'm in m'n top 5 had staan. Maar dat staat ie (bij lange na) nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Ulx het volgende:
One Two Trio heeft ook nog geen punten...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef Ulx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop