Die accusaties altijd van jou in die topicsquote:Op maandag 7 mei 2012 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behoorlijk schaamteloos als je zoveel in Indie-topics post en je klassiekers niet kent.
Tja, of wat nu nog als pauzemuziek wordt gedraaid bij concerten of door de Alpha dj's op Lowlands en dat soort dingen... of pak een jaren 90 lijst van 3fm er bij en schrap de eurohousequote:Op maandag 7 mei 2012 17:48 schreef methodmich het volgende:
Lastig onderwerp vandaag hoor. Zeg maar een beetje de nummers die op schoolfeestjes werden gedraaid tussen pakweg 92 en 98 en die bedoeld waren om de boel een beetje op te schudden ipv die duffe meisjesliedjes?
Don't feed the troll?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:53 schreef WeezerButler het volgende:
beeld bij de top 5 van de dag
[ afbeelding ]
4 van mijn top 5 en 1 van m'n 'net-niet gehaald op de shortlist' in de top 6quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:59 schreef Sequencial het volgende:
Uitslag '90s alternative dansvloerkrakers'
vanavond nog een keer kijken naar alle al gepostte lijstjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Bosbeetle het volgende:
ik kan alleen lola van the kinks maar bedenken.
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Terecht. Dat is altijd een dansvloervuller geweest...
Weet niet of het een dansvloervuller is, zou niet mijn eerste gedachter erbij zijn, maar ik vind het wel een erg tof nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |