quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef wallofdolls het volgende:
Tattoo, Happy Jack, Heaven and Hell. Ik kom nog te veel hele goede nummers tegen.
Ik zat juist te denken aan Kane. Volgens mij ontploft dit topic danquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Ik word kurkdroog van dat jengelende synthesizertje de hele tijd.
Zit buiten op het balkon en hoor Anouk - Nobody's wife op de achtergrond tijdens een voetbaltoernooitjeEcht zo'n toernooinummer. Idee voor volgende top 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende, bij gebrek aan inspiratie: Top 5 liefdesliedjes!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dit dus.quote:
dat is inderdaad persoonlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef methodmich het volgende:
Oeh, Hothouse Flowers.... Goeie keuze cafca, die was ik vergeten!
En simmu, hoewel het een heel goed nummer is, zie ik Death Is Not The End niet echt als liefdeslied. Maar dat is persoonlijk natuurlijk en daarom zal deze lijst ook weer heel veel verschillende inzendingen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |