Oeps ... fixedquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
The Kinks staan twee keer in het lijstje!(nummer 3 & nummer 6)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Ik word kurkdroog van dat jengelende synthesizertje de hele tijd.
Zit buiten op het balkon en hoor Anouk - Nobody's wife op de achtergrond tijdens een voetbaltoernooitjeEcht zo'n toernooinummer. Idee voor volgende top 5?
Idem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef starla het volgende:
Wat grappig dat iedereen Baba O'Riley zo goed vindt, heb er nooit echt iets mee gehad.
En dat het repetitief uit 4 akkoorden bestaat is erg omdat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef starla het volgende:
Volgens mij hebben ze hem op repeat staan. Oh nee wacht, het nummer bestaat inderdaad maar uit dezelfde 4 akkoorden...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef wallofdolls het volgende:
Tattoo, Happy Jack, Heaven and Hell. Ik kom nog te veel hele goede nummers tegen.
Ik zat juist te denken aan Kane. Volgens mij ontploft dit topic danquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef starla het volgende:
Ik word kurkdroog van dat jengelende synthesizertje de hele tijd.
Zit buiten op het balkon en hoor Anouk - Nobody's wife op de achtergrond tijdens een voetbaltoernooitjeEcht zo'n toernooinummer. Idee voor volgende top 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende, bij gebrek aan inspiratie: Top 5 liefdesliedjes!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dit dus.quote:
dat is inderdaad persoonlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:58 schreef methodmich het volgende:
Oeh, Hothouse Flowers.... Goeie keuze cafca, die was ik vergeten!
En simmu, hoewel het een heel goed nummer is, zie ik Death Is Not The End niet echt als liefdeslied. Maar dat is persoonlijk natuurlijk en daarom zal deze lijst ook weer heel veel verschillende inzendingen krijgen.
Liefdesliedjes of breakup-liedjes?quote:3. Led Zeppelin - Babe, I'm Gonna Leave You
4. Aphrodite's Child - Rain and Tears
5. Bill Withers - Ain't No Sunshine
Een liedje over het gebrek aan liefde heeft toch net zo goed liefde als onderwerp?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Liefdesliedjes of breakup-liedjes?
Ach, ik wilde Jan Boezeroen's De Fles noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:38 schreef Gillingham het volgende:
Public Image Ltd.'s 'This Is Not a Lovesong' is ook zeker nog een vermelding waard.
tuurlijk, maar dat is daarom nog geen liefdesliedje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een liedje over het gebrek aan liefde heeft toch net zo goed liefde als onderwerp?
Idd in dat geval vandaag Top 5 labels ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:29 schreef fripper het volgende:
Volgens mij is er nog niks twee keer genoemd , optellen is dus wat zinloos ?
Something van The Beatles en There Is A Light That Never Goes Out van The Smiths zijn twee keer genoemd, in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:29 schreef fripper het volgende:
Volgens mij is er nog niks twee keer genoemd , optellen is dus wat zinloos ?
Leukequote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd in dat geval vandaag Top 5 labels ?
Die paste er gewoon niet meer bijquote:
Kut 4AD en Matador vergetenquote:
Ja. Dat is namelijk een onderdeel van de normen en waarden van een echte Ned- och fuck it. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik houd me echt helemáál niet bezig met platenlabels, is dat raar?.
Ik ook niet, maar er zijn een paar uitzonderingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Je hebt van die grote labels die gewoon alles wat goed is willen hebben en zo, maar je hebt ook van die labels die veel specifieker met een bepaald genre bezig zijn. Waarbij echt alles op het label een specifieke sound heeft, karakterstiek voor dat label. Ik vind dat de mooiste labelsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.
Leuke CL avond gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef wallofdolls het volgende:
1. Gold Label
2. Green Label
3. Blue Label
4. Black Label
5. Red Label
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende ronde: Top 5 nummers American Recordings van Johnny Cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |