Ja. Dat is namelijk een onderdeel van de normen en waarden van een echte Ned- och fuck it. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik houd me echt helemáál niet bezig met platenlabels, is dat raar?.
Ik ook niet, maar er zijn een paar uitzonderingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:30 schreef Modus het volgende:
Je hebt van die grote labels die gewoon alles wat goed is willen hebben en zo, maar je hebt ook van die labels die veel specifieker met een bepaald genre bezig zijn. Waarbij echt alles op het label een specifieke sound heeft, karakterstiek voor dat label. Ik vind dat de mooiste labelsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ook niet, het gaat uiteindelijk toch om de artiest, niet op welk label het verschijnt. Maar ik heb gewoon even langs mijn platenkast gelopen en gekeken wat ik daar allemaal had staan en daar een soort van selectie bij gemaakt.
Leuke CL avond gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef wallofdolls het volgende:
1. Gold Label
2. Green Label
3. Blue Label
4. Black Label
5. Red Label
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende ronde: Top 5 nummers American Recordings van Johnny Cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |