Wrong colourquote:
Myles Kennedy vind ik het beste Halleluja zingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:44 schreef robdriessen het volgende:
De eerste keer dat ik ooit Halleluja hoorde was het de Rufus Wainwright versie in "Shrek". En dat is (na het horen van het origineel en Jeff's versie) toch nog steeds mijn persoonlijke favoriet....
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef ohnikua het volgende:
2. Will and the People - Where is My Mind?
3. Nada Surf - Where is my Mind?
4. Placebo - Where is my Mind?
Ah kut, ik had lambchop met mayfield erin moeten stoppenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef Beregd het volgende:
1. lambchop - this corrosion
2. the boy least likely to - faith
3. ron sexsmith - hey that's no way to say goodbye
4. karen dalton - how sweet it is
5. elliott smith - thirteen
Kut, inderdaad, da's een goeie en ook 1 van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef Gehenna het volgende:
pas als je ingevoerd hebt begin ik me ineens allerlei andere favorieten te herinneren
zoals:
SPOILER: Best of the rest met meer dan 5 puntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik bedacht in bed dat ik deze vergeten was:
(check vooral het draaiorgel vanaf 2:31)
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Sequencial het volgende:
* Uitslag
102 verschillende nummers zijn genoemd... Jeff Buckley wint stiekem toch!
'beste covers ooit' top 5:
1. Jeff Buckley - Hallelujah 16 (4 stemmen)
2. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You 14 (4 stemmen)
3. Jimi Hendrix - All Along The Watchtower 13 (4 stemmen)
4. Johnny Cash - Hurt 12 (4 stemmen)
–. Joe Cocker - With A Little Help From My Friends 12 (4 stemmen)
5. Nirvana - The Man Who Sold the World 11 (6 stemmen)Dacht dat Nirvana het beter deed.SPOILER: Best of the rest met meer dan 5 puntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, Victoria en Satisfaction ook vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) The Fall - Victoria
2) Sonic Youth - Computer age
3) Devo - Satisfaction
4) Blondie - Denis, Denis
5)
die staat toch gewoon op October?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:11 schreef wallofdolls het volgende:
Heeft U2 ooit Gloria volledig gedaan? Ik ken m alleen live in de uitvoering van na Bad (ofzo).
Ik snapte ook niet wat er met het comment bedoeld werd. Dat het niet echt een nummer was, of een vraag hoe die live wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
die staat toch gewoon op October?
en live op Under a Blood Red Sky dus.
Volgens mij worden deze en de andere bekende Gloria (G-L-O-R-I-A) van Van Morrison (ook gecovered door U2) door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:U2 snippeted this song at the ending of "Exit" during practically all its live performances, including the one on their albummovie Rattle and Hum released in 1988. (They also recorded an unrelated song called "Gloria").
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef AgeEll het volgende:
Wiki
Live performances
"Gloria" has been played in concert over 350 times. It was debuted on the October Tour prior to the release of the album, and was introduced as "Gloria and Gloria" by Bono. It was played on every tour up to and including the Lovetown Tour, after which it was not played for fifteen years until the Vertigo Tour where it made several appearances. Its most recent performance was on 14 December 2005.[1]
Live recordings of the song appear on Under a Blood Red Sky and the Live at Red Rocks: Under a Blood Red Sky DVD. A live version from the Hammersmith Palais is also available on the October (Special Edition) CD.
Jongens, seriously. Hebben we het nou over de cover of over de U2 compositie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Gloria waar jij het over hebt staat als een U2 compositie in de boeken, dus of ik heb een origineel gemist, of U2 heeft gesjoemeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet wat er met het comment bedoeld werd. Dat het niet echt een nummer was, of een vraag hoe die live wordt gespeeld.
In het lijstje van AgeEll staat U2 - Gloria dus dan ga ik uit van de U2-compositie, mijn nummer 2 in de U2 dag top 5.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef wallofdolls het volgende:
Jongens, seriously. Hebben we het nou over de cover of over de U2 compositie?
U2-compositie betekent dat U2 het geschreven heeft en dat het dus geen cover is hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
In het lijstje van AgeEll staat U2 - Gloria dus dan ga ik uit van de U2-compositie, mijn nummer 1 in de U2 dag top 5.
Oh je hebt gemist dat het vandaag niet meer over covers gaat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:36 schreef wallofdolls het volgende:
U2-compositie betekent dat U2 het geschreven heeft en dat het dus geen cover is he
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh je hebt gemist dat het vandaag niet meer over covers gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |