beste covers ooit top 5? Die wint Hurt denk ik ook (zeker op dit forum, waar het volgens mij nog bovengemiddeld populair isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe top5: beste covers ooit
[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 21-05-2012 13:51:29 ]Robert Moog died for our synths
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:43 schreef Gehenna het volgende:
Uitslag Johhny Cash - American Recordings top 5:
1 hurt 24
2 rusty cage 11
3 Further On Up the Road 11
4 Solitary Man 11
5 the mercy seat 8Ja leuke, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe top5: beste covers ooit top 5
Even goed nadenken."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik zie Hurt eerder winnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:
Oh hier gaat dat verschrikkelijke Hallelujah zeker winnen![]()
2011:quote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef Norrage het volgende:
Hallelujah wint hier al altijd de top 100 nummers (of zit daar heel hoog)..Hurt zie ik daaar meestal niet zo hoog...maar nu met de Johnny Cash top 5 vers in het geheugen wellicht wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |