Me dunkt dat jongmens Nautilus hemel en hel heeft verwisseld gedurende zijn opwinding om Rachel Weisz.quote:
Het HBO lijkt steeds meer op het VMBO heb ik het idee, als ik zie wat daar naar toe gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:12 schreef waht het volgende:
De bijbel staat vol spelfouten. God heeft HBO gedaan, vermoedelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Tem het volgende:
God geeft geen neuk om dat soort aardse ijdeltuiterij.
Die is ook goed bewaard, maar niet Amerikaans.quote:
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Overigens is het strategisch erg dom van Wientjes om met zo'n uitspraak te komen. Het zal weer menig kiezer naar de flank drijven....
De krant van Paradijs wordt ook gelezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.
Hou dat maar op 99,9%.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.
Bleker krijgt never een traan of zelfs een saluut van camiel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3251238
Die gast verspeelt nu al z'n geloofwaardigheid al.Op naar nul zetels met het CDA!
Nou en?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Zo, even vlucht geboekt voor lang pinksterweekend in Milaan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook betere UIs gehad anders.
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.
Maar ik moet hem altijd veranderen aan de actualiteiten. Hyouka
Nerv is weer net te serieus.
Mij heeft het helemaal weten te overtuigen. Die eerste episode al met Moonlight Sonataquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungand
Omdat m'n vriendin daar niet woont.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ik was Milaan na drie dagen al zat. Waarom ga je niet naar Florence?
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Een vriend van mij pakt om de zoveel tijd het vliegtuig naar een willekeurige Europese stad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.
Dat is een goede reden.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.
De Aaifoon gaat toch wel mee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk, de Italiaanse kranten berichten niet over Anus.quote:
Anus is tegen die tijd een trending topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, de Italiaanse kranten berichten niet over Anus.
PUB is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij heeft het helemaal weten te overtuigen. Die eerste episode al met Moonlight Sonata
Dit seizoen volg ik verder ook alleen Fate/Zero, Nazo no Kanojo X en Eureka Seven AO.
Het hangt er puur vanaf of je het geld wilt verspillen (en dus voor de lol/neuken gaat) wat best alleen te doen valt, of dat je ook iets 'cultureels' wilt doen (wat echt veel interessanter is als je een gespreksparnter hebt of in groepsverband reist) maar dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een vriend van mij pakt om de zoveel tijd het vliegtuig naar een willekeurige Europese stad.
Ik twijfel of het boeiend is, alleen lijkt me vrij saai.
Klep dicht, kutjood.quote:
We hebben wel weer de herdenking naar onze hand gezet.quote:
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef waht het volgende:
[..]
We hebben wel weer de herdenking naar onze hand gezet.
Zuig daar maar op.
Ach, dat plebs is niet meer dan een irritatie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.
Het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat plebs is niet meer dan een irritatie.
Ik denk omdat men het erover eens is dat het volkomen bagger is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef Picchia het volgende:
Waarom is het zo lastig om alle liedjes van Katja Schuurman te vinden?
Waar zie je dat dan zoal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het HBO lijkt steeds meer op het VMBO heb ik het idee, als ik zie wat daar naar toe gaat.
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.quote:
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Picchia het volgende:
Het is nu pas sinds ik die YouTube comments lees dat ik mij realiseer dat die liedjes over computers gaan.
Die hebben soft skills.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Klopt, net als de meeste HBO'ers en WO'ers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Werk is werk.quote:
Ik ben inderdaad 12.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!
Was vroeger (toen jullie nog niet geboren waren) onderdeel van een reclame
Vanzelfsprekend, ik bedoelde dan ook dat sommige lieden die soft skills niet hebben.quote:
Ik heb anders een zwak voor brunettes, maar ik ben blij dat ik ben groot geworden met Tatjana.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, welk B-merk dat al lang failliet is was dat ook alweer?
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om whisky uit mijn kast te bevrijden en te drinken op vrijheid.
Oh ja, Laserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou en.
De enige toffe computerreclame ooit geloof ik
Lekker barbecueweer ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
Kan, maar is niet fijn op deze manier.quote:
Italiaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik prefereer het te doen boven de 20 graden Celsius.
tikkie fris en winderig maar zo nu en dan zon, beter dan die van twee weken terug op zondag (wat een hondenweer toenquote:
Het is hier wel ergquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.
Veel te lang voor een barbecuespreuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef waht het volgende:
Liever kanker over vijftig jaar dan diarree over een paar dagen, is mijn barbecue-motto.
Winterbbq's zijn leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben een 'traditionele' op derde kerstdag
Beginnen met de speklappen om de barbecue op gang te krijgen is het mottoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Dat deert niet, hij doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Veel te lang voor een barbecuespreuk.
Kloptquote:
Binnen bbq'en is niet echt aan te raden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, we doen het nu al een jaar of 5 en hebben maar 1 keer echt uit moeten wijken naar binnen.
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.quote:
Mensen veranderen niet, verrassing.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.independent.co(...)despair-7712276.html
Gaat goed in Griekenland.
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om buiten te eten, onweer, sneeuwstorm of orkaan.
Gewoon het vuur blijven stoken en het vlees blijven verhitten.
De elementen zijn er om getrotseerd te worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r ligt nog zeker 2 kuub hout dat niet oud mag worden
Klopt, maar dat veralgemeniseer aan de andere zijde is ook tenenkrommend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Picchia het volgende:
Tekstschrijver: "Ik weet precies wat ik doe. Dit wordt een topnummer."
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt primaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, een oude gietijzeren badkuip. Werkt uitmuntend
Alleen als je ze ingraaft gaat het niet helemaal lekker. Stookt wel prettig en de warmte is er heerlijk van maar ze slijten nogal danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad wel meer gezien. Werkt prima
Het moet kapot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap de neiging om fikkie te stoken nooit
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
Dat is ook een verklaringquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
quote:
Ik zou er uren naar kunnen staren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Hmm...quote:
Ha, jullie zijn gewoon primitief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een stoeremannending, dat snap jij als animefan niet.
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De heerlijke warmte en de manier waarop het uitnodigt tot lekker zitten, slap ouwehoeren, stoken, biertje drinken. Het verveelt me niet gauw
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
En niet als je zwart bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Barcelona is een toffe stad om in te toeren trouwens(maar niet met eigen vervoer).
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Dimitri , wij zijn een management bureau, zou je de tijd kunnen vrijmaken om ons even te contacten?
mail info@live-on-stage . biz onderdeel van apetrotsmanagement.nl
Je kijkt naar dat soort programma's?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kijkt naar dat soort programma's?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
Kans op schoorsteenbrand, lijkt me niet verantwoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kan ik me al wat meer bij voorstellen, maar dan kun je net zo goed gezellig bij de open haard zitten.
Marokkaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig. The Ultimate Dance Battle ook.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoppa! Fik bouwen tijdens jaarwisseling de beste!
En een goed gesprek aangaande het leven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel, daarom heb ik ook een houtkachelWanneer ik geen hout in huis heb word ik al een beetje zenuwachtig.
Maar de mooiste fikken zijn in de buitenlucht met een biertje erbij.
Steden die nu dus in West-Europa liggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je zwart bent zijn voormalig oost-europese steden nog gevaarlijker dan barcelona
Je woont in een olieraffinaderij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Steden die nu dus in West-Europa liggen?
Zelfs niet voor Madrid en die duiknicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je niet op de ramblas komt is barcelona voor niemand gevaarlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef Picchia het volgende:
Vanaf 3:55. Mijn favoriet gister. Zo'n klein ventje.
Nee, op het park hier mag het niet. Thuis heb ik geen tuin, alleen balkon dus dat lijkt me niet zo handig.quote:
En dan mag je wel een openhaard opstoken waar de rook in de buurt neerslaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
Vuur is wel mooi inderdaad. We hebben hier 2 vuurkorven en 3 bbq's, alleen mag het officieel niet echt.
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.quote:
Ga lekker zelf in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Dit is de SC dan mag je zieltje niet te teer zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet. Hij kan zichzelf op deze manier wel doden. Dus is het goed. Die foto is te zielig trouwens, doe in een spoiler ofzo.
Bang voor het echte leven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het wel cute.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doet een beetje aan Rotterdam denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Voor dat leven weldat moet ik in het echt niet zien.
Je kende de klandizie van je ma?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach rotterdam is al dood sinds WOII, daarvoor woonden er nog redelijke mensen.
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.quote:
Naast sexmod ben ik ook een vrouwelijk persoon en studente en werknemer en .......quote:
Of hoe doet ze dat dan op internet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd of Henk en Anus goed met elkaar overweg kunnen.
Hij is wel oke toch. Ageert in ieder geval fanatiek tegen die onderwijsvernieuwingen en managementgebeuren. Zag hem voor zijn PVV tijd in Buitenhof en daar was 'ie wel oke.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.![]()
Jammer dat er trouwens ook een bekende PVV'er aanwezig was, ik moest tegen zijn porum aankijken.
[ afbeelding ]
maar dan nog... cute...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naast sexmod ben ik ook een vrouwelijk persoon en studente en werknemer en .......
Ik dacht dat Robert Long dood was?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was trouwens mooi om Aboutaleb ook het Wilhelmus te zien zingen.![]()
Jammer dat er trouwens ook een bekende PVV'er aanwezig was, ik moest tegen zijn porum aankijken.
[ afbeelding ]
Dat is net zoiets als roepen dat gematigde SS'ers "wel ok zijn".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is wel oke toch. Ageert in ieder geval fanatiek tegen die onderwijsvernieuwingen en managementgebeuren. Zag hem voor zijn PVV tijd in Buitenhof en daar was 'ie wel oke.
Den Haag is ook eng. Of de Bijlmer, daar wil ik later best wonen.quote:
Ik kijk gewoon. Of kijk heel snel weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met kranten? Daar staan soms ook heftige foto's in van gewelddadige actualiteiten.
Niet leuk toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Nadat er vorige zaterdag een ongeluk vlak achter mij plaatsvond, vond er donderdagavond op de A20 bij Rotterdam een ongeluk net naast mij plaats. Mijn baan was vrij, dus reed ik met een vaartje van 90 lekker door. Alleen de baan rechts naast mij was niet vrij, daar stond een rij auto's stil. Komt er een petje uitdagend naast mij rijden, zit naar mij te loeren, en klapt vervolgens op het einde van de file.![]()
Heb het geluid ook nog op film staan. "Piiieeeeeeeeeeeepp * BOEM *"
Goed voor hem, jammer voor degene waarop hij geklapt is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Nadat er vorige zaterdag een ongeluk vlak achter mij plaatsvond, vond er donderdagavond op de A20 bij Rotterdam een ongeluk net naast mij plaats. Mijn baan was vrij, dus reed ik met een vaartje van 90 lekker door. Alleen de baan rechts naast mij was niet vrij, daar stond een rij auto's stil. Komt er een petje uitdagend naast mij rijden, zit naar mij te loeren, en klapt vervolgens op het einde van de file.![]()
Oh, dat is wel de overtreffende trap van wat ik gister meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef von_Preussen het volgende:
Op deze foto helaas niet zichtbaar, achter het monument, maar ik kon de kranslegging door o.a. de burgemeester etc. vanaf de eerste rij bekijken.quote:
Nee, maar twee keer in 1 week een ongeluk in je directe omgeving zien gebeuren is wel iets wat zelfs voor mij ongewoon is.quote:
Als ik het filmpje terugkijk blijken het twee leipe allochtonen in een oude Opel Corsa te zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Goed voor hem, jammer voor degene waarop hij geklapt is.
Wat heb jij dan meegemaakt Tammi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, dat is wel de overtreffende trap van wat ik gister meegemaakt heb.
Stereotypen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik het filmpje terugkijk blijken het twee leipe allochtonen in een oude Opel Corsa te zijn geweest.
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
Een andere Phil liefhebber. En nog een vrouw ook.
Lekker voor jullie, haters.
En je bent nog een klootzak ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef eriksd het volgende:
Een andere Phil liefhebber. En nog een vrouw ook.
Lekker voor jullie, haters.
Ho ho, Ziba is nu van ons allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!
Kwam laatst ook een PG fan tegen, nog beter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw voor het leven gevonden!
Ben trots op je, heb je goed opgelost!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
Nou, dat zal ik eens vertellen.
Op een mooie lentemiddag genaamd gisteren, was ik aan het lessen in de auto in Arnhem. Het was een fijne autorit van 2 uur en ik was goed bezig, dat was de instructrice met me eens. Tot daar een drukke weg was, midden in Arnhem. Eigenlijk kom ik daar nooit, maar ik moet daar nu gaan afrijden dus het wordt eens tijd he.
Dus ik zat zo in de auto, heerlijk te rijden met goede muziek op. Ik rijd op een stoplicht af die groen word. Je moet de situatie zo bekijken dat je 2 stoplichten voor rechtdoor had en 2 voor rechts. Daartussen was echter een berm die niet gepasseerd mocht worden. Ik was in de veronderstelling lekker door te rijden toen er in een keer een zwarte Volvo op me af kwam. Dwars door de berm heen, raakte hij mij net niet omdat ik hard op de rem trapte. Hij reed van rechts helemaal naar links en zoefde door het verkeer heen.
Het punt van dit verhaal is, dat ik met hartkloppingen achter het stuur zat en mijn instructrice zei dat je in het verkeer moet zorgen dat je zelf geen fouten creeert, maar ook fouten van andere oplost.
Dat was mijn spreekbeurt. Nog vragen?![]()
Heb jij nog steeds les?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Tamashii het volgende:
Nou, dat zal ik eens vertellen.
Op een mooie lentemiddag genaamd gisteren, was ik aan het lessen in de auto in Arnhem. Het was een fijne autorit van 2 uur en ik was goed bezig, dat was de instructrice met me eens. Tot daar een drukke weg was, midden in Arnhem. Eigenlijk kom ik daar nooit, maar ik moet daar nu gaan afrijden dus het wordt eens tijd he.
Dus ik zat zo in de auto, heerlijk te rijden met goede muziek op. Ik rijd op een stoplicht af die groen word. Je moet de situatie zo bekijken dat je 2 stoplichten voor rechtdoor had en 2 voor rechts. Daartussen was echter een berm die niet gepasseerd mocht worden. Ik was in de veronderstelling lekker door te rijden toen er in een keer een zwarte Volvo op me af kwam. Dwars door de berm heen, raakte hij mij net niet omdat ik hard op de rem trapte. Hij reed van rechts helemaal naar links en zoefde door het verkeer heen.
Het punt van dit verhaal is, dat ik met hartkloppingen achter het stuur zat en mijn instructrice zei dat je in het verkeer moet zorgen dat je zelf geen fouten creeert, maar ook fouten van andere oplost.
Dat was mijn spreekbeurt. Nog vragen?![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben trots op je, heb je goed opgelost!
Goede vraag eriksd. Ik les nog steeds ja, al les ik nog niet heel lang hoor!quote:
Jij snapt wel meer dingen niet.quote:
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
Even om te patsen, mijn rijbewijs heb ik in 10 dagen gehaald (ja, in Nederland).
Like a boss.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, in het niemandsland in het oosten zeker. Rondje om de rotonde.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U stelt een gangbang voor?
Zullen we deze discussie maar naar SEX verplaatsen?
Hoe kan dat? Geloof er bijna niks van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
Even om te patsen, mijn rijbewijs heb ik in 10 dagen gehaald (ja, in Nederland).
Like a boss.
Niet inhalen als er paardenstront op de linkerbaan ligt!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bij het karrenspoor, rechtsaf! Pas op voor de huifkar!
Nou en.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot het huwelijk. Jullie zijn dus allemaal homo's.
Eriksd ook dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maagd tot het huwelijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:[..]
Hoe kan dat? Geloof er bijna niks van.
http://www.anwb.nl/auto/r(...)ijs-halen,/auto.htmlquote:Als je ervoor kiest om in een korte periode je rijbewijs te halen, zorgen wij ervoor dat je na afloop van die periode (bijvoorbeeld 10 dagen) aansluitend het CBR examen kunt doen. Om dat te kunnen realiseren moeten we vooraf bepalen hoeveel rijlessen je nodig hebt, zodat we deze lessen in kunnen plannen. Hiervoor gebruiken we de intest (proefles).
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10quote:
Wel knetterduur, die spoedcursussen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maagd tot het huwelijk?
[..]
[..]
http://www.anwb.nl/auto/r(...)ijs-halen,/auto.html
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10
Maar ik hou de grap graag in stand als het wat oplevert
Denn der Minirock ist knapper, als Trinkwasser in Kinshasa.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat al op dit inkoppertje te wachten. 8/10
Maar ik hou de grap graag in stand als het wat oplevert
Ikzelf val dan weer niet op maagden.quote:
Haha. Ik wil dat ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef waht het volgende:
Maar goed, in het oosten rijdt iedereen op z'n 13e al met de tractor.
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.quote:
Hoe zou zo'n ding eigenlijk rijden. Is dat ook schakelen ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef waht het volgende:
Maar goed, in het oosten rijdt iedereen op z'n 13e al met de tractor.
Nee, daarvoor heb je de knecht, die doet al dat werk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n ding eigenlijk rijden. Is dat ook schakelen ofzo?
V_P, leg eens uit.
Dat levert u enkel een zware gevangenisstraf op. Dat zou Luttwak ook bevestigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.
Op het Binnenhof.....zo de Ridderzaal naar binnen....
Een soort koelie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb je de knecht, die doet al dat werk.
Daar hebben we SE Fireworks dan weer voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, alleen dan zonder Nederlanders die met een koeliebomber je plantage komen platgooien.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik wil dan nog weer een keer een tank rijden.
Op het Binnenhof.....zo de Ridderzaal naar binnen....
Ik wacht niet tot het huwelijk hoor. Maar een maagd vriend hoef ik niet. Er is dan wel iets mis met een jongen als hij boven de twintig is en nog steeds maagd is. Vind ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn dat je vriend een maagd is als je wacht tot het huwelijk.
Die bevinden zich niet in de binnenlanden, slechts enkel in woonwijken van steden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar hebben we SE Fireworks dan weer voor.
Kwestie van principes kan het ook zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wacht niet tot het huwelijk hoor. Maar een maagd vriend hoef ik niet. Er is dan wel iets mis met een jongen als hij boven de twintig is en nog steeds maagd is. Vind ik.
Daarmee kan je dan nu al beginnen.quote:
Of iemand met andere hobby's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kwestie van principes kan het ook zijn.
Principes, is dat woord niet in 1968 uit de Dikke van Dale geschrapt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zijn er steden in Oost-Nederland?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die bevinden zich niet in de binnenlanden, slechts enkel in woonwijken van steden.
Waarvan seks geen onderdeel is.quote:
Het is niet mijn principe, maar het kan toch gebeuren. Bovendien zijn sommige jongens laatbloeiers en dan vind ik 20 nog niet eens heel laat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Principes, is dat woord niet in 1968 uit de Dikke van Dale geschrapt?
Afslag Enschede: bij hectometerpaaltje 4.10 het grasveld in.quote:
Dat is waar. Toch heb ik liever iemand die meer ervaren is zegmaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarmee kan je dan nu al beginnen.
Ik sta elk jaar weer met een wapen op het Binnenhof. En lig regelmatig op de schietbaan lekker te knallen.
Eigenlijk ben ik ook een enorme baas, zowel in omvang als in aanzien.
Wat is volgens jouw opleiding dan de grens naar laat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is niet mijn principe, maar het kan toch gebeuren. Bovendien zijn sommige jongens laatbloeiers en dan vind ik 20 nog niet eens heel laat.
politieagent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarmee kan je dan nu al beginnen.
Ik sta elk jaar weer met een wapen op het Binnenhof. En lig regelmatig op de schietbaan lekker te knallen.
Eigenlijk ben ik ook een enorme baas, zowel in omvang als in aanzien.
Dat zou ik niet weten. Er is niet een leeftijd waarvan ze zeggen, nou dat is echt laat hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw opleiding dan de grens naar laat?
De hele fractie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Jojoke het volgende:
twitter:MiriamLavalette twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 17:32:16CDA bevestigt dat zich meer kandidaat-lijsttrekkers hebben gemeld dan de tot nu toe bekende Buma Spies Bleker Wintels Toorenburg Wesselink. reageer retweet
Principeel is seks natuurlijk goed.quote:
Nou. Boven de 30 is bijvoorbeeld wel heel laat denk ik. Welke opleiding doe jij precies?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Er is niet een leeftijd waarvan ze zeggen, nou dat is echt laat hoor.Bovendien zit ik hier niet om de psychologe uit te hangen, meer om wat ik zelf denk.
Je zou eens moeten weten wat ik qua exercitie met een wapen kan. Krijg regelmatig te horen dat ik een echte Pruis ben, omdat het allemaal exact in de maat en enorm strak gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:40 schreef Ziba het volgende:
![]()
![]()
Ik begin al tegen je op te kijken door deze verhalen. Je doet het goed.
en om oversexte pubers te vertellen dat de maat van de penis niet uitmaakt, omdat de meeste ervaren vrouwen deze toch niet 'voelen'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Er is niet een leeftijd waarvan ze zeggen, nou dat is echt laat hoor.Bovendien zit ik hier niet om de psychologe uit te hangen, meer om wat ik zelf denk.
Weten anderen ook dat je met een blaffer rondrent daar?quote:
Psychologie achtig iets.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou. Boven de 30 is bijvoorbeeld wel heel laat denk ik. Welke opleiding doe jij precies?
Daar ben ik het geloof ik toch niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en om oversexte pubers te vertellen dat de maat van de penis niet uitmaakt, omdat de meeste ervaren vrouwen deze toch niet 'voelen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |