Bleker krijgt never een traan of zelfs een saluut van camiel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3251238
Die gast verspeelt nu al z'n geloofwaardigheid al.Op naar nul zetels met het CDA!
Nou en?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Zo, even vlucht geboekt voor lang pinksterweekend in Milaan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook betere UIs gehad anders.
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.
Maar ik moet hem altijd veranderen aan de actualiteiten. Hyouka
Nerv is weer net te serieus.
Mij heeft het helemaal weten te overtuigen. Die eerste episode al met Moonlight Sonataquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungand
Omdat m'n vriendin daar niet woont.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ik was Milaan na drie dagen al zat. Waarom ga je niet naar Florence?
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Een vriend van mij pakt om de zoveel tijd het vliegtuig naar een willekeurige Europese stad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.
Dat is een goede reden.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |