Me dunkt dat jongmens Nautilus hemel en hel heeft verwisseld gedurende zijn opwinding om Rachel Weisz.quote:
Het HBO lijkt steeds meer op het VMBO heb ik het idee, als ik zie wat daar naar toe gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:12 schreef waht het volgende:
De bijbel staat vol spelfouten. God heeft HBO gedaan, vermoedelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Tem het volgende:
God geeft geen neuk om dat soort aardse ijdeltuiterij.
Die is ook goed bewaard, maar niet Amerikaans.quote:
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Overigens is het strategisch erg dom van Wientjes om met zo'n uitspraak te komen. Het zal weer menig kiezer naar de flank drijven....
De krant van Paradijs wordt ook gelezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.
Hou dat maar op 99,9%.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
90% van Nederland heeft er niks van meegekregen en/of is het overmorgen weer vergeten.
Bleker krijgt never een traan of zelfs een saluut van camiel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3251238
Die gast verspeelt nu al z'n geloofwaardigheid al.Op naar nul zetels met het CDA!
Nou en?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Zo, even vlucht geboekt voor lang pinksterweekend in Milaan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook betere UIs gehad anders.
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, ik heb geen recht van spreken inderdaad.
Maar ik moet hem altijd veranderen aan de actualiteiten. Hyouka
Nerv is weer net te serieus.
Mij heeft het helemaal weten te overtuigen. Die eerste episode al met Moonlight Sonataquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hyokua is geinig idd, maar die ga ik denk ik pas volgen als er genoeg eps zijn om me te overtuigen, enige serie die ik op dit moment aan het volgen ben is jormungand
Omdat m'n vriendin daar niet woont.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ik was Milaan na drie dagen al zat. Waarom ga je niet naar Florence?
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef De_Guidance het volgende:
Zijn jullie ooit alleen op reis geweest ? En hoe beviel dat?
Een vriend van mij pakt om de zoveel tijd het vliegtuig naar een willekeurige Europese stad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen rezien is mij nooit bevallen om eerlijk te zeggen.
Dat is een goede reden.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben ooit alleen naar Roffa gegaan. Was doodsbang maar ging goed.
De Aaifoon gaat toch wel mee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef remlof het volgende:
Natuurlijk, de Italiaanse kranten berichten niet over Anus.quote:
Anus is tegen die tijd een trending topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, de Italiaanse kranten berichten niet over Anus.
PUB is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij heeft het helemaal weten te overtuigen. Die eerste episode al met Moonlight Sonata
Dit seizoen volg ik verder ook alleen Fate/Zero, Nazo no Kanojo X en Eureka Seven AO.
Het hangt er puur vanaf of je het geld wilt verspillen (en dus voor de lol/neuken gaat) wat best alleen te doen valt, of dat je ook iets 'cultureels' wilt doen (wat echt veel interessanter is als je een gespreksparnter hebt of in groepsverband reist) maar dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een vriend van mij pakt om de zoveel tijd het vliegtuig naar een willekeurige Europese stad.
Ik twijfel of het boeiend is, alleen lijkt me vrij saai.
Klep dicht, kutjood.quote:
We hebben wel weer de herdenking naar onze hand gezet.quote:
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef waht het volgende:
[..]
We hebben wel weer de herdenking naar onze hand gezet.
Zuig daar maar op.
Ach, dat plebs is niet meer dan een irritatie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.
Het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen goodwill gekweekt echter aan de reacties van Henk en Ingrid bij de TMG en op de FP te zien.
Dat gedoe in Vorden was natuurlijk wel dieptriest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat plebs is niet meer dan een irritatie.
Ik denk omdat men het erover eens is dat het volkomen bagger is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef Picchia het volgende:
Waarom is het zo lastig om alle liedjes van Katja Schuurman te vinden?
Waar zie je dat dan zoal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het HBO lijkt steeds meer op het VMBO heb ik het idee, als ik zie wat daar naar toe gaat.
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.quote:
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Picchia het volgende:
Het is nu pas sinds ik die YouTube comments lees dat ik mij realiseer dat die liedjes over computers gaan.
Die hebben soft skills.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Klopt, net als de meeste HBO'ers en WO'ers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, niet om het een of ander, maar de meeste vmbo'ers hebben dan w weer gewoon een baan.
Werk is werk.quote:
Ik ben inderdaad 12.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maaaar nu heb ik er eeeen die precies doet wat ik wiiiiiil!
Was vroeger (toen jullie nog niet geboren waren) onderdeel van een reclame
Vanzelfsprekend, ik bedoelde dan ook dat sommige lieden die soft skills niet hebben.quote:
Ik heb anders een zwak voor brunettes, maar ik ben blij dat ik ben groot geworden met Tatjana.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, welk B-merk dat al lang failliet is was dat ook alweer?
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om whisky uit mijn kast te bevrijden en te drinken op vrijheid.
Oh ja, Laserquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou en.
De enige toffe computerreclame ooit geloof ik
Lekker barbecueweer ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
Ik heb nog geeneens een bbq gehad dit jaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inkopen zijn gedaan, het bier staat in de koelkast die bbq gaat goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |